..: Postup modernizace III. želeničního koridoru :..

Ilustrační obrázekStříbro - Na trati číslo 170 v úseku Stříbro - Pňovany, včetně žst. Vranov u Stříbra, byly vybetonovány základy a následně dosazeny sloupy a stožáry trakčního vedení bez konzol. Staré sloupy zatím odstraněny nebyly. Traťová kolej (TK) v tomto úseku čeká na rekonstrukci, která by měla proběhnout v roce 2008 při nepřetržité výluce v předpokládaných termínech 7. března - 6. června. V úseku Pňovany - Kozolupy je zatím rozpracováno okolí žst. Plešnice, samotná stanice je zatím v původním stavu. Během výluky by mělo dojít k dokončení optimalizace žst. Plešnice a jejího blízkého okolí (položení obou nových TK, dokončení nového nadjezdu a zbourání starého blízko obce Hracholusky a přestavba žst. Plešnice na zastávku). Jinak mimo zmíněnou žst. Plešnici a její okolí je úsek Pňovany - Kozolupy již alespoň kolejově dokončen (zdvojkolejnění úseku a rekonstrukce kolejí žst. Pňovany a Kozolupy). V úseku Cheb (mimo žst.) - Všeboř byly vystavěny základy pro sloupy a stožáry TV zatím jen u pravé traťové koleje při pohledu od Chebu na Všeboř.

Polovina úseku mezi stanicemi Cheb a Všeboř dne 28.11.2007 (foceno od Chebu)

Ilustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázek

Autor fotografií: Maky


Corvette | 6.12.2007 (6:00)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Stavby a projekty

Další z regionu ČR Karlovarský


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel M@ra 
06.12.2007 (12:14)  
MildaIV: Podívej se na ten odkaz na SŽDC. Ale za 4 giga opravit 30 km trati, to tam budou dávat kolejnice ze zlata? Cca 60% sice zatáhne Brusel, ale obávám se, že jinde ty peníze budou chybět...
06.12.2007 (11:58)  
M@ra: Co znamená "výrazné zlepšení směrových poměrů" ? To jako, že tam bude hodně přeložek ? Toho se nedělalo ani na některých koridorech, a že by se to hodilo.
06.12.2007 (11:17)  
Rozsah provedení "koridorizace" je pro úsek Plzeň - Cheb naprosto postačující. Slovo "tranzitní" je u III. (i IV.) koridoru zatím prázdným pojmem, pro osobní i nákladní tranzitní dopravu má mnohem větší význam než trať Plzeň - Cheb trať Plzeň - Domažlice, která byla ze III. koridoru vyškrtnuta. Nicméně v tichosti se zde v posledních dvou letech "koridorizoval" úsek Staňkov - Blížejov, nevíte někdo co bude s tratí 180 dál?
registrovaný uživatel M@ra 
06.12.2007 (10:35)  
Cíle projektu optimalizace trati Plzeň - Stříbro:
(http://www.szdc.cz/Fondy/index.php?art=8&project=18&view=tech)
• dosažení třídy zatížení D4 UIC
• dosažení prostorové průchodnosti trati pro ložnou míru UIC GC
• zvýšení jízdní rychlosti do 140 km/h pro vozidla s naklápěcí technikou, do 110 km/h pro klasické soupravy
• přestavba kolejiště železniční stanice Pňovany
• zdvojkolejnění úseku Kozolupy – Pňovany (zvýšení kapacity tratě)
• výrazné zlepšení směrových poměrů

Takže nic moc a je to dobře, protože celý úsek Plzeň-Cheb má minimální význam.
registrovaný uživatel ivanka 
06.12.2007 (10:05)  
Bude celá trať dvojkolejná? Nebu se udělá jen pár mezistaničních úseků. A jaká bude trať rychlost? Tipnul bych, že to bude zfušované jako Svitavy-Brno na Vmax 100.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko