..: Pendolino nevyjelo z Prahy do Ostravy :..
680Praha - Spoj IC 500 "SC PENDOLINO" dnes dojel z Ostravy do Prahy. Na zpáteční cestu již ale jako spoj IC 503 nevyjel. Dráhy zjistily odchylku v jednom z kontrolních měření a rozhodly se vlak podrobně prozkoumat. Podle mluvčího drah Ondrůje nešlo o poruchu soupravy, ale o preventivní provozní opatření. Většina cestujících odjela následujícím spojem IC 505 "SC PENDOLINO".
"Během pobytu ve stanici Praha Holešovice upozornil sofistikovaný analytický systém jednotky na možnou odchylku od standardního fungování. Vzhledem k tomu, že je souprava v provozu teprve krátkou dobu, rozhodly se ČD spoj nevypravit a soupravu podrobit servisní analýze", upřesnil Aleš Ondrůj z odboru komunikace ČD.

Zdroj: Idnes


CSPSV | 27.2.2006 (12:22)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu ČR Praha


  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
01.03.2006 (21:30)  
ad duke123 : velice vážně pochybuji, že by Slovinci platili výrobci 1216 v českých korunách … Nelze vyloučit, že Slovinci dostanou Tauruse v rozloženém stavu a smontují si ho sami. Rakouské Taurusy se montují v dílnách ÖBB v Linci. Pokud si matně pamatuji, tak se při dodávkách prvních Taurusů v roce 1999 uváděla cena činící přepočtu cca 250 milionů korun českých.
registrovaný uživatel M 
28.02.2006 (10:40)  
Dneska ve v Dobrem ranu CT (z Moravy a Slezska - asi se delaji dve verze, to odsud neposoudim:-) reporteri cestovali Ostrava-Praha autem, autobusem, letadlem a vlakem. Hlavni otazka byla co je nejrychlejsi, ale tak nejak slo i o vse kolem.
Zajimave na cestovani vlakem bylo, ze "opticky" u pokladny platil 400, ale pak sedel v cervenym. CD to asi meli hodne obsacovany (nebo Rosi kecal), ale ten den vlak dojel na cas:-)
Kazdopadne nejhrozivejsi bylo pak vystupovani tiskovych mluvci. Zatimco autobusaci i letadlaci priznali bez okolku, ktere jejich doprava ma (jeden autobusak pritom tvrdil, ze bus muze jet maximalne 100...), tak Andruj z CD zastaval pozici, zeleznice je buh, neomylna, dokonala, dar z nebes (nikoliv nepodobne mnohym navstevnikum tohoto webu). Absolutnim hitem bylo vysvetleni vceresi situace, ktere se tyka tento clanek. Moderatorka se opakovane zeptala, jake ma vlak nevyhody a kdyz opet dostala odpoved, ze neexistuji, tak nadhodila, ze vcera jelo pendolino do Prahy, ale jaksi uz nejelo zpatky. odpoved tedy byla, ze neslo o poruchu, ale preventivni opatreni (vsuvka: me je ale kurva jedno, jestli strojvudce dostal infarkt nebo nejde proud nebo nejdou zavrit dvere nebo ma talos spatnej den a neco se mu nezda - proste nejedu), takze neslo o zadny problem. Na otazku, ze proc nenasadili nahradni pendolino odpovedel tak, ze cestujicich ptali, jestli nechteji jen nasledujicim IC, ale krome dvou vsichni chteli pockat na dalsi SCP. (vsuvka - takze je mi zahadou, proc na to nadrazi chodili tak brzy, kdyz vlastne chteli jet az tim dalsim. Kazdopadne mluvci na otazku vubec neodpovedel. V podstate na otazku, proc nejelo pendolino odpovedel, ze vsichni cestujici chteli jet az tim dalsim...).
Proste (asi) nic noveho - CD absolutne nejhorsi pristup ze vsech...
registrovaný uživatel dopravak  mail  
28.02.2006 (10:04)  
ja si rikalze pendolina sou krapy
28.02.2006 (9:46)  
Ad Adam a další:
Stále dokola se mýlíte, na Brno jezdí od začátku tohoto GVD pouze JEDNA souprava. Obstará vlaky 134/571/570/135. Nikdy nejezdily na Brno dvě soupravy, vídeňská EC jsou kompletně pokrývána klasikou (350 a 362), proto mívají taková zpoždění. Takže v žáloze by měly být DVĚ soupravy. Proč nebyla žádná z nich nasazena, když se průser stal v Praze a ne v Ostravě? My toho asi ještě hodně nevíme...
28.02.2006 (9:35)  
Tak jedna 380ka stojí 130M. Slovinci objednávali 20ks Taurusu 3 systémových (ekv. 1216 ÖBB) za cenu 120M. Takže Taurus je o 10M levnější než 380ka. Provozně osvědčený, atd. Prostě dráhy zase dobře koupí...
28.02.2006 (8:35)  
49 vozů = analogický počet k 7 x 680 (ve skutečnosti by jich stačilo 35, protože kapacita EJ 680 odpovídá kapacitě 5 klasických vozů se stejným, ne–li vyšším komfortem). Jeden vůz pro rychlost 200 km/h s tlakotěsnou skříní maximálně za 45 milionů při kompletní dodávce ze zahraničí, pokud se bude montáž provádět v Česku se spoluúčastí českých firem, tam maximálně za 40 milionů. Vozy by stály maximálně 1,5 miliardy korun, čili třetina toho co stojí EJ 680. Počítat s dvousystémovým Taurusem nelze, protože Taurusy nemají "papíry" pro tratě v Česku ani na Slovensku, ze stejného důvodu.
Lok 380 může podle odhadu stát nějakých 120 milionů korun (za tuhle peníze není schopen Siemens dodávku uskutečnit). S jednou zálohou, tj. 8 lokomotiv by přišlo na nějakých 960 milionů. Zaokrouhleně vzato, za 2,5 miliardy by bylo totéž, co představuje Pendolino.
Ovšem místo třísystémových 380 bych si u ŠKODAWERKE objednal alespoň deset dvousystémových peršinků pro rychlost 160 km/h (jako řada 361), s požadovaným trakčním výkonem 4 MW (jako mají 350, 150, 151), eventuálně s možností jejich dodatečné rekonstrukce na třísystémové vozidlo …
registrovaný uživatel fTo 
28.02.2006 (7:29)  
Samo ze se zkousel Taurus na 25kV/50Hz - nic rychlejsiho se po jizni Morave neprohnalo... A prakticky ho "zkousi" slovaci i madari...
28.02.2006 (0:09)  
Místo tečky dlouhá ů :o) sorry píšu jako bych byl víte kde v p ...
28.02.2006 (0:08)  
ZA 4 Miliardy by mělo fungovat 7 vlak. úplně bez chyby !!!!!!!!!!!!!! To si každej příznivce těch zastaralejch obyčenejch italskej vlaků uvědomte !!!!!!!!!!!!
registrovaný uživatel xAnri05  mail  
27.02.2006 (23:46)  
No tak jsem si precetl celou diskusi a myslim, ze prehnany odpor k Pedolinum, ktery tu prevazuje je nesmysl. Neznam snad ani jeden stroj, ktery se u nas na draze zavadel, aby se nepotykal od zacatku s hromadou technickych zavad a dnes jsou to vetsinou spolehlive stroje - namatkou 471, 753-4, 843, 852-3 a i ty 810... Jsem zvedavy na radu 380. Ono totiz s vlaky to neni jako s auty - nejde vyrobit 100 prototypu, a kdyz nefungujou, tak je vyhazet, dokud nedosahnu provozni spolehlivosti, hold se to musi kvuli cene delat za provozu. A co se tyce jinych stroju nez 680? Uz nekdo spocital kolik by stalo treba 7 Taurusu + 49 vozu? A uz nekdo zkousel Taurus na 25kV,50Hz? Ja nevim...
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko