Varšava - Společnost PKP Intercity, která v Polsku provozuje dálkovou železniční dopravu, postoupila své výběrové řízení na 20 dálkových jednotek do druhého kola. V první fázi soutěže přitom byly z celkem šesti uchazečů vyřazeny z formálních důvodů nabídky dvou španělských firem — Construcciones y Auxiliar de Ferrocarriles S.A. i Patentes Talgo S.L.
Do druhého kola tak postupili celkem čtyři uchazeči, reprezentováni firmami ALSTOM Konstal S.A.; konsorciem AnsaldoBreda S.p.A. a NEWAG S.A.; konsorciem Siemens Sp. z o.o. a Siemens Aktiengesellschaft Sp. z o.o.; a konsorciem Bombardier Transportation Sweden AB a Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz S.A. Holding. Tyto subjekty prošly v prosinci 2008 dalším pohovorem a na jaře letošního roku se zúčastní další fáze výběru formou konkurenčního dialogu. Společnost PKP Intercity chce definitivní rozhodnutí vydat v polovině roku 2009 tak, aby první soupravy vstoupily na polské železnice na přelomu let 2011-2012.
Zdroj: rynek-kolejowy.pl
1 2 | Zpráv na stránku: |
A ted zase ctu, ze Polsko je super...
Nazyvat to hrozbou pre ETR 680 je dost mylne, predpokladam v Relacii Wwa - Praha skor striedavu prevadzku - 1/2 vlakov ETR 680, 2/2 vlakov PKP I - obdobne ako je to na vlakoch Wien - Munchen/Frankfurt, kde sa striedaju vlaky ÖBB a DB.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.