Albrechtice u Českého Těšína/Havířov — Podle aktuálních informací od našeho redaktora Juraje Kováče se zastavila doprava na trati 321. Důvodem je zřejmě požár někde poblíž Albrechtic u Českého Těšína. Mimořádnost má vliv na Sp 1621 (Opava–Východ — Český Těšín), který již 50 minut stojí ve stanici Havířov. Nově zde byl zastaven i R 331 Kysuca z Bohumína do Žiliny. Ten s bonusem 19 minut a lokomotivou nezávislé trakce vyjel do Českého Těšína a pobírá regionální frekvenci. Podle informací z místa panuje v Havířově totální chaos, cestující nejsou informování vůbec — mimořádnost zatím není vyvěšena ani na webu Českých drah. Aktualizace 18:42: V Albrechticích pracuje jednotka SDC na opravě trolejového vedení. Podle našeho redaktora, "V Havířově podle všeho neúspěšně připojovali diesel na cityelefanta skoro hodinu, tak to vzdali a nasadili ho na Kysucu. Cestujícím ze Sp nikdo přestup na R neoznámil". Aktualizace 19:18: Kysuca projíždí Bystřici nad Olší s +36 minutami. Podle pozorování nemá mimořádná událost vliv na další spoje.
Zdroj: ŽelPage, Poloha vlaku ČD
Tak to by mě zajímalo, jaký kohout otevírali na 471? Tam se totiž u spráhla nemusí otevírat žádný kohout (maximálně jeden zavřít, aby se neotevřela svorkovnice). Uzavírání vzduch dělá sám o sobě dellner, který automaticky otevře potrubí po spojení. Nepamatuji jediný případ (na 47 vozidle v DKV Praha), kdy by nedošlo k propojení vzduchové části na vozidle po spojení.
Jediné, co mě napadá je uzavřený kohout pod vozidlem, ale ten má být standardně otevřen. Jestli to v Ově nespojují, tak to lze pochopit, ale ne tolerovat (právě kvůli těmto událostem - fíra má spousty jiných povinností než prolézat kdejaký kohout, jestli jej někdo nezavřel).
Většinou nejsou informováni vůbec, v lepším případě dostanou informaci neúplnou nebo špatnou.
Dodávám že je to jen má vlastní zkušenost posledních let, kdy jsem se stkal s řadou mimořádných událostí...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.