Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Spoj IC 500 "SC PENDOLINO" dnes dojel z Ostravy do Prahy. Na zpáteční cestu již ale jako spoj IC 503 nevyjel. Dráhy zjistily odchylku v jednom z kontrolních měření a rozhodly se vlak podrobně prozkoumat. Podle mluvčího drah Ondrůje nešlo o poruchu soupravy, ale o preventivní provozní opatření. Většina cestujících odjela následujícím spojem IC 505 "SC PENDOLINO".
"Během pobytu ve stanici Praha Holešovice upozornil sofistikovaný analytický systém jednotky na možnou odchylku od standardního fungování. Vzhledem k tomu, že je souprava v provozu teprve krátkou dobu, rozhodly se ČD spoj nevypravit a soupravu podrobit servisní analýze", upřesnil Aleš Ondrůj z odboru komunikace ČD.
"Během pobytu ve stanici Praha Holešovice upozornil sofistikovaný analytický systém jednotky na možnou odchylku od standardního fungování. Vzhledem k tomu, že je souprava v provozu teprve krátkou dobu, rozhodly se ČD spoj nevypravit a soupravu podrobit servisní analýze", upřesnil Aleš Ondrůj z odboru komunikace ČD.
Zdroj: Idnes
CSPSV | 27.2.2006 (12:22)
Související zprávy
27.02.2006 (17:02)
zase je tu dalsi problem.koupit ty pendolina bylo jednoznacne slapnuti vedle.lepsi je masina od siemensu a zrekonsturovat vozy.
27.02.2006 (16:46)
kdo ví, co to bude příště
27.02.2006 (15:27)
Ráno jsem jel osobákem z Holešovic směr Sedlec v 9:12 a na Pragaotronu mě zaujalo SC směr Ostrava s ohlášenými +70 ze 3. nástupiště. Na 3. nástupišti stál ešus(!) a v něm asi 10 lidí. Chvíli jsem koukal, jestli to myslí vážně (471 místo Pendolina), pak se ale ozvalo hlášení, že nastupujte do SC a vlak bude veden náhradní soupravou. Pak se ale peróně začal pohybovat průvodčí s mobilem a co jsem pochytil, tak vysvětloval něco v tom smyslu, že většina lidí to stejně vydala, zůstalo tu jen 10 lidí, bufeťáci by museli všechno stěhovat a jestli nebude lepší počkat 40 minut až na ten další spoj.
Mně už to pak jelo, tak nevím, co bylo dál, jak se ale zdá, tak se to ČD zdálo vhodnější. Je vidět, jak si ČD váží svých elitních zákazníků.
Mně už to pak jelo, tak nevím, co bylo dál, jak se ale zdá, tak se to ČD zdálo vhodnější. Je vidět, jak si ČD váží svých elitních zákazníků.
27.02.2006 (15:22)
Jen pro doplnění - jednalo se o jednotku 680.007. Ráno jsem jel s SC 500 a cesta proběhla bez problémů.
27.02.2006 (15:16)
Tiskové zprávy jsou k smíchu, tohle už musí být i lidem z GŘ trapné... .
27.02.2006 (14:10)
... Alstom se omluvilo... ...přesvědčení, že... ...vyvážit nejméně třicetiletým spolehlivým provozem vlaků.
http://www.zelpage.cz/comment.php?id=2295&w=n
To nám to ale uteklo...
http://www.zelpage.cz/comment.php?id=2295&w=n
To nám to ale uteklo...
27.02.2006 (14:09)
Takze dve hodky plus na pohodu?:)
27.02.2006 (13:59)
Čtu správně, že na SC se nyvystavují náhradní soupravy. Zpočítal někdo jak dlouho teda dnes trvala cesta z Prahy do Ostravy vlakem SC 503 když dojelo v čase SC 505?
27.02.2006 (13:51)
Slovník ČeskoDrážno-český:
Ochylka = nejede to
Kontrolní měření = znovunahození (restart) zaseklé mašiny
Preventivní provozní opatření = odtažení do depa dieslem
Sofistikovaný analytický systém jednotky = taliánský mechanik, jezdící s každým spojem Supershity a snažící se opravovat závady za chodu
Odchylka od standartního chování = nejede to ani po 20timinutové pauze a následném znovunahození
Servisní analýza = zkusíme vyměnit ten hárdvér z nejmenované asijské země a třeba to zase bude fungovat
Ochylka = nejede to
Kontrolní měření = znovunahození (restart) zaseklé mašiny
Preventivní provozní opatření = odtažení do depa dieslem
Sofistikovaný analytický systém jednotky = taliánský mechanik, jezdící s každým spojem Supershity a snažící se opravovat závady za chodu
Odchylka od standartního chování = nejede to ani po 20timinutové pauze a následném znovunahození
Servisní analýza = zkusíme vyměnit ten hárdvér z nejmenované asijské země a třeba to zase bude fungovat
27.02.2006 (13:22)
Taky by mě zajímalo, co je to sofistikovaný analytický systém. Ale co, prostě nejel vlak, to zřejmě není dle pana Ondrůje nic zvláštního, s tím se musí prostě počítat. Všichni cestující, kteří zaplatili jízdné supershity, to zajisté všichni přijali s pochopením a s úsměvy...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko