..: Pendolíno dnes z Bratislavy nevyjelo :..

Ilustrační obrázekBrno - Pár minut po poledni projela jednotka 680 006 tažená lokomotivou 350 005 směr Praha. Jedná se o jednotku z vlaku SC 134 "Slovenská Strela", který byl z důvodu závady na jednotce odřeknut v celé své trase. Do Čech jede vlak pod číslem 134 a z Brna odjel pár minut po vlaku EC 172.

Na doplnění přikládám orientační časy průjezdu přes vybrané stanice: 10:40 - Zohor, 11:30 - Břeclav, 12:15 - Brno Heršpice, 13:28-15:41 Česká Třebová, 17:15 - Kolín

Podrobný popis dění u našich východních sousedů


Jakuza Poslat mail autorovi | 27.8.2007 (12:40)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Nehody a mimořádnosti

Ďalšie z regiónu ČR Jihomoravský ČR Pardubický ČR Praha ČR Středočeský Slovensko Bratislavský


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
11.05.2009 (20:16)  
To Glagol:
Vlakové topení jede standartně na 3 kV ať už na AC, nebo na DC. U Pendolina je problém v tom, že nemá vývody topných spojek na čelech, takže externí napájení se do něj nedá dost dobře připojit a v případě poruchy, zejména, když nikdo není schopen kvalifikovaně zjistit, co se vlastně stalo, by připojení trakčního napětí do vnitřního systému jednotky byl naprostý hazard. A pokud není jednotka pod napětím, není schopná vézt cestující, protože nejedou ani pomocné pohony. Takže ta gorila a odvoz prázdné soupravy do servisu v Praze bylo v podstatě jediné možné řešení. No nic, vážení, zvykejte si na to, že s postupující elektronizací hnacích vozidel bude podobných případů přibývat, protože časy, kdy většinu poruch dokázala na místě opravit lokomotivní četa jednoduchými prostředky jsou prostě ty tam.
01.09.2007 (17:00)  
Očekávat od ZSSK, že v případě neschopnosti EJ 680 (přesněji řečeno čehokoli jiného) vytáhnou odněkud soupravu "čehokoli" (byť jenom koženková B od nějakého osobáku - s patřičnou omluvou to cestující pochopí) a odvezou zákazníky do Břeclavi na EC 370 je velice naivní představa.
Dost vážně pochybuji o tom, že ZSSK mají krizový scénář (náhradní souprava) pro IC Bratislava – Wien, pokud jede souprava z Košic seknutá, např. tím, že by cestující operativně odvezly do Petržalky nebo jim vysvětlily, že se dá jet taky přes Marchegg a cestující, který se potřebuje dostat na WEST byl informován, jak má ve Wien postupovat, aby se ze Südbf dostal na West … (zejména o cizince nebo cestující typu "obecní blb", který neumí železniční zeměpis a jízdní řád zpaměti).

Smysluplné zdůvodnění se vždycky najde – nemáme strojvedoucího - pohotovosti nedržíme, použít někoho z "nákladu" nelze, protože náklady vozí CARGO (bezvadná výhoda rozdělení hnacích vozidel a personálu), český strojvedoucí od 680 "neumí" lamínátky (doba, kdy pražský strojvedoucí jezdící do Bratislavy laminátky uměl je dávnou minulostí); lok 362/363/350 je málo …

Zaměstnanci v ČD centru mají zřejmě čas hrabat se na INTRANETU a sledovat na CDS zpoždění vlaků, takže cestujícím mohou poskytovat aktuální informace, což zjevně nemůže operátor (pokud funkci operátora nesupluje v rámci úspor výpravčí) obsluhující Pragotron … takže ten se řídí tím, co mu řeknou "u sousedů" nebo "u dispečerů". Výpravčí nepotřebuje ke své práci INTRANET, tak ho prostě na PC nemá …
29.08.2007 (13:31)  
M: No já vím, asi bych měl, ale já teď nevím, kde mi hlava stojí... A je fakt, že už jsem žádnou stížnost dlouho (celý měsíc) nenapsal... Tož snad jo, dám kdyžtak vědět.
registrovaný užívateľ kasku  mail  
28.08.2007 (18:19)  
Busman: V 9:25 o kocourovi není psáno!Navíc to elektrický topení mu jaksi chybí!
registrovaný užívateľ rk_kn.  mail  
28.08.2007 (18:07)  
Busman. Pinďo má napájanie 3 kV = , na ovládanie celého vnútorného príslušenstva pre cestujúcich. Keď toto vypadlo, tak sa dala súprava odoslať len poprázdno, bez cestujúcich ako Sv vlak.
registrovaný užívateľ Busman 
28.08.2007 (16:15)  
Výpravčí a kasku: Tak v Blavě měli najít ňákýho kocoura a dále odkazuji na svůj předchozí příspěvek z 9:25 dnešního dne:

Nemusela ani být náhradní souprava. Stačilo v Blavě vyhrabat nějakou laminátku, resp. kocoura, aby pinďulína i s lidma přetáhla do Břeclavi k EC 370 a pak se strojově vrátila...

A pravda, nerozumím tomu, ale když si pendolíno neumí vzít šťávu z el. mašiny pod 25 kV (jak jsem tady vyrozumněl), jižně od Svitav bych zvýšil zálohy lokomotiv nezávislé trakce:-) Protože při každé takovéto poruše musí zákonitě dojít k odřeknutí spoje:-(
registrovaný užívateľ kasku  mail  
28.08.2007 (15:30)  
25 kV podle mne neexistuje v žádných vagonech!
Pokud si pamatuji, slyšel jsem v depu Brno, že na nouzové odvezení Pendolína musí být použita lok.nezávislé trakce právě z důvodu napájení topení. Jinak tomu samozřejmě je pod 3kV.
registrovaný užívateľ Glagol  mail  
28.08.2007 (14:15)  
Výpravčí - pochybuji, že se používá odlišné pomocné napájení na různých trakčních systémech. Na slovensku asi nemají ve vagonech topení na 25kV AC.
Typuju nějaké trafo (odbočka z hl. trafa nebo extra tr. pom. pohonů)s usměrňovačem, s nějakou rozumnou voltáží společnou pro všechny používané systémy.
Ale jenom uvažuji-kdo zná, nechť poučí.
registrovaný užívateľ stoupa  mail  
28.08.2007 (13:51)  
Pro Vážený pán V. Motyka:

S ohľadom na správne okopírovaný môj text v kurzíve, považujem toto stanovisko za úplne. Ak nebolo pochopené, potom upresním:
Ide o Pinďolíno, takto "vlajčekový torpédoboriec" ČD a čudujem sa, že vlastník nevie, že sa mu jeho milovaná a opevovaná hračka porúchala. La, la. Náhrada v Blave, (zejména keď ide o ucelenú jednotku a nie súpravový vlak s rušňom), je vec zmluvná.

Za druhé: Môj počítač prosto nemá ú s krúžikom ...
registrovaný užívateľ M 
28.08.2007 (13:08)  
Stara pani - zkus poslat oficialni stiznost a pak (nebo aspon mne:-) seznam s vysledky... Tipuji nasledujici prubeh - ozvou se koncem zari a vysvetleni bude takove, ze chyba bude na strane slovenske, pripadne italske a tomu hlavnimu, ceho se bude stiznost tykat - tj. neschopnosti informovat - se v odpovedi vyhnout
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko