..: Doplněno: Kolaps dopravy mezi Pardubicemi a Českou Třebovou :..

Pardubicko - Včera před 20. hodinou večerní došlo k usmrcení osoby v kolejišti hlavního železničního tahu mezi Pardubicemi a Olomoucí. Na místě pak zasahovaly složky IZS a přítomni byli také kriminalisté. Z tohoto důvodu byl úsek z Pardubic do České Třebové nedaleko Uherska neprůjezdný. Podle dostupných informací neznámého člověka srazil R 706 Hradišťan, jedoucí z Luhačovic na Prahu. „Provoz byl zastaven na obou kolejích a obnovení záleží na délce vyšetřování nehody policií na místě neštěstí“, sdělil večer mluvčí Drah Ondřej Kubala.

23:10 – Soupravy se pomalu dávají do pohybu. Inkriminovaný úsek u Uherska je již zřejmě průjezdný. O tom svědčí, že v Pardubicích již momentálně stojí nebo přijíždějí některé zpožděné vlaky. R 706 s kontem 178 minut, R 628 se zpožděním 61 minut, IC 582 se 147 minutami a vlak EC 70 se 74 "bonusovými" minutami navrch. Vlaky R 878, EC 519 a R 621 byly mimořádně odkloněny přes Hradec Králové.

0:07 – Vlaky se již blíží do svých cílových stanic se značnými zpožděními čítající až několik desítek minut. Provozní situace se tak pomalu uklidňuje a vše se navrací k normálu. Tato mimořádná událost však nebyla jediná, která dnes v podvečer ovlivňovala železniční dopravu. Nedaleko Rájce – Jestřebí v okrese Blansko došlo k usmrcení zhruba osmdesátiletého muže, který si zřejmě zkracoval čekání a nedbaje světelné i akustické výstrahy podlézal stažené závory. Osudným se mu stal vlak Ex 579 Špilberk.

Poslední zprávy o zpoždění vlaků:

R 706 Hradišťan - Moravany 19:46/22:43 (odj.) 177 min. zpoždění
Ex 578 Špilberk - Kostěnice 20:15/22:43 (odj.) 148 min. zpoždění
IC 582 Jan Perner - Zámrsk 20:28/22:38 (odj.)130 min. zpoždění
R 621 Matalík - Ústí n.Orl. 20:32/22:39 (odj.) 127 min. zpoždění
Ex 569 Brněnský Drak - Moravany 20:44/22:28 (odj.) 104 min. zpoždění
IC 519 Manažer - Zábřeh na M. 21:19/22:43 (příj.) 84 min. zpoždění
R 701 - Moravany 21:14/22:32 (odj.) 78 min. zpoždění
SC 510 SC Pendolino - Pardubice hl.n. 21:34/22:42 (odj.) 68 min. zpoždění
R 423 Cassovia - Moravany 21:33/22:36 (příj.) 63 min. zpoždění
R 628 Portáš - Stéblová 21:38/22:41 (odj.) 63 min. zpoždění
R 878 - Úvaly 21:50/22:42 (odj.) 52 min. zpoždění
EC 70 Antonín Dvořák - Zámrsk 21:47/22:35 (odj.) 48 min. zpoždění.

Situaci nadále sledujeme

Zpracování: Vítek_V, Payus, Nick

Zdroj: Babitron, Novinky.cz


Vítek_V | 27.4.2008 (23:47)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Nehody a mimořádnosti

Další z regionu ČR Pardubický


  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   
editor nebo admin ŽP Nick  mail  
28.04.2008 (18:21)  
Aby toho nebylo na Pardubicku málo, dnes srazil v Pardubicích vlak nějakého muže. Podle statistiky zpoždění to vypadá na EC 129. Muž na místě mrtvý :-[
28.04.2008 (17:46)  
Jiří Průša: Měl jsem na mysli RIBŽD. Je otázkou, kdo o čem rozhoduje. Při "čistém" vykolejení je na místě také Policie ČR, dokumentuje, zapisuje, fotografuje; avšak do obnovení provozu moc nezasahuje. Asi je to otázkou konkrétních lidí Policie ČR, kdo jak postupuje.
registrovaný uživatel vtipnýjony  mail  
28.04.2008 (17:41)  
Ten EX 579 má ale štěstí, zrovna 17.4. usmrtil jednu starší paní v Poříčanech. Jsem se to pokusil napsat jako aktualitu ale nějak mi to nebylo schváleno nevím proč;-)
28.04.2008 (17:28)  
Vyšetřování sebevrahů resp. Osob sraženych v kolejišti Di nešetří stačí když zaměstnanec který m? nehodovou pohotovost stanice počká na souhlas policie a muže se jezdit. Často policie řekne lv nebo celou soupravu odstavit.Zákaz ježdění po sousední koleji je opět závislí na přání PČR jednu nechali po sousední koleji v tunelu jezdit alespoň krokem podruhé se ve stanici nesmělo hnout kolo.
registrovaný uživatel pekař 
28.04.2008 (17:02)  
Ale jinak zajímavý námět pro policejní psychology. Pokud někdy budou třeba na mostě rozmlouvat potenciálnímu sebevrahu jeho záměr, stačí ho upozornit na nepříjemnosti, které tím způsobí a tato fakta takovým způsobem převáží jeho potíže a trable kvůli kterým chce skončit, že se na to okamžitě vykašle...
registrovaný uživatel pekař 
28.04.2008 (16:59)  
Budu to opakovat neustále. Sebevrah není idiot, idiotem je ten, kdo jej takto nazývá.
28.04.2008 (16:56)  
Tady má přijít profesionalita v pracovním oboru u každého nějak dotčeného pracovníka. Každý případ se musí posuzovat podrobně konkrétně. Asi se shodneme, že vyšetřování a odstraňování nehod na železnici v ČR není zrovna ukázkou rychlosti. U dvoukolejky hlavní vnitrostátní tepny nezajistit sjízdnost jedné koleje při "usmrcení jedné osoby" v kolejišti po dvou hodinách?
Nejde ani tak o strach z TV (tak hluboko snad ještě nejsme), jako spíš o přebuřelost aparátu ČD, aparátu vyšetřovacích železničních orgánů, kdy někteří zaměstnanci se bojí o své nadbytečné místo, tudíž každý chce ukázat důležitost svého pracovního místa. Jednoduše řečeno - zprovoznění tratě u přítomných na místě nebývá přímo prioritou.
Podobně vyšetřování mimořádných událostí při pádech stromů do prostoru provozované koleje. Dříve - vyskočili chlapi, pomohli s větví, se stromem, mašina jej odstrčila na bok; dnes - zastavení provozu, odřeknutí vlaků na lokálce, vyšetřování, kuriózní fotky pařezu, větví, škrábanců laku, papírování, vyšetřování. Proč? Aby se mohly plnit tabulky na "důležitých" pracovních pozicích?
28.04.2008 (16:29)  
Rozvířla se tu zajímavá diskuse. Podvědomně všichni asi cítíme že je něco nesprávně.To znamená co se má v těchto případech dělat při zachování civilizačních norem. Jen co si pamatuji. Když v Praze přejela tramvaj dítě, policie se chlubila že za 20 minut byl obnoven provoz.Když v Londýně dispečeři nechali v ranní špičce nad tělem sebevraha jezdit vlaky tak byli na hodinu vyhozeny.Když se dostala paní při nastupování mezi vozy tak dlouhou dobu ležela zraněná pod vozy, protože nebyl kdo by řekl : tak to popotáhněte. Musely se zahovat důkazy atd, atd.(samozřejmě že netušíme jaké).Policie, soudy, televize a veřejnost se chytá do vlastí pasti. Něco se stane a každý zúčastněný se oprávněně bojí aby něco nepotento , aby v TV následně nebyl popotahován ve stylu co by bylo, kdyby bylo, případně nějaké temné síly....Žijeme v televizním seriálu?
dopisovatel nebo člen ŽP mouka  mail  
28.04.2008 (15:45)  
Josef Vaňous: z důvodu mimořádné události, nehody apod.
28.04.2008 (15:16)  
Ale pánové,máte zde doopravdy inteligentní rozhovory.vžijte se do situace,kdy strojvedoucí jedoucí rychlostí 140 km/h spatří před sebou náhle někoho v kolejišti...třeba blbýho sebevraha.V první řadě zahouká a v druhé řadě dá brzdič do max.pravé polohy tzn.rychlobrzda.Upíráte zde chudákům cestujícím pohled na sebevraha na háhu lokomotivy/který tam visí za žebra/ a vězte že ten pohled není nic hezkého.O nic hezčí pohled není ani na rozjetou osobu v kolejišti.Vždycky to zanechá na strojvedoucím nějakou psychickou újmu,že ho musí vystřídat a musí si pak vzít na následující směny třeba dovolenou.Že toto zpoždění není zaviněno českými drahami je zřejmé a i já se přikláním na stranu,že by cestující veřejnost se měla informovat dle pravdy a skutečnosti.Ale zase na druhou stranu,zkuste se na chvíli stát operátorkou,která by měla na plná ústa vyhlásit:Omlouváme se všem cestující R 706,který má zpoždění z důvodů ......no jak to vlastně říct...přejetí osoby...nebo přejetím sebevraha...nebo...nebo idiota který skočil pod vlak a zdržuje nejen stovky cestujících,který z toho mají ještš velkou šou a fotí si to.
Sebevrazi,vykašlete se už konečně na to,najděte si jiný způsob anebo počkejte ještě 10 minut,třeba si to rozmyslíte.
  1 2 3 4 5 6      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko