..: Pendolíno dnes z Bratislavy nevyjelo :..

Ilustrační obrázekBrno - Pár minut po poledni projela jednotka 680 006 tažená lokomotivou 350 005 směr Praha. Jedná se o jednotku z vlaku SC 134 "Slovenská Strela", který byl z důvodu závady na jednotce odřeknut v celé své trase. Do Čech jede vlak pod číslem 134 a z Brna odjel pár minut po vlaku EC 172.

Na doplnění přikládám orientační časy průjezdu přes vybrané stanice: 10:40 - Zohor, 11:30 - Břeclav, 12:15 - Brno Heršpice, 13:28-15:41 Česká Třebová, 17:15 - Kolín

Podrobný popis dění u našich východních sousedů


Jakuza Poslat mail autorovi | 27.8.2007 (12:40)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Nehody a mimořádnosti

Ďalšie z regiónu ČR Jihomoravský ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský Slovensko Bratislavský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
registrovaný užívateľ M 
28.08.2007 (13:02)  
Venco, ale v Brne snad lidem mohli rict "toz dneska to neklaplo, prubnite ten vlak, co donde ted, pac na ten vas byste asi cekali marne", kdyz aji pokladni vedela, ze pendolino jeste stoji v Bratislave, ne?
A vvvvv vom to je...
registrovaný užívateľ M 
28.08.2007 (12:32)  
Stara pani - no, to je hodne desivej pribeh. Jeste ze je rano a do vecera to snad vydejcham a usnu bez problemu:-)
registrovaný užívateľ sAd 
28.08.2007 (12:09)  
On je asi hlavní problém v tom, že jednotek 680 je málo na to, co s nimi ČD dělají, jezdí skoro nonstop (mít 40 minut na obrátku je nic). Pak z toho vyplývá málo času na údržbu a podobné radosti.

Slováci asi náhradu vypravit nemohli, protože se v té době ještě vzpamatovávali z toho větříčku, co jim tam sfouknul půlku podtatranského koridoru. Proto jim asi bylo nějaké Pendolino ukradené.
28.08.2007 (11:54)  
To zirecek: Já jsem s tím nejel :-)
Brzdy musely samozřejmě fungovat, jinak by nemohli jet 120 km/h
Brzdové vedení se připojí na "redukční" spřáhlo, které je nasazeno na narážecím a spojovacím ústrojí pomocné lokomotivy.
V přímém přenosu jsem dosud tuto operaci bohudík neviděl a doufám že neuvidím :-)
registrovaný užívateľ rk_kn.  mail  
28.08.2007 (11:35)  
Zrejme išlo Pendolino 006 ako súpravový vlak, bez cestujúcich. Tí museli počkať na EC 174 s odchodom o 08:25 h z Ba. A potom netreba špekuľovať nad klímou a oknami. Brzda musela byť zapnutá,aj keď len v najnutnejšom rozsahu, veď samotná Gorila 350,0 je slabo brzdená, ak sa nemýlim len na 80 km/h.
28.08.2007 (11:26)  
Výpravčí - Chci se zeptat, v jakém režimu jednotka 680 jela při spřažení s řadou 350? Jednotka 680 byla kompletně vyplá, či fungovaly brzdy, palubní PC? Co je přenášeno přes to redukční spřáhlo na jednotku 680? Díky za případnou odpověď, :-).
28.08.2007 (11:17)  
Busman: No vidíš, ťukáš hlavičku na hřebíček :-)
Samozřejmě, že si umí pendolino vzít po topném kabelu elektřinu pro provoz klimy a ostatních systémů. Problém je ale v tom, že mu chutná pouze 3000V=, což je na střídavé trakci poněkud nedostatkové zboží :-)
registrovaný užívateľ Busman 
28.08.2007 (11:06)  
Výpravčí: Tak pokud vím, v pinďulínu otvírat okna nejdou. Pro to další by snad šťávu dodala ta laminátka. A pokud si pendolíno neumí vzít šťávu od náhradní lokomotivy alespoň na zajištění základních funkcí (dveře, klima a splachování hajzlíků, voda v umývárce), pak obdivuju ČD, že jsou schopny za ty prachy si tak nepraktickou hračku koupit!
28.08.2007 (10:48)  
To Busman: Je vidět, že o provozu jednotek 680 nic nevíte. Chtěl bych Vás vidět, jak jedete z Bratislavy do Břeclavi vlakem ve kterém nejdou otevřít okna, nefunguje klimatizace, WC, dveře, osvětlení, atd... :-)
28.08.2007 (10:41)  
Proč se do SC na jižní větvi všichni navážejí:

cestující - došlo k prodloužení jízdních dob ostatních vlaků, aby vynikla vyjímečnost SC, neúměrně vysoké jízdné

kraje (objednavatelé dopravy) - narušuje takt regionálních vlaků

provozní zaměstnanci (výpravčí, ...) - jsou nuceni upředňostit SC na úkor jiných vlaků. SC nesmí ve stanici projíždět do odbočky ač je stanice jinými vlaky doslova źasekaná, musí pozdržet neopožděné vlaky, aby SC nemuselo přibrzdit, ...

Takže jediný, kdo je s těmito vlaky spokojený, je vedení ČD na GŘ a těch několik cestujících, co jej využívá. Proto se ti nespojení při každé příležitosti ozvou.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko