Stříbro - Na trati číslo 170 v úseku Stříbro - Pňovany, včetně žst. Vranov u Stříbra, byly vybetonovány základy a následně dosazeny sloupy a stožáry trakčního vedení bez konzol. Staré sloupy zatím odstraněny nebyly. Traťová kolej (TK) v tomto úseku čeká na rekonstrukci, která by měla proběhnout v roce 2008 při nepřetržité výluce v předpokládaných termínech 7. března - 6. června. V úseku Pňovany - Kozolupy je zatím rozpracováno okolí žst. Plešnice, samotná stanice je zatím v původním stavu. Během výluky by mělo dojít k dokončení optimalizace žst. Plešnice a jejího blízkého okolí (položení obou nových TK, dokončení nového nadjezdu a zbourání starého blízko obce Hracholusky a přestavba žst. Plešnice na zastávku). Jinak mimo zmíněnou žst. Plešnici a její okolí je úsek Pňovany - Kozolupy již alespoň kolejově dokončen (zdvojkolejnění úseku a rekonstrukce kolejí žst. Pňovany a Kozolupy). V úseku Cheb (mimo žst.) - Všeboř byly vystavěny základy pro sloupy a stožáry TV zatím jen u pravé traťové koleje při pohledu od Chebu na Všeboř.
Polovina úseku mezi stanicemi Cheb a Všeboř dne 28.11.2007 (foceno od Chebu)
Autor fotografií: Maky
1 2 | Zpráv na stránku: |
To mě dostalo, ale je to pravda. Stavět preventivně zdi, kde také nemusí nic dlouhá léta nebo nikdy vyrůst. Proč tyto náklady nepřenést na ty, co se hodlají na těchto pozemcích realizovat? Proč se v rámci těchto peněz zhodnocují investice kohosi jiného? Nejsou to praštěné normy? Kdopak je asi vymyslel? To pak skutečně máme nejdražší dopravní stavby na světě.
PŠ
M@ra: Já měl na mysli takovou tu mapu od Sudopu, a tu jsem tam nikde nenašel.
Takže se není čemu divit, že při současném způsobu navrhování PHS jich bude taková délka.
Twix: Na trati 180 se nedávno opravil úsek Staňkov-Blížejov a byla zvýšena traťová rychlost z 90 na 100 km/h, rovněž byly zrekonstruovány obě zhlaví výhybny Radonice a to celé v rámci projektu Zvýšení rychlosti Plzeň - Česká Kubice. Zda se však bude dít něco dál, netuším.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.