Ústí nad Labem - Vznikající 3. nástupiště na hlavním vlakovém nádraží v Ústí nad Labem bude mít stejnou podobu jako první perón. Podle mluvčího ČD Aleše Ondrůje si celková rekonstrukce železničního uzlu Ústí nad Labem, která by měla být ukončena koncem roku 2008, vyžádá celkem 2,5 miliardy korun. Druhé nástupiště se chystají dělníci zrekonstruovat letos v květnu stejně jako mosty v Drážďanské ulici, nájezd na most Edvarda Beneše či přejezd ve vaňovské Čajkovského ulici.
Novou odbavovací halu a zrekonstruované první nástupiště mohli cestující využívat od listopadu loňského roku. Ústecké nádraží se tak má stát podle Ondrůje jedním z nejmodernějších v České republice i kvůli projíždějícím vlakům ze Skandinávie do jihovýchodní Evropy. Nádraží později nabídne cestujícím také obchodní centrum s komerčními prostorami včetně občerstvení, prodeje potravin či kadeřnictví. Pod nádražím vznikne i parkoviště pro stovku aut či promenáda na labské nábřeží.
zdroj: Právo
1 2 | Zpráv na stránku: |
zaosai: Jo, jo, toho jsem si všimnul. Třeba ty nový rychlíky UL západ - Liberec mají na přejezd ze západu na hlavní místo běžných dvou minut teď od nového jízdního řádu devět minut. Třeba to budou tou úvratí stíhat a zpoždění nebude tak velký :).
2. prave proto ze netaví Kralupech, Roudnici a Lovosicich tak lidi jedouci na Most musi jet do ustí a tady čekat vic jak pul hodky+ cesta na zapad. Dřív jsi si mohl najit spoj bez prestupu
3. s tim souhalsim
4.rozhodne nemaj zpodeni diky tomu ze jede pres zapad ale všim jsem si že ty dalkovy rychlliky jezdi zpoždene docela často a rychlik Dc-Ph v pohodě. to si pak zkus jet z Roudnice do Mostu. to mas min 30min v usti plus nějaky zpodeni
a v čem vidim dobrej preprah? lidi si daj v klidu cigo :)
1. jakou maji svouslost vlaky DC-Pha s vlaky Pha-Cheb??
2. Ano, jizdni cas se zkracuje, protoze odpada preprahani. Mozne je to zajimave pro lidi na nastupisti (??proc vlastne), ale ne pro lidi ve vlaku. Vestina rychlyku Pha-Cheb v Kralupech, Roudnici a Lovosicich nestavi.
3. znovu opakuji, ze zadna povoden neomei vlakovou dopravu. Nepredpklada, ze by vlaky potrebovaly ke svemu provozu parkoviste. Vzhledem k umisteni nadrazi UL se to prakoviste da tezko udelat jinde, nez je planovane a pripadne zatopeni cca 1x do roka je prijatelne riziko ci omezeni
4. Jak souvisi zpodeni vlaku s tim, ze jede pres UL-zapad ?
dřív byla možnost si vybrat spoj bez přestupu v ústí. a když se podivaš na Babitron většinou tam najdeš rychlik pres Zapad, že si veze manko-treba ted Ohre 30 min
a jen tak pro upresneni-1. je v provozu, 3. se dela, a 2. se bude delat
zikmund: proc ma nadrazi UL charakter zastavky??
s tou vodou nebude vazny vubec nic, tolik vody jeste nebylo, aby to zastavilo provoz nadrazi, nejaka protipovodnova vana je samozrejme nesmysl a vubec to nesouvisi s kolejema, resi pouze uzke misto pod mostem benese, ktere je zatopene pri kazdem desti
fisolik: To by byl dobrej nápad a podle mě by šel realizovat, ale teď už je na to dost pozdě :). Podle mě by ta zastávka měla vliv na zpoždění vlaků, kdyby se na hlavním nádraží muselo ještě čekat na vlaky z 072. A navíc by nástupiště byly hodně dlouhý a z tý zastávky na mostě by to bylo tak 200 metrů k výpravní budově hl. n.
zaosai: Já myslím, že díky takovéhle zimě se to třetí nástupiště do května stihne dodělat. Vždyť tady pracujou každej den. Akorát minulej týden jeden (nebo dva) dny se nedělalo, když ležel sníh.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Korrespondent oder ŽP Mitglied, - Editor oder ŽP Admin
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.