Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - Pražští hasiči zasahovali o půlnoci ze soboty na neděli u požáru několika vlakových souprav na odstavném nádraží v Záběhlicích (ONJ). Před půlnocí začaly hořet dva pantografy (451.039 a 451.058) a přibližně o hodinu později pak vzplály odstavené osobní vozy na opačné straně nádraží. Při požárech nebyl nikdo zraněn, příčiny se vyšetřují.
Podle předběžných odhadů byly požáry pravděpodobně založeny úmyslně. Požárem zničené vozy jsou natolik poškozené, že zřejmě již nebudou opravovány a skončí ve šrotu. Na ONJ kromě zmiňovaných souprav aj. jsou odstaveny také soupravy Pendolin.
Zdroj : iDnes.cz, Novinky.cz, TV Nova
Podle předběžných odhadů byly požáry pravděpodobně založeny úmyslně. Požárem zničené vozy jsou natolik poškozené, že zřejmě již nebudou opravovány a skončí ve šrotu. Na ONJ kromě zmiňovaných souprav aj. jsou odstaveny také soupravy Pendolin.
Zdroj : iDnes.cz, Novinky.cz, TV Nova
George_L | 29.1.2006 (21:23)
Související zprávy
02.02.2006 (8:01)
451-ky jsou staré krámy, to je fakt, ale ty dnešní moderní vlaky (ne Pendolíny) jsou otřesné.
02.02.2006 (7:57)
Pro Chary: To tam teda v tom Brně nemáte to cestování tramvají vůbec jednoduché, podobné věci jsou o drahách slyšet často. Snad s tím něco udělaj.
31.01.2006 (13:30)
Pro vůz je topný výkon 40 kW. Toho B 20-80-039 bude škoda, to byl bývalý Ba 3039 vzor pro modely Piko a možná i další. Baterky mají vliv na topení protože z nich jsou napájeny ovládací obvody a ventilátor. Ventilátor má po odpojení troleje doběh 4 minuty tak to možná někoho zmátlo protože to vypadá, jako by se topilo když běží. Nejlepší je si stoupnout při přepřahu na představek (je to ten bez ruční brzdy) a sledovat kontrolky. Pánové, učte se techniku, máte velké mezery, probíralo se žluté a červené potrubí, zhasínání zářivek u 451 a 452 a podobné věci. Šotoušit která mašina s kterým číslem kdy kde jela to umí každý.
31.01.2006 (12:07)
M:
Sorry, omluvám se. Já bych to bral jako překlep, nikoliv nevědomost.
P.S. Nad tím používáním diakritiky by jste se ale mohl zamyslet. Myslíte si, že je v češtině pro srandu králíkům??!
Sorry, omluvám se. Já bych to bral jako překlep, nikoliv nevědomost.
P.S. Nad tím používáním diakritiky by jste se ale mohl zamyslet. Myslíte si, že je v češtině pro srandu králíkům??!
31.01.2006 (9:35)
Já jenom žasnu, jak si někdo může myslet že jde vůz topit z baterek, když si představím že by byl třeba výkon aspon 25 kw tak je jasné že to žádná baterie nevyždímá dýl jak pár minut....ten výkon je můj laický odhad.
30.01.2006 (22:02)
Nechtěl sem se někoho doutknout ale když už někdo někomu opravuje chyby tak ať se podívá nasví.
Já osobně vim že píšu s chybama.
Já osobně vim že píšu s chybama.
30.01.2006 (21:22)
Darco: Chtel jsi snad napsat tato. Stejne jako M: chtel na DF ZelPage k 680CD napsat "co TA zbyla tri Pendolina" ;-)
30.01.2006 (21:20)
Darco: no a ? jak to s tim souvisi? Ja taky nepouzivam hacky, carky.
30.01.2006 (21:16)
M: říkaj Ti tyto písmenka něco??
ěščřžýáíéúů
Ty cestinari!!!!!
ěščřžýáíéúů
Ty cestinari!!!!!
30.01.2006 (15:24)
ještě k Jindřichovi. Všechny osobní vozy, používáné v rychlíkové osobní dopravě, topí na elektřinu.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko