..: Dne 18.9.2006 se koná Den pražské železnice :..
CityElefant Praha - V rámci "Evropského týdne mobility", který se v České republice koná již pošesté, se bude v pondělí 18.9.2006 konat "Den pražské železnice". V tento den bude pražská městská linka (Roztoky u Prahy - Praha-Libeň) jezdit podle rozšířeného jízdního řádu. Většina spojů bude z Prahy Libně prodloužena až do Prahy Hostivaře a opačně, většina spojů bude výchozí ze stanice Praha-Hostivař. Na spoje bude pravděpodobně nasazena jednotka "CityElefant" 471.022 a "Regionova" Královéhradeckého kraje (006 nebo 007).
Kromě prodloužené městské linky se bude železnice prezentovat ve stanici Praha-Holešovice, kde bude cestujícím prezentována stavba "Nové spojení" a další chystané železniční projekty.
Na přiloženém snímku je CityElefant 471.022 v Praze-Sedlci dne 2.9.2006, foto: Paolo3

Další info a jízdní řád viz plakát v pdf.
Program evropského týdne mobility v Praze najdete na stránkách magistrátu.

Karel Chýla Poslat mail autorovi | 17.9.2006 (19:02)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel vydRa  mail  
23.11.2006 (0:29)  
ten co tu napsa, ze ML je saskarna je naproste blbec kerej nevi nic o doprave. posledni tydnu je ML tak narvana, ze by mela byt posilena
registrovaný uživatel Space 
23.09.2006 (19:03)  
MZ: Dobře, tak jinak:
Když je na 011 i 091 taktový provoz, proč se ML nevlepí taktově?
Cestujícímu, pro kterého je ML určena, je tohle všechno samozřejmě jedno :-)
19.09.2006 (22:21)  
Domnívám se, že prodloužení do Hostivaře by mnoho cestjících nepřitáhlo. Nádraží je na kopci, poblíž je jen vilková malá zástavba a odtud přístup na nástupiště znamená dlouhé obcházení stanice. (Pokud nepoužijí zakázanou cestu s následným zakázaným přechodem kolejiště.)
Souhlasím s tím, že propagace akce byla velmi mizerná, nebýt zpráv od p. Černého na drahari.info bych se o ní vůbec nedo věděl.
19.09.2006 (19:15)  
Ad Space – ML není nápad ČD, ale zakázka na objednávku ROPIDu.
Bohužel tato zakázka se zpravidla objednává v době, kdy je grafikon nakreslen (neví se, zda budou peníze) a vlaky se pak musí "vlepovat".
Pak samozřejmě z dobře míněné služba stane paskvil …
registrovaný uživatel zaosai  mail  
18.09.2006 (22:26)  
Je jen škoda,že tyto připomínky nečte nikdo z vedení ČD.Třeba by se nad sebou zamyslely a šly do kytiček.Člověk žasne co dokáží vytvořit ,aby se o dráze povídalo,že to je banda blbců.
18.09.2006 (22:13)  
Ajemgut: jo jo, musim souhlasit, Regionova neni takovej šmejd jak se tady pořád nadává, docela mužu říct, že se mi líbí, vcelku pohodlná a plynulá jízda, hlučnost je u mě taky v normě. Jel jsem s ní sice jenom Praha-Rudná, ale určitě daleko lepší než 810, plus jsou stahovací okýnka a pohodlné sedačky, oproti 810 si konečeně připadám jako ve vlaku a ne jako v něčem odkud ukradli sedačky:-)
registrovaný uživatel DenSha  mail  
18.09.2006 (22:11)  
ad Hawk:
Nevím, proč by to mělo fíru nějak zvláště frustrovat. Pokud tam bude dělat to, co má... Ohlížet na cestující se přeci nemusí. Třeba v Japonsku je to běžná praxe.
registrovaný uživatel PZ 
18.09.2006 (20:52)  
No nevím, jestli si bude fíra flusat na okno, ale myslím, že fRustrovanej bude:-P
registrovaný uživatel Hawk 
18.09.2006 (20:34)  
Ešus 4ever....v elefantu vidim taky jenom jinej nátěr, ale je pravda, že v 1.třídě je více možností nastavení sedaček;-)...
Regionova mě trochu zklamala...navíc chudák fííra v tom stísněnym prostoru....jako + beru to, že je vidět do kabiny z prostoru pasažérů, ale jako fíru by mě to celkem flustrovalo...jako v autobuse...
18.09.2006 (19:40)  
Nemůžu souhlasit, mě se jízda Regionovou líbila, je tam poznat, že to byl šukafon, ale přijde mi, že to jede tak nějak líp.. :)) Navíc je to pro cestující určitě pohodlnější, spouštěcí okna taky plus, nízkopodlažní vstup další - prostě podle mě vzhledem k nákladům celkem solidní vozidlo. Určitě by Desira nebo Angely byly lepší, ale ten rozdíl v ceně...
Jinak City Elefant je normální ešus, akorát nevím, jestli na 011 to řídí počítač, každopádně tenhle jel jako ďas, dost živej rzjezd, dosti drsné brždění... Při jízdě na Kolín může člověk dosti často sledovat v akrváriu (okna plná vody) zrychlení i zpoždění vlaku. Je to stále stejné a celkm mírné. Ovšem při dnešní jízdě by ta voda lítala dokola :)) :)
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy


Info
informacni okenko