..: České dráhy zlevňují Pendolino! :..
Praha - S ohledem na neustálé problémy jednotek Pendolino dojde od zítra tj. pátku 13.1.2006 02:00 hod. do odvolání k zlevnění jízdného v SC Pendolino o 20%. Například jízdenka z Prahy do Ostavy ve druhé třídě tak zlevní o sto korun, jízdné v první třídě dokonce o 120 korun. Nově také ČD, a.s. ohlásily, že cestující, který neplatí jízdné SC, nemusí do odvolání kupovat místenku SC. Cestující však již nemají právo na návratek jízdného dle čl. 32 SPPO (20% návratek jízdného, nebo cena jízdenky při nahrazení Pendolina klasickou soupravou, či při zpoždění nad 60 minut). Vzhledem k tomu, že v provozu zůstala nasazena jediná souprava, byla dnes většina spojů SC 500 - SC 511 nahrazena klasickými soupravami. K těmto náhradám dojde logicky i v následujících dnech. České dráhy vyzvaly výrobce, aby softwarové problémy Pendolina neprodleně řešil!

Podle našich zdrojů by mělo v následujících dnech vypadat řazení vlaků SC Pendolino a EC 134/135 + IC 570/571 takto:

SC 500, 503, 506, 509 + SC 501, 504, 507 a 510 - ve dnech 13. -14.1.2006 nahrazena klasickou soupravou ve složení - Lokomotiva + Bpee + Bee + Bee + BRm + Aeel + Aeel (vše Bohumín) a opačně

SC 502, 505, 508 a 511 - ve dnech 13. - 14.1.2006 souprava 680.003

Od 15.1.2006 budou v klasické soupravě vlaky SC 500, 502, 503, 505, 506, 508, 509 a 511. SC 501, 504, 507 a 510 pak bude jezdit jednotka 680.003

Pro všechny vlaky SC vedené v klasické soupravě je stanovena maximální rychlost 140 km/h, dá se tedy předpokládat nasazení řady 162.

Vlaky EC 134/135 a IC 570/571 budou rovněž jezdit v klasické soupravě, ale bez restauračního, či barového oddílu. Soupravu dodá stanice Brno. Podle nepodložených informací by mělo dojít ke stažení vozů Aee145 a Bee z Ex 560/561 a z R 674/675.

Dočasný ceník SC Pendolino naleznete zde.


Martin Hanzal | 12.1.2006 (18:26)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 ... 9 10 11 12 13      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel DaveStorm  mail  
13.01.2006 (8:15)  
Pepa z depa: Letadlem sem nikdy neletěl,ale je fakt že mi "Pendl" připadá daleko pohodlnější než klasika EC,IC.
13.01.2006 (8:05)  
Pro karla.f
"úroveň cestování srovnatelná s leteckou dopravou"

Nechapu, proc vsude davaji leteckou dopravu jako priklad komfortu, dokonce i pri uvadeni Pindolin je prirovnavali ke komfortu letadla. Asi nikdy neleteli letadlem, protoze by nikdy takovou blbost neplacli. Mozna leda v business class v 747 maji slusnej komfort, ale vetsina leti socialni turistickou tridou, kde clovek nema dost mista ani pro to poskrabani na p*deli.
registrovaný uživatel DaveStorm  mail  
13.01.2006 (7:56)  
Bram: v podstatě máte pravdu
5) v neděli sem měl tu možnost zeptat se a SC manažer vyhovoval prý více,jednak jezdil na čas a byl prý i komfortnější.
2)A pokud de o spojení krajskejch center tak co třeba Zlín,Brno,Plzeň,Liberec.....A vubec proč by krajská města měla mít lepší spojení než jiná velká města a to třeba v Perníku do toho nastupuje jen malá hrstka lidí.
13.01.2006 (7:48)  
Myslím, že Pendolina mohly klidně ještě jeden GVD jezdit hezky v tichosti na IC/EC na koridorových tratích Děčín - Ostrava, Praha - Břeclav a vychytávat "porodní" bolesti, pokud jsou vůbec vychytatelné. Pravděpodobně, kdyby byly smlouvy dobře napsané, už by měli Italové Pendolína dávno omlácená o hlavy. Za podobné peníze, co stála Pendolína jsme se už mohli prohánět přibližně ve dvaceti nových klasikách tažených třeba Siemensáckými Taurusy ...
registrovaný uživatel Bram 
13.01.2006 (7:40)  
karel.f: Děláte si z diskutujících srandu?
1.Komfortní cestování za dostupnou cenu? S firmou S.A. autobusem stejně ( ne li více ) komfortně a za téměř poloviční cenu.
2: Nejrychlejší spojení krajských center - jen když nebude porucha ( a tyj sou na denním pořádku )
3.Nadstandartní péče o zákazníka - o tom lze polemizovat........
4.Snadný nákup jízdních dokladů přes internet - ČD objevily něco, co již dlouho jinde funguje, u nás i u autobusové konkurence.
5. Efektivní využití času - hm, zeptejte se bývalých cestujících zu Manažeru, zda tento názor též sdílejí......
6. Úroveň srovnatelná s leteckou dopravou - v čem proboha?
7.Příjemné nekuřácké prostředí - budiž.
8. Prestižní spoj ve spolupráci z ČSA - za chvíli se k němu ČSA přestane hlásit.
9. Špičkové technologie vysokorychlostní dopravy?!? My zde máme vysokorychlostní trať. Pokud ano, tak proč jízdní doba z Prahy do Ostravy není odhadem maximálně hodinu a tři čtvrtě, ale více než tři hodiny?
10. Jedinečná příležitost svézt se vlakem s naklápěcí skříní. Co je mi jako zákazníkovi do toho, že jedu vlakem s naklápěcí skříní? Mně je to úplně jedno! Já chci jet komfortně, za přiměřenou cenu a dojet včas!
13.01.2006 (7:31)  
Marná sláva 680 003 byla opravdu provozně odzkoušena s cestujícími a jenom se přidala lednička. Ostatní soupravy se pustily bez přípravy a takhle to dopadlo
13.01.2006 (0:45)  
Z 90% je to ostuda Alstomu. ČD za to prvotně nemohou, nesou pouze jasný díl viny na způsob jejich infomovanosti, což je přímo ukázka, jak ČD vypadá jako podnik a za druhé, že neodzkouší prvotně 680 a hned (prakticky poprvé v historii) je nasadí do ostrého provozu na nový produkt. Akorát utvrdili názor lidí o ČD. Jednoznačná chyba je nasadit je hned na SC a k tomu hned do zimního období po zkušenostech s jinými provozovateli Pendolin. V podstatě neúspěšný produkt, a tahá ke dnu i ostatní věci, nepočítaje teď navíc rozkopání řazení vlaků, aneb další stahování šrotových, nesvítících, netopících Béček z ON.
registrovaný uživatel xyz  mail  
13.01.2006 (0:22)  
karel.f:

Předpolládám, že žertujete. ;)

Namátkou:

1. no oproti běžným (ne B, což je ČD standard, ale ne můj) vozům toho komfortu nepřibude
2. Liberec <-> Jihlava
3. možná vůči standardu ČD, nikoliv tomu, co bych za standardní pokládal já jako zákazník
4. by snad mělo být samozřejmé na všechny spoje
5. čím je to pendospecifické
6. v jakých parametrech?
8. hraje si na prestiž, ČSA tomu moc nepomohou - ostatně jak se teď budou tvářit na ty náhradní soupravy?
9. před 20-25 lety, svět je dnes už rychlejší, než aby to mohlo být vysokorychlostní
10. mají to i jinde, takže to není jedinečné; a proč by o to vlastně člověk měl stát?
registrovaný uživatel waszyn 
13.01.2006 (0:07)  
to karel f:
1. v čem je pendolino komfortnejsi nez naprz Ampz, Bmz, slovenske, polske, nemecke,rakouske IC/EC vozy?
2. za jak dlouho by to same zajela klasika kdyby ji tam nekdo poslal? (uz se tak trosku deje)
3. myslite treba zasuvky v 2.tride(za co tech +200?) nebo restauracni vuz(oschle bagety a rizek s chlebem na stojaka)?
4. pravidelni cestujici nejezdi za 500/600 takze musi mit banku, jinak alou k pokladne...
5. v 2.tride si i pres +200 clovek moc notebooku neuzije..
6. myslite stejne malo mista?
7. kolik % manazeru a studentu kouri?
8. co je na prestizniho na necem co na 50% nedojede. a co je vyhodneho na spolupraci s CSA pro normalni cestujici, kdyz jim naleze do 1.tridy banda opilcu kteri prijeli z Anglie na Stodolni?
9. spickovy software, otvirani dveri?
10. kdyz OVA-PHA za 3:22 zajede pomalu i klasika z A a B tak nejake naklapeni muze byt kazdemu ukradene..
registrovaný uživatel M 
12.01.2006 (23:10)  
Dobra byla otazka, kdy bude pendolina jezdit na trase Praha-Berlin-Viden (nebo Praha-Viden-Berlin, ted nevim). Rekl bych, ze to nebude tak lehky:-))
  1 ... 9 10 11 12 13      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko