..: Cestujeme s místenkou zdarma v SC Slovenská strela :..

EC 277 Slovenská strela, Bratislava hl.st., 11. 12. 2010, foto: Josef Petrák Praha/Bratislava — Od první změny jízdního řádu, dne 6. března 2011, se zavádí staronová akviziční nabídka pro jediný pár komerčních spojů mezi Prahou a Bratislavou. Vlaky SC 278 a SC 279 Slovenská strela jsou vedeny, stejně jako spoje na ostravské větvi SC Pendolino, jako povinně místenkové. Do Bratislavy bude nově k dispozici nabídku omezeného počtu místenek za 0 korun pro první i druhou vozovou třídu. Nabídka je platná pouze pro trasy Praha – Brno, Praha – Břeclav a v opačném směru. Pro jakékoliv jiné využití nebo při nástupu do jmenovaných spojů v jiné stanici místenka pozbývá platnosti. Nulovou místenku může cestující získat ke všem druhům jízdného dle tarifu Českých drah.

Jízdenka musí být platná minimálně pro jednu z výše uvedených tras a platí pravidlo, že jeden cestující má nárok na jednu místenku SC za 0 korun. Lze ji získat u pokladní přepážky buď při zakoupení jízdního dokladu, či po předložení již zakoupeného a platného jízdního dokladu. Pomocí UNIPAJe či služby TeleTiket získáte tuto místenku pouze při zakoupení platné jízdenky. Samostatně ji lze získat také k nabídce IN 100 nahrané na In–kartě. Akviziční sleva je dostupná pouze do vyčerpání počtu místenek za nulovou cenu pro daný spoj. Velikost kontingentu ČD tradičně nezveřejňují. Pokud cestující využije tuto akvizici pro první vozovou třídu, nemá nárok na bonusy v podobě nápojů a občerstvení zdarma. Místenky je možné zakupovat v předprodeji již od 1. března a jejich nabídka končí k 10. prosinci 2011 stejně jako platnost současného jízdního řádu.

Spoj SC Slovenská strela byl znovu zaveden s příchodem jízdního řádu v prosinci 2010. ČD a ZSSK se dohodly, že proti původnímu konceptu budou nově místenky pro cestující 2. třídy zdarma. Tato nabídka ale platí jen pro držitele mezinárodní jízdenky prodané některým z těchto dvou dopravců a platných na trasu z Prahy, Pardubic, Brna nebo Břeclavi do Bratislavy, či naopak. Cestující s pasy (EurailPass, InterRail), popř. s lomeným jízdným dle vnitrostátních tarifů museli místenky nadále kupovat za obvyklou cenu 100, resp. 200 korun. Podobná akviziční nabídka platila minulý rok na spoji SC Smetana, který zajížděl z Prahy do Vídně a Wiener Neustadt.

Zdroj: Přepravní a tarifní věstník


Aleš Petrovský | 4.3.2011 (11:00)
Related newsopen/close

More on Dopravci

More from Česká republika (celá)


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
05.03.2011 (18:30)  
Vykusal som zadarmo miestenku z Brna do Bratislavy, a moc ma to nenadchlo. Miesta na nohy bolo menej ako v EC a neboli tam ziadne el. zasuvky. Hlavne tie zasuvky su dost velky trapas, lebo tie uz maju aj rekonstruovane osobaky...
Registered user M 
05.03.2011 (14:35)  
Sim - a jaka je vyhoda prvni tridy v ostatnich vlacich? Taky je to vesmes "jen" jiny potaz sedacky. Takze mne osobne unika spis smysl tve poznamky...
Ta prvni trida ma treba i vyhody jako mene lidi, mene buranu (ne nutne zadni) a tak...
Registered user BigDye 
05.03.2011 (14:18)  
Pokud Regiojet opravdu vyjede, tak bych čekal, že zájem ČD o zavedení wifi značně stoupne:)
05.03.2011 (13:29)  
Pjetro: V režii ČD je to nekonečný příběh a myslím, že než zavedou WiFi, tak jim Pendolina odejdou do šrotu...
Registered user Pjetro 
05.03.2011 (13:24)  
Jak se vůbec pohlo s tim wifi v pendolinech?
05.03.2011 (13:03)  
Sim) Zásuvky. ;)
Registered user Sim 
05.03.2011 (12:48)  
Trochu mi unika smysl prvni tridy s temito mistenkami - pokud se jedna o povinne mistenkovy spoj a v prvni tride nebude roznaseno obzerstveni v cene, zustava jedinym rozdilem mezi 1. a 2. tridou barva sedacek ... nebo ne?
05.03.2011 (11:12)  
Když to zaváděli posledně, tedy asi před rokem, tak anoncovali, že místenka zdarma platí i v rámci jednoho nákupu s jízdenkou v e-shopu. Zkoušel jsem to s Eliškou a nefungovalo to, pořád se za místenku počítalo 97,- Kč. Tak jsem jim to poslal jako stížnost na e-shop a oni mi odpověděli něco ve smyslu: "Aha, máte pravdu."
Registered user Pjetro 
05.03.2011 (10:13)  
No zajímalo by mě, jak je to nastaveno u SporoTiketu. Pakliže bych chtěl absolvovat např. trasu Praha - Břeclav jen na základě této akviziční nabídky (tudíž akceptuji pouze cestu pendolinem), jakou mám jistotu, že po zakoupení SporoTiketu získám i místenku zdarma? Podle mě je toto dost ošidné, neboť si myslím, že nejdřív si člověk koupí jízdenku, pak bude chtít "místenku zdarma", bohužel ale zjistí, že daný kontingent už je vyčerpán. Proto by bylo dobré někde zveřejňovat počet volných míst. Nechápu, proč s tím dráhy dělají takové drahoty.
05.03.2011 (0:33)  
Barney: Je to jízdné dle TR 10 či akviziční nabídky v PTV? Je :) Pokud budete mít ST Pha-Brno tak k tomu můžete dostat místenku za 0,-
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Correspondent or Member of ŽelPage, - Editor or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster


Info
informacni okenko