Praha — Zpáteční jízdenku Milovice – Praha za 1 Kč, právě takovou nabídku mohou využít všichni cestující v úterý 9. března 2010. Po celý den se bude v Milovicích prodávat zpáteční jízdenka za symbolickou cenu s platností do půlnoci 10. března. Důvodem této akce je hlavně motivace obyvatel Milovic, aby za prací nebo zábavou do Prahy jezdili vlakem a ne individuálními dopravními prostředky. Propagační akci společně připravily dopravce České dráhy a objednatel dopravy, Středočeský kraj.
Cestující mohou využít kterýkoli z přímých vlaků linky S20 (Milovice – Praha), které jezdí od letošního jízdního řádu a jsou vedeny výhradně elektrickými jednotkami CityElefant. Kromě nich jsou k dispozici také vlaky linky S22 (Milovice – Lysá nad Labem) navazující v Lysé nad Labem na vlaky linky S2 (Kolín – Poděbrady – Praha). Vedení přímých vlaků z Milovic umožnila elektrifikace trati, která byla provozně otevřena v prosinci minulého roku. Milovice jsou jedním z nejrychleji rostoucích sídel v okolí Prahy, dnes tam bydlí přes 8 tisíc lidí. Velká část z nich přitom do práce, do školy nebo za zábavou dojíždí do hlavního města. Proto má podpora vlakového spojení svůj důvod.
Doplněno 10. 3. 2010: Podle sdělení Českých drah každý z občanů Milovic obdržel reklamní leták do své schránky. Lístek na promo nabídku drah a kraje využilo cca. 690 cestujících.
Zdroj: České dráhy; doplnil: Josef Petrák
Pri me posledni ceste do Prahy jsem se docela divil, kdyz se v Arrivackem vagonu rychliku 355 ozvalo neco ve smyslu "Vazeni cestujici, ve stanici Praha-Radotin doslo k vypadku elektricke site. Predpokladame zdrzeni asi 30 minut, za vznikle komplikace se omlouvame."
Samosebou ze to cloveka nepotesilo, ale pokud to bylo podano touto formou, bylo to naprosto prijatelne. Navic vlak stal ve stanici, kde mohl kdokoliv vystoupit a (pokud tu moznost mel) si zaridit dopravu jinym zpusobem. Ja zustal sedet, pripoje mi ujely, ale aspon jsem uz v tu chvili mohl po telefonu zjistit dalsi spoje a v cili ohlasit, at se nedesi, ze prijedu pozdeji.
A vůbec si nejsem jistý zda to vůbec bylo v TV, na netu o tom bylo minimum informací.
MirekM: dráhy nejspíš chtěli eliminovat bandu určitých pochybných stvoření :-D, v tom s nimi souhlasím :)
Jenže zase Náměstí Republiky - Masarykovo nádraží je hrozně dlouhý název. Zkrátit na Masarykova Republika :)
Podobně to máte na Karlově náměstí. Jeden výstup je na Karlově Náměstí, druhý na Palackého náměstí nebo stanice Anděl má jeden výstup do prostoru zastávek MHD Anděl, druhý výstup do termínálu Na Knížecí ...
Jiri Vosecek napsal Náměstí Republiky, takže je zřejmé, že tím myslel stanici metra. ;-)
zelva: Klasický zákon schválnosti… Já můžu jezdit rok přesně, a když někdo pojede výjimečně se mnou, bude zpoždění.
Škoda, že se nedala za korunu pořídit i jízdenka Praha–Milovice–Praha. To bych se jel podívat na nově zrekonstruovaný úsek. :-(
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.