Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Paříž – Na východě Francie začaly v pondělí stavební práce na vyskorychlostní trati Paříž – Ženeva. Modernizace části tratě byla měl být ukončena v polovině roku 2009. Jízdní doba by se tak na 400 km dlouhé trati ze Ženevy do Paříže měla zkrátit na 3 hodiny, což je úspora více než 20 minut.
zdroj: Bahnnews
CSPSV | 19.9.2006 (14:04)
Související zprávy
20.09.2006 (10:52)
Dovolil bych si upozornit, že se v newsce nikde nepíše o nové trati, ale modernizači části tratě a zkrácení o 20 minut je zde uvedeno. Pokud byste chtěl do newsy doplnit nejaké údaje, kontaktuje mě příště prosím vzkazem.
Díky
Díky
20.09.2006 (10:20)
Dovolil bych si uvedenou zprávu poněkud zkorigovat. Nejedná se o výstavbu nové vysokorychlostní tratě, ale o opravu stávající opuštěné lokální tratě mezi Bourg-en-Bresse a Bellegarde (Francie) v délce 65 km. Tato oprava umožní zkrácení dnešní jízdy TGV mezi Paříží a Ženevou o 47km a o 20 minut, protože umožní přímější trasu než dnešní objíždění přes Culoz. Na trati bude provedena kompletní obnova spodku i svršku pro rychlost do 120km/h, elektrfikace, rozšíření 11 tunelů, bude vybudováno nové TGV nádraží v Nurieux a přímá spojka v Bellegarde na trať do Ženevy. Celkové náklady budou 377 milionů Euro, z toho 110 milionů ale zaplatí Švýcarsko. Podrobnosti na http://www.rff.fr/pages/projets/fiche_projet.asp?lg=fr&code=33&codeRegion=21
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko