Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Pražští hasiči zasahovali o půlnoci ze soboty na neděli u požáru několika vlakových souprav na odstavném nádraží v Záběhlicích (ONJ). Před půlnocí začaly hořet dva pantografy (451.039 a 451.058) a přibližně o hodinu později pak vzplály odstavené osobní vozy na opačné straně nádraží. Při požárech nebyl nikdo zraněn, příčiny se vyšetřují.
Podle předběžných odhadů byly požáry pravděpodobně založeny úmyslně. Požárem zničené vozy jsou natolik poškozené, že zřejmě již nebudou opravovány a skončí ve šrotu. Na ONJ kromě zmiňovaných souprav aj. jsou odstaveny také soupravy Pendolin.
Zdroj : iDnes.cz, Novinky.cz, TV Nova
Podle předběžných odhadů byly požáry pravděpodobně založeny úmyslně. Požárem zničené vozy jsou natolik poškozené, že zřejmě již nebudou opravovány a skončí ve šrotu. Na ONJ kromě zmiňovaných souprav aj. jsou odstaveny také soupravy Pendolin.
Zdroj : iDnes.cz, Novinky.cz, TV Nova
George_L | 29.1.2006 (21:23)
Související zprávy
30.01.2006 (7:55)
451ka zadny technicky zazrak neni (napr. regulace vykonu, ktera je trvalym provizoriem), ale slouzi a dobre. aby pak bylo co fotit! k otazce (ne)vytopenych souprav - jezdim kazde rano Ex 520, a pravidelne nevytopene vozy uz me poucily - podvlikacky a natelnik je lepsi nez si 5x tydne stezovat u cvakera
30.01.2006 (7:41)
tady jde predevsim o to, ze se nehlida nejvetsi odstavna plocha, kterou ti sasci maji.
k narazkam na to, ze jsou to vraky: zabotlamy sice ciste technicky vzato moc velkou hodnotu nemaji neni, ale vzhledem k nedostatku cehokoliv jineho je jasne, ze to bez nich jeste 3-5 let nepujde.
snad se z tech 2 shorelych necha slozit jedna...
k narazkam na to, ze jsou to vraky: zabotlamy sice ciste technicky vzato moc velkou hodnotu nemaji neni, ale vzhledem k nedostatku cehokoliv jineho je jasne, ze to bez nich jeste 3-5 let nepujde.
snad se z tech 2 shorelych necha slozit jedna...
30.01.2006 (1:14)
Ad Chary (a vyzva vsem): v salinach (tramvajich) mame v Brne takovy zvlastni zvyk - v zime se netopi (naopak se chladi - z mist, ktera povazuji za topeni proudi chladny vzduch), topit se zacne az tak v dubnu, v kvetnu (na urcitych mistech se pak skoro ani neda sedet).
Ptal jsem se na DPmB a bylo mi sdeleno, ze mira chladu je znacne subjektivni, ze pri urcite teplote nekomu muze byt zima, nekomu ale teplo. Tak nevim, ale asi jsem dost exot, protoze me teda v minus deseti zima je... A tem vsem ostatnim, co je takove teplo, se divim, ze jsou az po usi zatepleni do kabatu, cepic a rukavic...
Druha cast vysvetleni pak byla namirena na to, ze soupravy stoji celou noc na mraze a proto vyjizdeji nevytopeny. No, to se pochopit da, ale tim studenym vzduchem o kterem se zminuji vyse to asi jen tak nevytopi a taky se neda rict, ze bych byl clovek, ktery by pouzival prvni ranni spoje. Jestli to ale myslela tak, ze se to nestihne vytopit behem cele zimy, tak to je potom jina:-))
Takze otazka zni a prosim o laskavou odpoved (preci jen, salina, vlak - skoro totez:-), ale hlavne stejne problemy si dokazu predstavit i ve vlacich - minimalne v 810) - proc je v salinach vetsi zima nez venku (v autobusech pritom - navahal bych klidne pouzit slovo teplo - je)? Je to technicky problem (topeni by muselo jet na tokovou miru, ze to neni technicky mozne) nebo proste xyndlactvi DP?
Ptal jsem se na DPmB a bylo mi sdeleno, ze mira chladu je znacne subjektivni, ze pri urcite teplote nekomu muze byt zima, nekomu ale teplo. Tak nevim, ale asi jsem dost exot, protoze me teda v minus deseti zima je... A tem vsem ostatnim, co je takove teplo, se divim, ze jsou az po usi zatepleni do kabatu, cepic a rukavic...
Druha cast vysvetleni pak byla namirena na to, ze soupravy stoji celou noc na mraze a proto vyjizdeji nevytopeny. No, to se pochopit da, ale tim studenym vzduchem o kterem se zminuji vyse to asi jen tak nevytopi a taky se neda rict, ze bych byl clovek, ktery by pouzival prvni ranni spoje. Jestli to ale myslela tak, ze se to nestihne vytopit behem cele zimy, tak to je potom jina:-))
Takze otazka zni a prosim o laskavou odpoved (preci jen, salina, vlak - skoro totez:-), ale hlavne stejne problemy si dokazu predstavit i ve vlacich - minimalne v 810) - proc je v salinach vetsi zima nez venku (v autobusech pritom - navahal bych klidne pouzit slovo teplo - je)? Je to technicky problem (topeni by muselo jet na tokovou miru, ze to neni technicky mozne) nebo proste xyndlactvi DP?
30.01.2006 (0:13)
Je tu ještě jedna možnost - chlapci z Alstomu se chtěli zbavit důkazů. :D Pochopitelně nezapálili svůj modrý zázrak ale okolní vozy, aby nevzniklo podezření.
30.01.2006 (0:07)
V tý tmě, kde jsou desítky let staré vlaky, (panťáky 40 let, pendolína 10 let) si to asi popletl,protože jsou oba ty vlaky starý šroty. Možná by tam zastihl i italské techniky jak už 2 tejdny opravují dveře od hajzlu .......... :o))))
29.01.2006 (23:55)
Chary: Zazil sem nefunkcni klimatizaci ci, ze jim neslo spojit 2 jednotky, tak je proste odpojili a jel jen jeden esus, pak treba dvere. Ale nedelam si iluze o jejich udrzbe :-) Vzdyt je to stejne kusova vyroba, misto vetsiho posctu regionalnich vozidel se koupi uplne zbytecny Pendolino za nekrestansky prachy. 471 je jedina, ktera me alespon obcas primeje pouzit vlak CD. Stav na dalkovych vlacich neznam, ale hlavne kvuli cene volim stejne autobus.
Jinak v tech starejch kramech jezdit nechci a sem rad, ze take nemusim. Na trati, kde sem jezdil nejvic jezdej odporny plechovky 810+010. Takze sem se presunul a velice rad do autobusu PID, ktere navic jezdeji nespocetne krat vice. Az zde uvidim treba Desiro nebo jinej moderni vlak, pak se mozna vratim zpet na zeleznici.
Jinak v tech starejch kramech jezdit nechci a sem rad, ze take nemusim. Na trati, kde sem jezdil nejvic jezdej odporny plechovky 810+010. Takze sem se presunul a velice rad do autobusu PID, ktere navic jezdeji nespocetne krat vice. Az zde uvidim treba Desiro nebo jinej moderni vlak, pak se mozna vratim zpet na zeleznici.
29.01.2006 (23:42)
DrERROR: Dneska vyrobek bez reklamy neprodas (pripadne me presvec o opaku).. to jakej z toho byl nakonec pruser je vec jina, s ochrankou zabotlamu nesouvisejici.
29.01.2006 (23:27)
I podle mého názoru jsou starý panťáky úžasný stroje! Na vzhled rozhodně! A když vezmeme v potaz, jak jsou staré a kolik ještě "musí" odvozit vlaků, klobouk dolů...
Škoda, že naše "stará pendolína" nejdou modernizovat!
Škoda, že naše "stará pendolína" nejdou modernizovat!
29.01.2006 (23:24)
Tak soutosi, kdo z vas to byl a kdo se pochlubi prvni fotkou do galerie? :)
29.01.2006 (22:57)
1099: ano, dá, ale jen v létě a ve dne ;-) doufám, že to bylo jen děsně náhod naráz, ale co tím jezdím do a z práce, tak už jsem zažil netopící, nesvítící a případně i obojí najednou.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko