Albrechtice u Českého Těšína/Havířov — Podle aktuálních informací od našeho redaktora Juraje Kováče se zastavila doprava na trati 321. Důvodem je zřejmě požár někde poblíž Albrechtic u Českého Těšína. Mimořádnost má vliv na Sp 1621 (Opava–Východ — Český Těšín), který již 50 minut stojí ve stanici Havířov. Nově zde byl zastaven i R 331 Kysuca z Bohumína do Žiliny. Ten s bonusem 19 minut a lokomotivou nezávislé trakce vyjel do Českého Těšína a pobírá regionální frekvenci. Podle informací z místa panuje v Havířově totální chaos, cestující nejsou informování vůbec — mimořádnost zatím není vyvěšena ani na webu Českých drah. Aktualizace 18:42: V Albrechticích pracuje jednotka SDC na opravě trolejového vedení. Podle našeho redaktora, "V Havířově podle všeho neúspěšně připojovali diesel na cityelefanta skoro hodinu, tak to vzdali a nasadili ho na Kysucu. Cestujícím ze Sp nikdo přestup na R neoznámil". Aktualizace 19:18: Kysuca projíždí Bystřici nad Olší s +36 minutami. Podle pozorování nemá mimořádná událost vliv na další spoje.
Zdroj: ŽelPage, Poloha vlaku ČD
Pomocné spřáhlo je umístěno na každé jednotce jak na M, tak na Ř (mimo 042, která má pouze jedno spřáhlo umístěné v N voze). Současně ke každému spřáhlu patří 2 hadice. Jedna červená a jedna žlutá. Nezbytně nutná je ta červená (brzda). Pomocný stroj NEMUSÍ mít žlutou hadici. V případě, že pomocný stroj nemá žlutou hadici, otevře se v zadní strojovně kohout na Panelu 2 kohout číslo 86, který zajistí plnění hlavních jímek. Tím je zajištěna jak funkce dveří, vypružení, ale i magnetické brzdy.
Na nasazení pomocného spřáhla stačí pouze 2 lidé. 4 se tam ani nevejdou.
U pantografu (451) je ale jen ta červená :http://pantograf.wz.cz/pomspr451b.jpg
Možná, že to byl zbytečný komentář, ale kdyby ta zpráva nebyla taková senzacechtivá, tak bych třeba mlčel.
Eisenbahner: Konečně něco z trati 321, sice negativní, ale přece.
Ne, tak tohle fakt nemá chybu. Hlavně, že jsi se dočkal. :)
Pivrnec78: Jo, je to těžké, ale proč to cpát přes nárazníky? S těma hadicema si to už nepamatuju, ale u žabotlamu stačila vždy jen brzda. Tohle by mělo být stejně.
Nákladní doprava stála komplet, osobní jezdila pouze směr ČT. Pantografy tahaly 751 ČD Cargo, Kysucu 2x 742 ČD Cargo. Po 19. hodině se to rozjelo oběma směry.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.