..: Mimořádnost v Albrechticích u Českého Těšína :..

nehody_a_mimoradnosti_uni, foto: MG Albrechtice u Českého Těšína/Havířov — Podle aktuálních informací od našeho redaktora Juraje Kováče se zastavila doprava na trati 321. Důvodem je zřejmě požár někde poblíž Albrechtic u Českého Těšína. Mimořádnost má vliv na Sp 1621 (Opava–Východ — Český Těšín), který již 50 minut stojí ve stanici Havířov. Nově zde byl zastaven i R 331 Kysuca z Bohumína do Žiliny. Ten s bonusem 19 minut a lokomotivou nezávislé trakce vyjel do Českého Těšína a pobírá regionální frekvenci. Podle informací z místa panuje v Havířově totální chaos, cestující nejsou informování vůbec — mimořádnost zatím není vyvěšena ani na webu Českých drah. Aktualizace 18:42: V Albrechticích pracuje jednotka SDC na opravě trolejového vedení. Podle našeho redaktora, "V Havířově podle všeho neúspěšně připojovali diesel na cityelefanta skoro hodinu, tak to vzdali a nasadili ho na Kysucu. Cestujícím ze Sp nikdo přestup na R neoznámil". Aktualizace 19:18: Kysuca projíždí Bystřici nad Olší s +36 minutami. Podle pozorování nemá mimořádná událost vliv na další spoje.

Zdroj: ŽelPage, Poloha vlaku ČD


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 30.7.2009 (18:23)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel PeNik 
31.07.2009 (6:33)  
TTtrain: pokud je mi známo, každý strojvedoucí, který prošel kurzem na 471, obdržel Příručku strojvedoucího (vytvořili KV), ve které je celý postup popsán. Asi ji sebou zrovna neměl.
registrovaný uživatel TTtrain  mail  
30.07.2009 (23:08)  
Pokud opravdu nikdo nebyl schopen spojit loko s ešusem, tak mi to připomíná poměry někde ve vidlákově u Rumunska. Možná by nebylo od věci pro příště ke spřáhlu připojit i návod ( nejlépe obrázkový, něco jako je např. u Lega ), aby to pochopil i ten nejtupější křupan.
30.07.2009 (22:37)  
Ja tam dneska jel a v Tesine sem cekal nejmin hodinu a ctvrt a byl tam tak velky zmatek, ze se to ani neda popsat...
registrovaný uživatel jena 
30.07.2009 (21:21)  
PeNik: buď jak buď, tentokrát se dráhy opravdu (opět) nepředvedly v dobrém světle. Nejen, že někdo nebyl s to nasadit (nebo spojit) tu prokletou "kupli", ale že nechali lidi toho Sp v Havířově vyhnít zbytečně. Zhruba 2 minuty před příjezdem onoho Sp odjel z Havířova zasekaný Os do Těšína ("traktor" a 460) - to už nemohl těch pár minut počkat, když je nasazení "kuple" většinou dost problém a zpoždění Sp šlo předpokládat?! Asi nešlo stejně jako dráze nejde ani o (značné nasrané) cestující... :(((
registrovaný uživatel PeNik 
30.07.2009 (20:52)  
Tak dost spekulácím o redukci (pomocném spřáhle).

Pomocné spřáhlo je umístěno na každé jednotce jak na M, tak na Ř (mimo 042, která má pouze jedno spřáhlo umístěné v N voze). Současně ke každému spřáhlu patří 2 hadice. Jedna červená a jedna žlutá. Nezbytně nutná je ta červená (brzda). Pomocný stroj NEMUSÍ mít žlutou hadici. V případě, že pomocný stroj nemá žlutou hadici, otevře se v zadní strojovně kohout na Panelu 2 kohout číslo 86, který zajistí plnění hlavních jímek. Tím je zajištěna jak funkce dveří, vypružení, ale i magnetické brzdy.

Na nasazení pomocného spřáhla stačí pouze 2 lidé. 4 se tam ani nevejdou.
30.07.2009 (20:20)  
Pivrnec78: Tak nakonec má i žlutou hadici viz: http://pantograf.wz.cz/pomspr471.jpg
U pantografu (451) je ale jen ta červená :http://pantograf.wz.cz/pomspr451b.jpg
30.07.2009 (20:06)  
Jen si mě tu "vymínusujte". Jsem černá ovce, tak do mě....
Možná, že to byl zbytečný komentář, ale kdyby ta zpráva nebyla taková senzacechtivá, tak bych třeba mlčel.

Eisenbahner: Konečně něco z trati 321, sice negativní, ale přece.
Ne, tak tohle fakt nemá chybu. Hlavně, že jsi se dočkal. :)

Pivrnec78: Jo, je to těžké, ale proč to cpát přes nárazníky? S těma hadicema si to už nepamatuju, ale u žabotlamu stačila vždy jen brzda. Tohle by mělo být stejně.
30.07.2009 (20:00)  
Eisenbahner) Díky za podporu. K tomu "konečně"... Pokud chcete více informací o trati 321, není nic jednoduššího, než se zapojit a něco napsat. Nemůžeme být vše a vše pokrýt a jsme rádi za jakoukoliv spolupráci.
30.07.2009 (19:51)  
Každý Ešus (MV i ŘV) má pod automatickým spřáhlem bednu a v ní je redukce na šroubovku. Ale ta potvora je tak těžká, že někdy mají problém 4 chlapi ji dostat přes nárazníky. A pak taky pokud to byl diesel, co má jen červené hadice, tak ten se nespojí. Automat si myslím musí mít zapojeny všechny 4 hadice - 2x žlutá a 2x červená.
30.07.2009 (19:50)  
Pavel Z: Mě připadá zbytečný tvůj komentář!! Konečně něco z trati 321, sice negativní, ale přece.
Nákladní doprava stála komplet, osobní jezdila pouze směr ČT. Pantografy tahaly 751 ČD Cargo, Kysucu 2x 742 ČD Cargo. Po 19. hodině se to rozjelo oběma směry.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko