..: Elektrifikace trati do Gmündu bude opožděna :..

České Velenice - Na začátku listopadu Vás ŽelPage informovala o projektu elektrizace železniční trati vedoucí z Českých Budějovic přes České Velenice až po hraniční most přes řeku Lužnici. Podle aktuálních informací byly již práce na stavbě zahájeny, termín dokončení první etapy však byl posunut až na rok 2008. Včetně projektu cena první etapy dosáhne zhruba 980 milionů korun. V roce 2008 by na ni měla navázat výstavba napájecí stanice a úprava železniční stanice v Českých Velenicích, díky čemuž by město mělo získat nové elektrické vedení. Cílem je zabránit opakování situace z letošní zimy, kdy Velenice kvůli sněhové kalamitě na několik dní ochromil výpadek proudu.

zdroj: Profit


Rastislav Štangl Poslat mail autorovi | 27.11.2006 (11:29)
Súvisiace správyopen/close

Ďalšie z rubriky Stavby a projekty

Ďalšie z regiónu ČR Jihočeský


registrovaný užívateľ ady 
28.11.2006 (12:59)  
Nevíte někdo, jeslti už je na světě projekt Velenice - Veselí ? případně, kdy by měli začít s optimalizací této tratě ?
27.11.2006 (17:30)  
860: Možná se do té doby dočkáme i schválení Tauruse (jinak osobně to vidím také na 340)...
27.11.2006 (16:42)  
A co tam bude jezdit? Přeodbočkovaný Bastard 340 s pohonem na 2 nápravy na 16,7 ?
27.11.2006 (16:11)  
Nic nového pod sluncem, dráteníci jsou zase rychlejší než stavba "napájecí" stanice …
(Ta formulace je poněkud nešťastná - nové elektrické vedení nebude do Českých Velenic zavedeno v důsledku úprav železniční stanice.
Důvodem úprav v ŽST České Velenice je elektrifikace trati. S elektrifikací trati souvisí výstavba napájecí stanice, protože trakční vedení musí být napájeno ze dvou míst a k napájecí stanici bude přivedeno nové vedení VN (110 kV) a toho se využije k zásobování města Č.Velenice elektrickou energií druhým vedením.

Komentáre vyjadrujú názory čitateľov.
Redakcia nenesie žiadnu zodpovednosť za ich obsah.

- dopisovateľ alebo člen ŽP, - editor alebo admin ŽP

Pridať komentár
Komentáre môžu vkladať iba registrovaní užívatelia.
Pred vložením komentára je potrebné se buď prihlásiť, alebo zaregistrovať.
Prihlásenie
 
 
  
 
   Zaregistrovať sa

© 2001 - 2024 ŽelPage - správcovia


Info
informacni okenko