..: Dne 18.9.2006 se koná Den pražské železnice :..
CityElefant Praha - V rámci "Evropského týdne mobility", který se v České republice koná již pošesté, se bude v pondělí 18.9.2006 konat "Den pražské železnice". V tento den bude pražská městská linka (Roztoky u Prahy - Praha-Libeň) jezdit podle rozšířeného jízdního řádu. Většina spojů bude z Prahy Libně prodloužena až do Prahy Hostivaře a opačně, většina spojů bude výchozí ze stanice Praha-Hostivař. Na spoje bude pravděpodobně nasazena jednotka "CityElefant" 471.022 a "Regionova" Královéhradeckého kraje (006 nebo 007).
Kromě prodloužené městské linky se bude železnice prezentovat ve stanici Praha-Holešovice, kde bude cestujícím prezentována stavba "Nové spojení" a další chystané železniční projekty.
Na přiloženém snímku je CityElefant 471.022 v Praze-Sedlci dne 2.9.2006, foto: Paolo3

Další info a jízdní řád viz plakát v pdf.
Program evropského týdne mobility v Praze najdete na stránkách magistrátu.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 17.9.2006 (19:02)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel waszyn 
18.09.2006 (15:46)  
Regionova mi osobne prijde podobne zprasena rekonstrukce jako prazske tramvaje T3.
Zde ale podobnost konci. V Praze techto tramvaji jezdi jiz desitky, ne-li stovky, ale v zivote jsem nezaznamenal ze by je nekdo vychvaloval do nebes. Spise naopak. Nejsou prachy, proto pouze tato rekonstrukce a nedela se z toho zadne velke halo. Ze zastaraleho vozidla se proste zadny zazrak neudela, pouze jeste par let poslouzi.
Zatimco CD z regionovy delaji neco naprosto uzasneho, ale kdyz do toho clovek vleze je to stara "dobra" 810ka ze...
registrovaný uživatel qik-qak  mail  
18.09.2006 (15:17)  
tak sem poprvé jel regionovou..., teda ale já bych se za to styděl z fotek to možná vypadá dobře... ale jízda je katastrofální. Hluk, drncání, skřípot, pípot a kde co. Ani s koridorovanou tratí si to nerozumělo. Při brždění to byla fakt hrůza, to snad ani nemůžou myslet vážně. Byl sem rád že sem z toho vlaku zmizl co nejdřív. A ani celkem četné osazenstvo vlaku nebylo příliš nadšeno. A ještě přidávám zajímavý postřeh, většina lidí co nastupovala, tak mačkala u dveří tlačítko "zastávka na znamení"... koho to napadlo dát ke dveřím tlačíko... když se všude jinde používá k otevíráním dveří ? :) Ještě že pak přijel ešus... to bylo hned o něčem jiném.
18.09.2006 (14:32)  
A ještě něco. Jsem zvědav, až v prosinci na 091 výrazně zesílí provoz díky novým R, jak se do toho bude ML motat. Už teď si pokaždé, když "poskakuje" rychlík s 500 lidmi za tímto motorákem s 5 lidmi až do/z Roztok říkám, jestli by nebylo lepší, aby těch pár lidí jelo normálním Os 96**.
18.09.2006 (14:24)  
860.003: Ale právě ty, kteří dřepí v těch autech, by měly ČD přetahovat do vlaku a ne ty, kteří již veřejnou dopravu používají. To je jako, kdyby Tesco mělo jedinou reklamu na svůj hypermarket až přímo na prodejní ploše.
registrovaný uživatel klemix 
18.09.2006 (9:27)  
chtěl sem užít MŽL v 8:51 z Hostivaře, ale ještě v 8:56 žádná nedorazila. Děkuji ČD za skvělé služby!
registrovaný uživatel Space 
18.09.2006 (9:27)  
1/ Plakáty
Tak třeba v Roztokách (tedy v místě, kde ML končí) jsem si žádného plakátu nevšiml. Možná, že je na nástupišti a ve voze, nevím - už jsem 2 týdny kvůli nemoci vlakem nejel. Faktem je, že plakáty na místech, kam se bez jízdenky nemůže asi mnoho nových cestujících nepřilákají ;-)
2/ Roztoky
Stoupá zde použití vlaku a ML obzvláště. "Problém" kopce může snadno vyřešit návazná autobusová doprava; v některých podobných lokalitách už dávno funguje. Navíc - nezajíždí se do Roztok také proto, že by byla jinak dlouho blokována kolej?
3/ Jednak není tramvaj do Suchdola ještě "sichr", ale i kdyby byla, tak bych jízdní dobu ze Suchdola do Holešovic bus+vlak : tram rozhodně neporovnával :-) A říkat, že je ML šaškárna - to snad nemyslíte vážně?!
18.09.2006 (9:19)  
Ad 860 003: ML není šaškárna, pro většinu z těch, co s ní pravidelně jezdí, představuje značnou úsporu času (já s ní jezdil 2 roky z Ládví do Suchdola a na jedné cestě ušetřil 10-15 minut). Rozhodně se nedá říci, že by cestující z Roztok nevyužívali vlak, pochopitelně ti, co bydlí nahoře na sídlištích, jezdí spíše autobusem, ti, co bydlí dole kolem nádraží, využívají vlaku hojně a to včetně ML. Navíc pro cestu typu Rozotky-Holešovice se vyplatí jet autobusem k nádraží a tam přestoupit na vlak. Při návaznosti je to rychlejší než přes Dejvice.
Tramvaj do Suchdola se sice plánuje, ale zatím nestaví a asi ještě dlouho nebude. Navíc cestujícím z Holešovic a okolí a stejně tak dojíždějícím od Kolína rozhodně k ničemu nebude. Pro ty bude pořád rychlejší přestoupit v Libni a jet do Suchdola, popř. v budoucnu na Podbabu.
Samozřejmě je otázka, zda by nemohla ML vozit více lidí, já jsem přesvědčen o tom, že ano. Chtělo by to zejména odstranit nepravidelnosti v taktu, udělat provoz i o víkendech a lépe informovat cestující. Prodloužení do Hostivaře je dobrý nápad, který by mohl ale chtělo by to více zastávek (zejména Zahradní město), ale to už je trochu jiná otázka.
18.09.2006 (9:08)  
Jinak ty plakáty jsou na každém sloupu na všech nádražích, v metru a na některých zastávkách MHD. V metru se to hlásilo. Takže pokud jste o tom navěděli tak dřepíte buď u počítačů nebo v autech.
18.09.2006 (9:02)  
Proč by tam měla jezdit Regionova? Ona je elektrická? Podle mně je celá ML jenom šaškárna aby v Praze byla nějaká městská linka. ČD nemají pro podobné aktivity vhodné vozidlo. To začínalo s 471, pak 3 vozový 451, pak 810, další v pořadí bude asi MUV s lavičkama na plošině. Co takhle upravit KT8 na 3000 a schválit pro železniční provoz??? Obyvatelé Roztok jezdí autobusem protože se jim nechce chodit z nádraží do kopce. A do Suchdola se plánuje tramvaj.
18.09.2006 (8:37)  
Taky kdybych náhodou nejel ML ze Sedlce do Holešovic, tak bych o tom nevěděl. Neříkám, že by na to měly viset po celé republice billboardy :)), ale takhle to moc nových lidí nepřiláká, max. ty co už jezdí.
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko