Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha Běchovice - Český brod - Těsně po 15 hodině oznámil na policii ČR neznámý vtipálek uložení výbušbiny v úseku Praha Běchovice - Český Brod (trať 011 Praha - Kolín), následkem čehož byla okamžitě zastavena veškerá doprava na jedné z nejvytíženějších tepen sítě ČD. I po okamžitém příjezdu a následném prohledání úseku policií se žádná výbušnina nenašla a po přibližně 2 hodinách se přes 20 vlaků osobní přepravy, mezi nimiž nechyběly ani soupravy řady 680, postupně rozjelo do svých cílových stanic. Vyjímku tvoří vlak IC 570 (řada 680), který jel z Kolína odklonem po trase Nymburk, Praha Vysočany.
Mexicannos | 19.7.2006 (0:22)
Související zprávy
21.07.2006 (23:29)
Ja bych vubec takovy vtipalky pozaviral s pokutou ono to nic neni prijemny zastavit provoz na nejvytizenejsim korydoru.
Uznejte ze pokud tohle dela nekdo jentak pro radost tak to je natom hodne blede.
Uznejte ze pokud tohle dela nekdo jentak pro radost tak to je natom hodne blede.
20.07.2006 (12:01)
Myslím že skvělá hláška k zakončení této diskuze. 8-) FRK
20.07.2006 (11:54)
Pánové !
Vaše komentáře jsou sice zasvěcené, ale už nic platné. Jde o to, že lidé blbnou z horka. Přehřeje se jim mozek a potom vymýšlejí kraviny. Kéž by se ochladilo. FRK
Vaše komentáře jsou sice zasvěcené, ale už nic platné. Jde o to, že lidé blbnou z horka. Přehřeje se jim mozek a potom vymýšlejí kraviny. Kéž by se ochladilo. FRK
19.07.2006 (22:11)
Ha, tak proto jsem na Smícháči (kde dělám, ne ale u ČD) slyšel dost hlášení o zpoždění - více než je obvyklé. Navíc Chodovar (mám pocit že to byl on) přijel až v půl páté... Nakopat prdel takovýmto vtipálkům je málo.
19.07.2006 (21:26)
Proč nejely vlaky přes NBK – zase stejný problé, strojvedoucí musí mít podepsáno poznání traťových poměrů. Pokud ho nemá, tak musí mít pilota … Ten z "Pendolina" mohl být buď "leťák" nebo "strojvedoucí instruktor / kontrolor vozby",který musí mít poznání všech tratí na nichž DKV Praha jezdí, čili ten problém nemá.
To Jiří Hovorka : samozřejmě, že mohl, ovšem za předpokladu, že strojmistr má takového člověka v daném okamžiku k dispozici.
Pokud nemáte jistotu, že strojmistr takového člověka měl a ústřední dispečer to věděl, jsou takové kritiky k ničemu … po bitvě je každý generál.
Něco jiného je třebas skutečnost, že rakouský Taurus nemůže do Českých Budějovic, vlak 206 táhne z HD do ČB laminátka a tam se mění za 363. 206 samozřejmě dostane neplánovaným přepřahem v HD zpoždění. Proč obchodníci odpovědní za osobní dopravu (O16) nepožadují po O12 změnu oběhů lokomotiv, tak aby 206 vezla z HD 363 …
To Jiří Hovorka : samozřejmě, že mohl, ovšem za předpokladu, že strojmistr má takového člověka v daném okamžiku k dispozici.
Pokud nemáte jistotu, že strojmistr takového člověka měl a ústřední dispečer to věděl, jsou takové kritiky k ničemu … po bitvě je každý generál.
Něco jiného je třebas skutečnost, že rakouský Taurus nemůže do Českých Budějovic, vlak 206 táhne z HD do ČB laminátka a tam se mění za 363. 206 samozřejmě dostane neplánovaným přepřahem v HD zpoždění. Proč obchodníci odpovědní za osobní dopravu (O16) nepožadují po O12 změnu oběhů lokomotiv, tak aby 206 vezla z HD 363 …
19.07.2006 (19:55)
oprava* jednom vlaku
19.07.2006 (19:53)
Bylo to mezi 15 a 17hodinou, tedy v dopravní špičce, navíc zabezpečovací zařízení je z podstatné části elektromechanické narozdíl od počítačového řízení Jop, které je na koridoru. Dodržuj navíc následná a elektrická mezidobí a trať si nehorázně zacpeš. A za b) dispečer je ten co rozhodl pouze o jednou vlaku. :-)
19.07.2006 (17:24)
Protoze by SuperCity nebylo super:-)
19.07.2006 (17:15)
Proč i ostatní vlaky nejely přes Nymburk?
19.07.2006 (15:08)
No to muselo bejt pro lidi v Nymburku poradny prekvapeni kdyz jim tam prosvistelo pendolino
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko