..: Pendolino bude do Bratislavy jezdit jako SC Slovenská Strela :..
Praha - Jednotky pendolino splnily podmínky pro zahájení provozu na lince do Bratislavy; zástupci Českých drah a Železniční společnosti Slovensko (ŽSSK) se současně dohodli na modelu provozování rychlovlaků na lince do Bratislavy. Ty zde pojedou od nového grafikonu jako SC Slovenská strela.Během podzimu podniknou jednotky 680 několik propagačních jízd na trase Praha – Bratislava. Od 10. prosince 2006 pak denně zajistí soupravy 680 pendolino provoz na jednom páru spojů pod značkou SuperCity a názvem SC Slovenská strela. Dohodli se na tom zástupci ČD a ŽSSK na jednání v Praze v polovině července. Další dva páry spojů SuperCity vedené soupravou pendolino pojedou od prosince také z Prahy do Vídně. Spoje SC Pendolino na trase Praha – Ostrava budou provozovány minimálně ve stejném rozsahu jako v letošním roce. České dráhy tak budou všechny spoje vedené jednotkami pendolino provozovat v kategorii SC s jednotnou úrovní služeb a s cenovým modelem umožňujícím přesně reagovat na zákaznickou poptávku na jednotlivých relacích. Spoje budou v celé trase doprovázeny personálem pro spoje SC Pendolino a poprvé v historii nabídne SC Slovenská strela spojení Prahy s Bratislavou za dobu kratší něž 4 hodiny. V případě dohody s ČSA a ŽSSK by pak i SC Slovenská strela byl provozován jako tzv. codesharový spoj s ČSA. Od 10. prosince budou v kategorii SuperCity provozovány na trati Praha – Brno - Břeclav tři páry spojů. Vedle vlaku SC Slovenská strela Praha – Bratislava pojedou další dva páry vlaků této kategorie vedené jednotkami 680 pendolino do Vídně. I pro tyto spoje je ve spolupráci s ÖBB připravována, stejně jako pro ostatní vlaky spojující Českou republiku a Rakousko, speciální tarifní nabídka.

Zdroj: výtah z tiskové zprávy ČD


CSPSV | 26.7.2006 (13:33)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Služby


  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   
26.07.2006 (20:30)  
240.025: Řekl bych že o 12 minut jako teď ve srovnání s Vindobonou a spol. Z toho tak polovina je dána tím, že tyto EC vedené "klasikou" zastavili navíc v Kolíně a Třebové. Kdyby to bylo obráceně, bude zas Pendolino pomalejší a rozhodně méně "luxusnější" než RIC200. O restauračním voze Wrmz ani nemluvě.
26.07.2006 (20:19)  
A proč nemůže jezdit pendolino jako trošku rychlejší EC/IC? Do Ostravy to jede o 30 min rychleji než IC...to je tady dost lidí ochotno platit 200 kč navíc, kvůli 30-ti minutám?? A o kolik minut bude rychleji v Brně/Vídni/Bratislavě?
registrovaný uživatel LukasH 
26.07.2006 (20:04)  
Sakra když chce člověk jezdit do práce něčím luxusnějším, tak to jezdí ode dne vyhlášení, teď už se vyhlásí že to bude jezdit od novýho, ale zase si vymyslijou SC tarif...
26.07.2006 (19:13)  
Myslím, že nebude stavět nikde a EC budou naopak stavět v Kolíně, Třebové, ne-li Svitavách, jen aby se ukázalo, že je Pendolino ve srovnání s nimi "rychlovlak".
Proč platit za stísněný panťák víc než za Bmz+Bpmz+Wrmz+Amz? Nechápu? Logika ČD nezná mezí.
registrovaný uživatel miloš 
26.07.2006 (18:58)  
Je blbost,že to ve Třebové stát nebude.Navíc ta stanice ještě neprošla rekonstrukcí,a tak tam pendolina projíždí stejně čtyřicítkou.
26.07.2006 (18:41)  
Č.Třebovou nevidím reálně, byť bych mi zastavování celkem bodlo. :-) Protože ve směru na Brno jsou z ČT ty spoje docela mizerný. Stávající řazení Strely je dobré, i časově mi vyhovuje, ale když z toho udělají Pendolino s +200 Kč. :-/
registrovaný uživatel Karel Hampl  mail  
26.07.2006 (18:00)  
Já nevím, co si všichni myslíte v čele s ČD? Česká Třebová je sice díra jako město, ale má velmi širokou spádovou oblast do 30 km. Ústí nad Orlicí, Litomyšl, Letohrad, Lanškroun, Svitavy, Choceň, Vysoké Mýto, atd. To je asi 80000 obyvatel. To je snad málo pro pendolino??? Lidé by chtěli jezdit vlaky vyšší kvality a do ciziny, ale ČD jdou sami proti sobě. A to se ve Třebové chystá dopravní terminál s podzemním parkovištěm před nádražím ČD.
26.07.2006 (17:23)  
Já bych chtěl vědet i jiné tratě (vlaky), nejenom Pendolina. ČD na jednu stranu střeží svůj návrh jak oko v hlavě, a na druhou stranu pouštějí "hotové" informace ven. Např. na slovenských stránkách už je zveřeněno řazení vlaků na nadcházejí GVD u vlaků mezi Českem a Slovenskem. Např. souprava z Košičana bude točit na Jana Pernera a u nás není ani 2. návrh.
dopisovatel nebo člen ŽP Adam  mail  
26.07.2006 (16:46)  
Technicka vytka ke kompozici clanku: opakovani stejne informace dvakrat v jednom kratkem clanku pusobi rusive, viz:

1) Od 10. prosince 2006 pak denně zajistí soupravy 680 pendolino provoz na jednom páru spojů pod značkou SuperCity a názvem SC Slovenská strela. Dohodli se na tom zástupci ČD a ŽSSK na jednání v Praze v polovině července. Další dva páry spojů SuperCity vedené soupravou pendolino pojedou od prosince také z Prahy do Vídně.

2) Od 10. prosince budou v kategorii SuperCity provozovány na trati Praha – Brno - Břeclav tři páry spojů. Vedle vlaku SC Slovenská strela Praha – Bratislava pojedou další dva páry vlaků této kategorie vedené jednotkami 680 pendolino do Vídně.
registrovaný uživatel JnR 
26.07.2006 (16:30)  
to 240.025:
Něco přes tři hodiny se jezdívalo (před koridorizací) Praha - Brno, nejrychlejší vlak, který stavěl jen v Havlíčkově Brodě jezdil za 3:01.

to Karel Hampl:
Doufám, že to v České Třebové stavět nebude.
  1 2 3 4 5      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko