..: V Rájci-Jestřebí se samovolně rozjela odstavená souprava EC 174 :..

Rájec-Jestřebí - Tříhodinové přerušení provozu na 1. tranzitním koridoru si dnes krátce před polednem vyžádala kuriózní mimořádnost nedaleko stanice Rájec-Jestřebí na Blanensku. Souprava vlaku EC 174 Jan Jesenius bez cestujících se po krátkodobém odstavení ve stoupání nečekaně dala do pohybu a urazila přibližně 300 metrů, než ji zatažením záchranné brzdy zastavil pravděpodobně duchapřítomný vlakvedoucí. Souprava německých vozů se neplánovaně rozjela v 11:55 poté, co byl vlak na místě odstaven kvůli poruše lokomotivy a cestující přestoupili do jiného spoje. Přesná příčina incidentu zatím není známa. V průběhu uzavření tratě 260 byly spoje mezi Brnem a Prahou vedeny odklonem přes Havlíčkův Brod.

EuroCity 174 Jan Jesenius z Budapešti do stanice Hamburg-Altona zastavil v Rájci-Jestřebí v 11:42 poté, co strojvedoucí oznámil závadu na hnacím vozidle řady 350. Poté z lokomotivy vystoupil a snažil se poruchu odstranit. O několik minut později se ale vlastní tíhou dala souprava do pohybu směrem k Brnu. "Bližší okolnosti, za nichž se podařilo soupravu zastavit, neznáme," uvedl ve vyjádření pro ČTK mluvčí Drážní inspekce Zdeněk Neusar. Podle dosud dostupných informací byl vlakvedoucí na nechtěný rozjezd soupravy upozorněn strojvedoucím, který se v té chvíli nacházel venku. Okolnosti incidentu nyní šetří Drážní inspekce, podle nichž je ovšem na určení přesného důvodu zatím příliš brzy. Souprava EC 174 pokračovala v jízdě přibližně po dvou hodinách. Za poslední týden se jedná již o několikátou poruchu strojů 350 ZSSK na výkonech mezi Břeclaví a Prahou.

Zdroj: Novinky.cz


Dominik Jaroš | 27.6.2009 (22:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Jihomoravský


  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   
27.06.2009 (23:35)  
Nevíte někdo, kolik je tam skutečně sklon, mam pocit že v novinách s těma 3,5% taky přeháněj, asi protože promile jim nic neřiká ..?
27.06.2009 (22:56)  
Václav, Wawro: pôvodný námet autora to skutočne preberal z ostatných zdrojov ako "mezinárodní rychlík" a bohužiaľ zatiaľ čo v texte sme tomu venovali značnú pozornosť, v titulku to trochu "uniklo"...

Medzi nami, vo štvrtok ráno som si na stanici vypočul hlásenie začínajúce slovami "Rychlík SuperCity 500..."
registrovaný uživatel tom_ 
27.06.2009 (22:47)  
Velkým problémem bylo to, že prázdná souprava projela odjezdové návěstidlo zakazující jízdu a tím bezprostředně ohrozila bezpečnost železničního provozu na rušném koridoru. Pokud by se soupravu podařilo zastavit o malou chvíli později, tak projela nedaleko umístěný železniční přejezd, o kterém pochybuji, že by se stihnul včas uzavřít a došlo k masakru. Velkým štěstím též bylo, že po stejné koleji zrovna nepřijížděl další vlak.
27.06.2009 (22:41)  
A neni to jedno? Většině obyvatel asi řekne "mezinárodní rychlík" víc než nějaká zkratka, povědomá toliko těm co jezděj často vlakem .. nakonec je to z pohledu obecný češtiny pojem nadřazenej, tedy obecnější.
registrovaný uživatel Wawro  mail  
27.06.2009 (22:33)  
Tedka jsem otevřel http://www.novinky.cz/krimi/172348-zeleznicarum-u-blanska-bez-dozoru-ujel-mezinarodni-rychlik.html - taky rychlík :) co je tedy správně psát? EC nebo mezinárodní rychlík nebo je to jedno. Tak jako tak by mě zajímala příčina. Spekulovat nebudu - mašinfíra nejsem :)
27.06.2009 (22:18)  
Na K-reportu se řeší, proč média píší, že ujel mezinárodní rychlík, když to byl vlak EuroCity a jak koukám, tady je v titulku uvedeno taky mezinárodní rychlík:-)
registrovaný uživatel milos  mail  
27.06.2009 (22:16)  
tak to asi fira dojezdil....
registrovaný uživatel RIS  mail  
27.06.2009 (22:11)  
Jak to vůbec bylo dneska s Jeseniusem? Viděl jsem jeho soupravu (350 + DB vozy + MÁV hospoda + Apmz a Avmz DB)projíždět Bílovicemi kolem 11:40...
  1 ... 4 5 6 7 8      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko