..: Mimořádnost v Albrechticích u Českého Těšína :..

nehody_a_mimoradnosti_uni, foto: MG Albrechtice u Českého Těšína/Havířov — Podle aktuálních informací od našeho redaktora Juraje Kováče se zastavila doprava na trati 321. Důvodem je zřejmě požár někde poblíž Albrechtic u Českého Těšína. Mimořádnost má vliv na Sp 1621 (Opava–Východ — Český Těšín), který již 50 minut stojí ve stanici Havířov. Nově zde byl zastaven i R 331 Kysuca z Bohumína do Žiliny. Ten s bonusem 19 minut a lokomotivou nezávislé trakce vyjel do Českého Těšína a pobírá regionální frekvenci. Podle informací z místa panuje v Havířově totální chaos, cestující nejsou informování vůbec — mimořádnost zatím není vyvěšena ani na webu Českých drah. Aktualizace 18:42: V Albrechticích pracuje jednotka SDC na opravě trolejového vedení. Podle našeho redaktora, "V Havířově podle všeho neúspěšně připojovali diesel na cityelefanta skoro hodinu, tak to vzdali a nasadili ho na Kysucu. Cestujícím ze Sp nikdo přestup na R neoznámil". Aktualizace 19:18: Kysuca projíždí Bystřici nad Olší s +36 minutami. Podle pozorování nemá mimořádná událost vliv na další spoje.

Zdroj: ŽelPage, Poloha vlaku ČD


Redakce ŽelPage Poslat mail autorovi | 30.7.2009 (18:23)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Moravskoslezský


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
31.07.2009 (20:09)  
PeNik ... v Bohumíně jsou zatím jen 3 ešusy ... 024, 025, 035 a ty jezdí pouze sólo.
31.07.2009 (20:04)  
PeNik ... několikrát jsem viděl na OPJ v Bohumíně s touto redukci zápasit 4 chlapy. To bylo z vlastní zkušenosti. Za hadice se omlouvám, to bylo z doslechu.
registrovaný uživatel tenzor 
31.07.2009 (18:01)  
Zazil jsem nekolikrat, ze jinak srozumitelne hlaseni zcela zaniklo v ohlusujicim skripeni kol brzdiciho vlaku (nikoli nutne na blizke koleji). Pak jsou jen dve varianty, zeptat se nekoho v uniforme nebo se po informaci nepidit a domyslet si ji :)
registrovaný uživatel PeNik 
31.07.2009 (12:44)  
boro:Kohouty měli také otevřeny,jak na dieslu tak na ešusu.

Tak to by mě zajímalo, jaký kohout otevírali na 471? Tam se totiž u spráhla nemusí otevírat žádný kohout (maximálně jeden zavřít, aby se neotevřela svorkovnice). Uzavírání vzduch dělá sám o sobě dellner, který automaticky otevře potrubí po spojení. Nepamatuji jediný případ (na 47 vozidle v DKV Praha), kdy by nedošlo k propojení vzduchové části na vozidle po spojení.

Jediné, co mě napadá je uzavřený kohout pod vozidlem, ale ten má být standardně otevřen. Jestli to v Ově nespojují, tak to lze pochopit, ale ne tolerovat (právě kvůli těmto událostem - fíra má spousty jiných povinností než prolézat kdejaký kohout, jestli jej někdo nezavřel).
registrovaný uživatel Sim 
31.07.2009 (12:40)  
Jiří Průša > nevim jak v tomhle konkretnim pripade, ale z vlastni zkusenosti musim rict, ze srozumitelnost rozhlasu na spouste (chtel bych rict vetsine, ale preci jen nemam najezdeno tolik abych to mohl brat jako reprezentativni vzorek) stanic je nedostatecna. I ja jsem jiz nekolikrat vse resil tak, ze jsem se nejblizsiho drazniho zamestnance sel zeptat, co ze to vlastne ted hlasili. Nemusi jit o ozvenu jako v minulosti, treba v Rokycanech je tiche hlaseni doplneno hlasitym chraptenim a sumem, intonace hlasu hlasatelky je pak poslednim doplnkem koktejlu nesrozumitelnosti.
31.07.2009 (11:56)  
Jiří Průša: Asi je to způsobeno stresem při mimořádnosti, ale s tímhle se dost často setkávám i já. Někteří jedinci zkrátka mají dojem, že pokud jim to člověk neřekne z očí do očí, tak je neinformován, ale rozhodně to nevztahuji na tento případ.
31.07.2009 (11:28)  
Informace občas bývají tristní to je smutná pravda, ale častý jev je že cestující prostě rozhlas neposlouchají nebo jak jinak lze vysvětlit 5 dotazů (každý prijde extra) těsně po hlášení že vlak nejede, (obsahuje i důvod a upozornění na náhradní spojení) "kdy to pojede?,proč to nejede?". Vyzkoušeno dvakrát za 14 dní, rozhlasu bylo rozumět, žádné nesrozumitelné mumlání.
registrovaný uživatel boro 
31.07.2009 (10:57)  
Spřáhlo měli nasazené dobře,ale asi bylo neprůchodné(kdoví kdy se naposled použilo,kromě mytí na THÚ-tam se to ale nedává na vzduch).Kohouty měli také otevřeny,jak na dieslu tak na ešusu.Při zkoušce brzdy ale nebylo možno docílit snížení tlaku v HP ešusu.Asi tak.Škoda,že se tam neobjevil nějaký šotouš,v jednu chvíli bylo v Havířově přeešusováno:025 na 1622,035 na 1623 a 054 na 2872 :-)
registrovaný uživatel land 
31.07.2009 (9:14)  
Ad spřáhla, technika a spol...: Jen poznámka bokem, ve vojenských letounech produkovaných ve fabrikách bývalého svazu je u každé technické záležitosti vyžadující obsluhu tabulka nebo obrázek. Pokud se k místu dostaví gramotná osoba zvládající manipulaci s Ak-47, po chvíli čtení zvládne i ten konkrétní úkon podle toho, co vidí/přečte. A samo ty konstrukce jsou jednoduché, maximálně jednoduché. Složitě jde udělat zřejmě cokoliv, komplikacím se meze nekladou. Ne, nebudu tu otravovat tím, že SŽD neuznaly nutnost u svých spřáhel zaměstnávat extra partu lidí navíc na extra zbytečnou práci. A tak tam možná není ani ta tabulka..
31.07.2009 (7:56)  
Co se týče informačního toku České dráhy, a.s. -> cestující, tak jsem se nesetkal se situací, kdy by cestujcí byli adekvátně informováni.

Většinou nejsou informováni vůbec, v lepším případě dostanou informaci neúplnou nebo špatnou.

Dodávám že je to jen má vlastní zkušenost posledních let, kdy jsem se stkal s řadou mimořádných událostí...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko