..: Start RT Expressu se definitivně odkládá. Na jak dlouho? :..
Praha - Odřeknutí prezentační jízdy RT Expressu, naplánované na poslední listopadový den, bylo jen předvojem jobových zvěstí, které se ze sídla společnosti Railtrans začaly ve středečním večeru šířit. Vlaky totiž nevyjedou ani 10.12.2006, kdy měly s prvním dnem platnosti nového GVD vyrazit na cesty mezi Ostravou a Prahou.

Jednatelé Railtransu Radan Stift a Petr Šimral to vysvětlují neschválením původně zamýšlených lokomotiv řady 189 DB a posléze i rizikovostí nasazení stařičkých lokomotiv řady 140, zapůjčených zatím nepotvrzeným dopravcem. "Společnost RAILTRANS se po zralé úvaze rozhodla nepoužít slibované náhradní řešení, nasazení lokomotiv řady 140. Tyto lokomotivy ani v dobách své slávy nejezdily více jak 1.000 km denně, nyní by je denně čekalo 1.400 km a u soukromníků tolik lokomotiv není. RT Expressy tedy vyjedou až po schválení libovolné elektrické moderní lokomotivy společnosti Siemens pro železniční síť v České republice. Omlouváme se Vám za napínání do poslední chvíle. Věřili jsme, že to vyjde," píše se v prohlášení Railtransu.

zdroj: RT Express


Honza Beránek / JTB | 30.11.2006 (0:13)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Dopravci Služby

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Mibe 
30.11.2006 (11:47)  
Tak to je teda smula, drzel jsem RT palce. Ohledne loko, jsou i jine moznosti, treba si vypujcit od OKD-D Brejlovce, ale to by jezdili zase jen max. 100 km/h a navic nafta by vysla draz, nez elektrina. Jinak potvrzuji, ze s Draznim uradem je spoluprace dobra, zajimalo me, jake konkterni priciny zpusobily dosavadni neschvaleni lok 189 (zab. zar., brzdeni...)
30.11.2006 (11:45)  
RT-Ex je škoda, doufejme, že příští rok se to podaří. Aspoň nám zůstanou ty slevy u ČD :-) Měl jsem (neověřené) informace, že RT mají táhnout slovenské 350ky-gorily...
registrovaný uživatel Johnny  mail  
30.11.2006 (11:21)  
Karel K.>> Nac si nechat po vagonech v CR cmarat?, prevoz nejakych 400 - 600 km je otazkou chvilky. Vagony poslusne vyckavaji za humny. - jak sam jisty nejmenovany pš vicemene rekl ;-)
registrovaný uživatel Karel K.  mail  
30.11.2006 (11:13)  
Wen: jo, přesně na tohle se ptám. Když nemají mašiny, mají alespoň vagón? V čem chtěli vézt novináře, kromě historické Bobiny? Myslím, že ne, ale budu rád, když budu vyveden z omylu.
Jinak by to totiž mohlo vypadat, že někdo něco hodně nezvládl :-/
registrovaný uživatel Glagol  mail  
30.11.2006 (11:12)  
wen :))
registrovaný uživatel Karel K.  mail  
30.11.2006 (11:11)  
Jirka Pospisil - já jsem skoro přesvědčný, že některé spoje na Ostravsko klímu měly. Nevím už které a taky je to skoro čtyři roky nazad.... Dokonce byla i zamčená okna, aby cestující nesnižovali účinnost té klímy jejich otevíráním. Tak 2-3 roky nazad už byl s klimatizací konec :(
registrovaný uživatel wen 
30.11.2006 (10:59)  
Tak já nevím. Přiznávám, že jsem naprostý laik, prosím opravte mě, jestli se mýlím. Jestliže má být lokomotiva schválená, musí se přece nějak testovat, musí být fyzicky přítomna, měly by probíhat zkoušky na trati. S Drážním úřadem se přece dá komunikovat, musí být možné od něj získat aspoň předběžné vyjádření, kdy se dá se schválením počítat. Jestliže počítám se zavedením pravidelné dopravy s novým jízdním řádem, určitě musím mít aspoň pár týdnů předem zajišteny vagony (kde jsou?), zázemí, zaměstnance (tzn. mít uzavřeny řádově desítky pracovních smluv se strojvedoucími, průvodčími atd., mít pro ně uniformy, zajistit jim školení apod.), smlouvu se SŽDC a já nevím co ještě. Webová stránka jaksi nestačí. Tak co si o tom mám myslet?

Jen pro zajímavost:
http://www.dopravni.net/view.php?nazevclanku=railtrans-predstavil-podobu-rt-expressu&cisloclanku=2006110011
registrovaný uživatel JiP 
30.11.2006 (10:44)  
to Karel K: vlaky na ostravu klimatizaci nikdy nemeli, krome soupravy IC 120/121 ktera vozi slovenske vozi a velmi kratkodobeho nasazani nekolika Bmz. Navic v prubehu nasledujiciho roku bodou vsechny vozy Aee Bee Apee a Bpee osazeny klimatizaci.
registrovaný uživatel Karel K.  mail  
30.11.2006 (10:36)  
Jirka Pospisil - no, ono dřív lidi na IC/EC nežbrblali, protože to bylo klimatizované. Zkus si teď najít nějaký spoj IC/EC s klímou. V létě to byly vážně lahůdkové cesty na úrovni rychlíků. Dnes jsou na IC/EC proti R POUZE pohodlnější sedačky a nic víc. Garance včasného dojezdu je taky skoro stejná :-/
dopisovatel nebo člen ŽP Payus  mail  
30.11.2006 (10:27)  
co z toho,že rozhýbali čd...doufám,že z osobáků z Ostravska budou aspon přípoje v Hranicích na EC z Horní Lidče...ještě sem místo elefantů můžou čd nacpat 810ky...Je třeba snížit význam Moravskoslezského kraje ve prospěch Vsetína a H.Lidče.Asi jsme tu na severu byli na Prágl moc "hubatí",tak dobře nám tak.
  1 ... 3 4 5 6 7 ... 10      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko