Stříbro - Na trati číslo 170 v úseku Stříbro - Pňovany, včetně žst. Vranov u Stříbra, byly vybetonovány základy a následně dosazeny sloupy a stožáry trakčního vedení bez konzol. Staré sloupy zatím odstraněny nebyly. Traťová kolej (TK) v tomto úseku čeká na rekonstrukci, která by měla proběhnout v roce 2008 při nepřetržité výluce v předpokládaných termínech 7. března - 6. června. V úseku Pňovany - Kozolupy je zatím rozpracováno okolí žst. Plešnice, samotná stanice je zatím v původním stavu. Během výluky by mělo dojít k dokončení optimalizace žst. Plešnice a jejího blízkého okolí (položení obou nových TK, dokončení nového nadjezdu a zbourání starého blízko obce Hracholusky a přestavba žst. Plešnice na zastávku). Jinak mimo zmíněnou žst. Plešnici a její okolí je úsek Pňovany - Kozolupy již alespoň kolejově dokončen (zdvojkolejnění úseku a rekonstrukce kolejí žst. Pňovany a Kozolupy). V úseku Cheb (mimo žst.) - Všeboř byly vystavěny základy pro sloupy a stožáry TV zatím jen u pravé traťové koleje při pohledu od Chebu na Všeboř.
Polovina úseku mezi stanicemi Cheb a Všeboř dne 28.11.2007 (foceno od Chebu)
Autor fotografií: Maky
1 2 | Zpráv na stránku: |
(http://www.szdc.cz/Fondy/index.php?art=8&project=18&view=tech)
• dosažení třídy zatížení D4 UIC
• dosažení prostorové průchodnosti trati pro ložnou míru UIC GC
• zvýšení jízdní rychlosti do 140 km/h pro vozidla s naklápěcí technikou, do 110 km/h pro klasické soupravy
• přestavba kolejiště železniční stanice Pňovany
• zdvojkolejnění úseku Kozolupy – Pňovany (zvýšení kapacity tratě)
• výrazné zlepšení směrových poměrů
Takže nic moc a je to dobře, protože celý úsek Plzeň-Cheb má minimální význam.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.