..: Zastavení osobní přepravy na trati 164/5 :..
Kadaň předměstí - Kaštice - Dne 9.12.2006 vyjede na trati Kadaň město - Kadaňský Rohozec - Kaštice poslední vlak osobní dopravy, ČD tak reagují na omezení dotací krajského úřadu pro tuto trať. Proto se během několika příštích dní začneme setkávat v motorových vozech s tímto tzv. Parte.

Mexicannos Poslat mail autorovi | 18.11.2006 (13:29)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Ústecký


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
20.11.2006 (23:39)  
AD 6360: Ano, ale tady se jedná o MHD, to nelze spojovat s dálkovými nebo příměstskými spoji. Metro má tu výhodu, že odlehčuje silnicím, nečiní Prahu náročnou na jinou dopravu a navíc je ekologické.

Metro je ztrátové až hrůza. Ale je opodstatněné. Každých pět let miliarda lidí. To nepřepraví nikdo na žádné jiné trase. A pokud by taková trasa existovala, a přesto o ní nebyl zájem, může jí financovat kraj.
20.11.2006 (20:21)  
sunfreedom: např. tak, že naprosto největší objem dotací jde do metra, které je podle ekonomických výpočtů zcela nejztrátovější. A přitom jeho význam a funkci nikdo nezpochybňuje.
20.11.2006 (17:44)  
to AD: a kdo říká, že se to financování nemlže změnit? Navíc se obávám, že jste chtěl použít jiný příklad než Prahu,ne? A co by se tam jako nemělo postavit.. nebo vlbec.. nějak ten Váš názor nechápu...
20.11.2006 (11:14)  
sunfreedom: máš velice zajímavé představy o tom, jak funguje zajišťování dopravní obslužnosti a ekonomika obcí obecně. Kdyby to takhle mělo fungovat, musela by se změnit značná část mechanizmů financování a to nejen v dopravě, ale celkově. Jenže to se nikdy nestane, protože pak by z toho vyplynuly takové věci, že byse kupř. v Praze nepostavilo téměř nic, protože tam by si to na sebe nevydělalo nikdy ... A do doby, než by všemocný trh ustálil ceny na přijatelných výších, tak by spousta obcí zkrachovala a vysídlila se, protože by je nebylo z čeho zaplatit.
20.11.2006 (10:55)  
to Johny A: Chápete to velice dobře. Ale netvrdím, že by to muselo být nutné. Pokud by se kraji nechtělo tu linku zřídit, nemusel by. Proč taky. Je nesmysl kvůli pár lidem vypravovat celý vlak. Taky je nesmysl nutit soukromníky, abyna takových linkách jezdili. Zkrátka - kraj by vydal licence těm, co by o ní požádali. Zjistil by, kolik linek se zaplnilo - a řekněme, že třeba na deseti lokálkách a stu autobusových linek by se nikdo neusadil (ráno jede pět lidí do práce, večer pět z práce - nic z toho). Pak by tedy kraj zvážil, které linky, přeto, že jsou ztrátové, by měl vzhledem k dobré bslužnosti zřídit. Ale nemusel b vůbec. Nebo by se to mohlo přesunout ještě níže - na kompetence obcí. Je to prosté.Tři vesnice, do kterých už nejezdí bus nebo vlak se složí a zaplatí si soukromníka.

Tenhle stát prostě ještě něobjevil taje volného obchodu a možnosti řešení problémů na nižších úrovních.

Pokud je někde monopol, ať už na dráze nebo na silnici, kam to vede? Můžeme se podívat...
20.11.2006 (10:41)  
Konkrétně koleje v Krásném Dvoře byly vytrhány na popud SDC (ČD), které samotnou akci provedlo a před tím podalo návrh na SŽDC o odsouhlasení ...
20.11.2006 (10:25)  
Petrr: Já netvrdím, že se ty koleje nevytrhaly, nakonec se tak děje po celé republice, ale opravdu si myslíš, že to dělají ČD? Prosím Vás, opravdu radši přemýšlejte než vypustíte takový blábol..
registrovaný uživatel Johny A.  mail  
20.11.2006 (9:09)  
sunfreedom: chápu-li to dobře, tak případný zisk na "dostatečně rentabilních" tratích by shrábl soukromník, zatímco kraji by měl jen ty ztrátové?? To je tedy velemyšlenka.
registrovaný uživatel Mexicannos  mail  
20.11.2006 (1:59)  
Položme květiny a zapalme svíce, nyní můžeme začít tak akorát vytrhávat kolejnice.
20.11.2006 (0:10)  
Stanice Krásný Dvůr byla vytrhána před koncem roku 2005 viz http://www.doupovskadraha.dopravni.net/
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko