..: Zastavení osobní přepravy na trati 164/5 :..
Kadaň předměstí - Kaštice - Dne 9.12.2006 vyjede na trati Kadaň město - Kadaňský Rohozec - Kaštice poslední vlak osobní dopravy, ČD tak reagují na omezení dotací krajského úřadu pro tuto trať. Proto se během několika příštích dní začneme setkávat v motorových vozech s tímto tzv. Parte.

Mexicannos Poslat mail autorovi | 18.11.2006 (13:29)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
19.11.2006 (10:47)  
František: ČD vytrhaly koleje? Děláš si prdel nebo to myslíš vážně? Zkus popřemýšlet jakou hovadinu jsi napsal..
registrovaný uživatel Kiper 
19.11.2006 (9:20)  
Chápu předchozí diskutující, že je jim líto zastavení provozu na trati Kadaň - Kaštice. Obsazenost vlaků je zoufale nízká. Není se co divit, když obsluhuje oblast s cca 2500 obyvateli. V oblasti není žádný podnik, kam by lidé jezdili za prací, a který by zajistil nákladní dopravu. Oblast není ani nijak turisticky zajímavá. Zkrátka potenciální poptávka po dopravě malá. I podle prostého ekonomického citu je jasné, že si dráha na sebe nevydělá. Dotování autobusové dopravy v tomto konkrétním místě vyjde levněji. Náklady na jeden vlakokilometr budou minimálně 50,- Kč. To nemůže průměrných 10 lidí na spoj zaplatit. A kde je prostor pro investice do trati a vozidel. Bez modernizace vozů 810 a zvýšení rychlosti nemůže ani nový dopravce být úspěšnější než ČD.
19.11.2006 (0:35)  
Náhodou to parte mi přijde pěkný. K vině nebo nevině ČD - i provozovatel by se mohl trochu snažit. Kraj sice primárně objednat dopravu nechce, ale i kdyby chtěl, je otázka, zda ji u ČD objedná. Za ty peníze, za které tam jezdí teď, nabízel jiný dopravce dvojhodinový takt. Kraj si zcela v souladu se svou koncepcí útlumu vybral ČD. Navíc tvrzení ČD, že tam dopravu provozovat nebudou, protože kraj je jejich zákazník a ten to nechce, je trochu alibistické. ČD se ani nesnaží vytvořit pro kraj atraktivní nabídku, čím méně práce tím lépe, mi přijde. Navíc jako provozovatel tuto dráhu také likvidují - vytrhali koleje, jejichž údržba je nic nestojí, protože trať neudržují, a ztížili tak komukoli jinému nabídnout větší rozsah dopravy. Takže ne že by za to přímo mohli, ale.
registrovaný uživatel eman22 
18.11.2006 (23:29)  
Já jsem neřekl, že si ta trať na sebe nevidělá, protože opravdu neznám místní podmínky.Na druhou stranu musíte uznat, že pláčete na španým místě, protože jestli to papaláši na kraji neobjednaj a nezaplatí tak tam prostě dráha jezdit nebude.Musíte hold navštívit pány na radnici a tam jim to vytmavit.
registrovaný uživatel PES38 
18.11.2006 (22:40)  
18.11.2006 (21:26)  
To co je na parte je pravda, i kdyz je mozna trapny. Podle me si tato trat na sebe vydelala, ale Šulc proste tyto lokalky nebere vazne, penize by se nasly ale strejdove na kraji sou lakomy. Nevite jestli ma parte taky trat 095?
18.11.2006 (21:22)  
Pánové, hlavně, že vy víte o čem je řeč a znáte to tam. Hlavně, že víte, jak je trať ztrátová a zbytečná. Jděte to tam říct lidem do očí, že jste přáteli železnice a protože si přejete její rozkvět, tak se musí smířit s tím, že oni se už vlakem nesvezou, protože za úspory na jejich trati budou určitě čistější stanice, moderní soupravy právě ve vašem městě ...
18.11.2006 (20:41)  
Přesně tak, linka, která si na sebe nevydělá musí být zrušena, nebo, pokud e stežejní a důležitá pro oblast, dotována krajem v rámci zajištění obslužnosti. Jinak...
registrovaný uživatel eman22 
18.11.2006 (19:40)  
Nevím proč se tam uvádí, že za to může ČD?Vždyť dopravu si nejdřív musí někdo objednat i zaplatit a pak tam dráha bude jezdit.Přece tam nebude jezdit zadarmo.
18.11.2006 (18:38)  
Jo a btw. to parte je dost trapný...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko