..: Postup modernizace III. želeničního koridoru :..

Ilustrační obrázekStříbro - Na trati číslo 170 v úseku Stříbro - Pňovany, včetně žst. Vranov u Stříbra, byly vybetonovány základy a následně dosazeny sloupy a stožáry trakčního vedení bez konzol. Staré sloupy zatím odstraněny nebyly. Traťová kolej (TK) v tomto úseku čeká na rekonstrukci, která by měla proběhnout v roce 2008 při nepřetržité výluce v předpokládaných termínech 7. března - 6. června. V úseku Pňovany - Kozolupy je zatím rozpracováno okolí žst. Plešnice, samotná stanice je zatím v původním stavu. Během výluky by mělo dojít k dokončení optimalizace žst. Plešnice a jejího blízkého okolí (položení obou nových TK, dokončení nového nadjezdu a zbourání starého blízko obce Hracholusky a přestavba žst. Plešnice na zastávku). Jinak mimo zmíněnou žst. Plešnici a její okolí je úsek Pňovany - Kozolupy již alespoň kolejově dokončen (zdvojkolejnění úseku a rekonstrukce kolejí žst. Pňovany a Kozolupy). V úseku Cheb (mimo žst.) - Všeboř byly vystavěny základy pro sloupy a stožáry TV zatím jen u pravé traťové koleje při pohledu od Chebu na Všeboř.

Polovina úseku mezi stanicemi Cheb a Všeboř dne 28.11.2007 (foceno od Chebu)

Ilustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázekIlustrační obrázek

Autor fotografií: Maky


Corvette | 6.12.2007 (6:00)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Stavby a projekty

Ďalšie z regiónu ČR Karlovarský


  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ pekař 
07.12.2007 (11:29)  
MildaIV: lidé snad vlakem nejezdí kvůli výhledu z něj, ne?
07.12.2007 (10:55)  
protihluková opatření se řídí i plány do budoucna.
To mě dostalo, ale je to pravda. Stavět preventivně zdi, kde také nemusí nic dlouhá léta nebo nikdy vyrůst. Proč tyto náklady nepřenést na ty, co se hodlají na těchto pozemcích realizovat? Proč se v rámci těchto peněz zhodnocují investice kohosi jiného? Nejsou to praštěné normy? Kdopak je asi vymyslel? To pak skutečně máme nejdražší dopravní stavby na světě.
registrovaný užívateľ Petr Šimral  mail  
07.12.2007 (10:37)  
ad Railfort: je to v Plešnici, ale nenapadlo mě ho vyfotit.
06.12.2007 (17:23)  
Otázka je, kdo bude jezdit vlakem, až po celou cestu neuvidí nic jinýho než PHS. Já teda ne.
M@ra: Já měl na mysli takovou tu mapu od Sudopu, a tu jsem tam nikde nenašel.
06.12.2007 (17:09)  
Borovička: stačí se podívat do územních plánů, kde je na každé druhé louce a poli naplánována obytná zástavby, protihluková opatření se řídí i plány do budoucna. Trať vede hustě zastavěným prostorem, např. ze Strančic do Mirošovic je téměř souvislá zástavba, od Javorníku do Čerčan také.
Takže se není čemu divit, že při současném způsobu navrhování PHS jich bude taková délka.
06.12.2007 (16:46)  
Optimalizace Strančice - Benešov: Když na 23 km má být asi 18 km protihlukových stěn, tak to asi o nějaké nenormálnosti vypovídá. Stačí se podívat, kde se PHS staví kolem Říčan a Kolovrat. Komu asi patří ta pro strýčka Příhodu odhlučněná pole a zarostlé louky.
registrovaný užívateľ Tomáš180  mail  
06.12.2007 (14:26)  
,,výrazné zlepšení směrových poměrů": Co já vím, tak má být na trati něco kolem tří přeložek a největší se má od původní trati odklonit asi o 9m.

Twix: Na trati 180 se nedávno opravil úsek Staňkov-Blížejov a byla zvýšena traťová rychlost z 90 na 100 km/h, rovněž byly zrekonstruovány obě zhlaví výhybny Radonice a to celé v rámci projektu Zvýšení rychlosti Plzeň - Česká Kubice. Zda se však bude dít něco dál, netuším.
06.12.2007 (13:47)  
M@ra: to je docela normální cena, srovnej to např. s Optimalizací tratě Strančice - Hostivař, 18 km dvoukolejné trati s třemi stanicemi za 3,7 mld. Nebo Optimalizace trati Benešov - Strančice, 23 km dvoukolejné trati s třemi stanicemi za 4,5 mld.
dopisovateľ alebo člen ŽP Railfort  mail  
06.12.2007 (13:30)  
Railfort: A možná jsou to Pňovany. Teď mne zabte, nevím:-)
dopisovateľ alebo člen ŽP Railfort  mail  
06.12.2007 (13:21)  
Ve stanici Plešnice je u staniční budovy, tuším na plzeňské straně, bunkr. Neměl by autor, nebo někdo jiný jeho fotku. Děkuji.
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko