Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Chodová Planá - už ke druhé kolizi kamionu s vlakem během pouhých dvou dnů došlo na tomtéž železničním přejezdu se závorami u Chodové Plané na trati z Plzně do Chebu. V obou případech řidiči kamionu nerespektovali železniční přejezd, ve druhém případě navíc doplněný varováním, že výstražné zařízení není v činnosti. To bylo poškozeno při první srážce v pondělí 23.1. Přejezd zůstal zabezpečen pouze výstražnými kříži, vlaky zde projížděly s varovným houkáním desetikilometrovou rychlostí. Ani za těchto okolností se však strojvedoucímu nehodě nepodařilo zabránit.
Vlak se s kamionem střetl přibližně v rychlosti chůze, způsobená škoda byla předběžně vyčíslena 30 tisíc korun na vlaku a 150 tisíc korun na kamionu. Odstraňování následků si vyžádalo přerušení provozu od 19.50 do 21.54 hodin.
Drážní inspekce na místě nehody zahájila vyšetřování a prověřuje, zda kromě pochybení řidiče kamionu nedošlo také k pochybení ze strany železnice.
Doplnění - 13:10
Jednalo se o manipulační vlak z Plané u Mariánských Lázní do Chebu. Číslo lokomotivy je 731 050-1 (DKV Plzeň).
Zdroj včetně fotografií : Drážní inspekce
Tisková zpráva DI
Vlak se s kamionem střetl přibližně v rychlosti chůze, způsobená škoda byla předběžně vyčíslena 30 tisíc korun na vlaku a 150 tisíc korun na kamionu. Odstraňování následků si vyžádalo přerušení provozu od 19.50 do 21.54 hodin.
Drážní inspekce na místě nehody zahájila vyšetřování a prověřuje, zda kromě pochybení řidiče kamionu nedošlo také k pochybení ze strany železnice.
Doplnění - 13:10
Jednalo se o manipulační vlak z Plané u Mariánských Lázní do Chebu. Číslo lokomotivy je 731 050-1 (DKV Plzeň).
Zdroj včetně fotografií : Drážní inspekce
Tisková zpráva DI
JRtrain | 25.1.2006 (8:30)
Související zprávy
1 2 | Zpráv na stránku: |
27.01.2006 (7:28)
Pánové, jakékoliv návrhy jsou zde zbytečné, přejezd zůstane hezky i po optimalizaci koridoru.
Jó za starých špatných komunistů v plánovaném hospodářství byl plán odstranit všechna úrovňová křížení na silnicích I. a II. třídy do 25. pětiletky.
To modrokřídlí soudruzi měli lepší nápad - do roku 2000 zrušit železnici kromě 4 koridorů. To se ani jedněm soudruhům nepovedlo, takže problém trvá. Ještě větší trapnost pro modroptáky je, že tento přejezd je na takzvané koridorové trati.
Čest jejich práci!
Jó za starých špatných komunistů v plánovaném hospodářství byl plán odstranit všechna úrovňová křížení na silnicích I. a II. třídy do 25. pětiletky.
To modrokřídlí soudruzi měli lepší nápad - do roku 2000 zrušit železnici kromě 4 koridorů. To se ani jedněm soudruhům nepovedlo, takže problém trvá. Ještě větší trapnost pro modroptáky je, že tento přejezd je na takzvané koridorové trati.
Čest jejich práci!
26.01.2006 (8:13)
DrError: Nevím o tom nic :-( Jinak mezi Východ - Západ je jediný přejezd na Otické ulici. Je to z kopce a za zatáčkou. Z druhé strany je křižovatka. Už tam bylo jednou velké bum, 843 najela do valníku Tatrovky plného obilí (Tatra jela do kopce, řidič udajně neviděl přes slunce (proti Jihu v raních hodinách ;-) ) Jinak více nevím, ale poptám se na SDC (mám tam prsrty...)
25.01.2006 (16:41)
Úplně nejlepší bude dát na všechny přejezdy desítky a dvacítky. Když tam pak fíra "vlítne" 13km/hod, dostane ťafku a ještě ho protáhnou tiskem že překročil rychlost o 30%.
25.01.2006 (15:16)
dostal jsem nápad ... Když se srazí vlak jedoucí 10km/h s kamionem na přejezdu, tak to už je síla ... tak to uděláme naopak - blikač a závozy dáme přez koleje a když pojede auto, tak spadnou, vlak zastaví, auto projede, závory se zvednou a vlak se rozjede. Určitě ubyde nehod na přejezdech :))))))))))))
25.01.2006 (14:21)
Maro - Údajně ano.Schytala to zřejmě 851. Mělo to být mezi 3 a 4 hodinou. Tak jestli někdo náhodou neví něco víc??? Měl to být přejezd už v Opavě, jeden nebo dva před Západem. Podle mě to někdo nedobrzil na ledovce.
25.01.2006 (14:05)
V pátek k nějakému střetu došlo mezi Západem a Skrochovicemi?
25.01.2006 (13:32)
Rumcajs- když už sme u těch střetů. Nevíš něco o pátečním střetu osobního auta a vlaku před stanicí Opava Západ ve směru od Krnova???
25.01.2006 (13:28)
Navrhuju změnu v dopravních předpisech - vlak dává přednost na všech přejezdech...
Ještě lépe, zrušíme železnici a vše poženeme po dvanáctiproudých dálnicích. To bude bezpečno!!!
Podle mě to je jen ukázka ztráty pudu sebezáchovy lidského druhu, nic víc. Už jen ten meteorit a je klid na zemi :-))
Mimochodem, včera (nemám podloženo) se mezi Opavou (přesněji Odbočka Moravice) a Brankou srazilo osobní auto s 810, detajl - stojící auto do boku jedoucího motoraku.
Ještě lépe, zrušíme železnici a vše poženeme po dvanáctiproudých dálnicích. To bude bezpečno!!!
Podle mě to je jen ukázka ztráty pudu sebezáchovy lidského druhu, nic víc. Už jen ten meteorit a je klid na zemi :-))
Mimochodem, včera (nemám podloženo) se mezi Opavou (přesněji Odbočka Moravice) a Brankou srazilo osobní auto s 810, detajl - stojící auto do boku jedoucího motoraku.
25.01.2006 (12:56)
Podle mě je chyba v tom, že řidič kamionu si myslel že to před tak pomalým vlakem stihne projet...Ať mi někdo netvrdí že neviďel přijíždět vlak rychlostí 10 Km/h, který houká!!! Leda že by se nepodíval a v tom případě ať už rači nejezdí vůbec... A jestli je to takhle, tak by měl zafinancovat opravu vlaku on!
25.01.2006 (12:25)
proč ten přejezd nezruší pro neschopnost řidičů přes něj bezpečně přejet? Výstavbu nadjezdu by zafinancovali viníci nehod z pojištění
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko