Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Praha - S ohledem na neustálé problémy jednotek Pendolino dojde od zítra tj. pátku 13.1.2006 02:00 hod. do odvolání k zlevnění jízdného v SC Pendolino o 20%. Například jízdenka z Prahy do Ostavy ve druhé třídě tak zlevní o sto korun, jízdné v první třídě dokonce o 120 korun. Nově také ČD, a.s. ohlásily, že cestující, který neplatí jízdné SC, nemusí do odvolání kupovat místenku SC. Cestující však již nemají právo na návratek jízdného dle čl. 32 SPPO (20% návratek jízdného, nebo cena jízdenky při nahrazení Pendolina klasickou soupravou, či při zpoždění nad 60 minut). Vzhledem k tomu, že v provozu zůstala nasazena jediná souprava, byla dnes většina spojů SC 500 - SC 511 nahrazena klasickými soupravami. K těmto náhradám dojde logicky i v následujících dnech. České dráhy vyzvaly výrobce, aby softwarové problémy Pendolina neprodleně řešil!
Podle našich zdrojů by mělo v následujících dnech vypadat řazení vlaků SC Pendolino a EC 134/135 + IC 570/571 takto:
SC 500, 503, 506, 509 + SC 501, 504, 507 a 510 - ve dnech 13. -14.1.2006 nahrazena klasickou soupravou ve složení - Lokomotiva + Bpee + Bee + Bee + BRm + Aeel + Aeel (vše Bohumín) a opačně
SC 502, 505, 508 a 511 - ve dnech 13. - 14.1.2006 souprava 680.003
Od 15.1.2006 budou v klasické soupravě vlaky SC 500, 502, 503, 505, 506, 508, 509 a 511. SC 501, 504, 507 a 510 pak bude jezdit jednotka 680.003
Pro všechny vlaky SC vedené v klasické soupravě je stanovena maximální rychlost 140 km/h, dá se tedy předpokládat nasazení řady 162.
Vlaky EC 134/135 a IC 570/571 budou rovněž jezdit v klasické soupravě, ale bez restauračního, či barového oddílu. Soupravu dodá stanice Brno. Podle nepodložených informací by mělo dojít ke stažení vozů Aee145 a Bee z Ex 560/561 a z R 674/675.
Podle našich zdrojů by mělo v následujících dnech vypadat řazení vlaků SC Pendolino a EC 134/135 + IC 570/571 takto:
SC 500, 503, 506, 509 + SC 501, 504, 507 a 510 - ve dnech 13. -14.1.2006 nahrazena klasickou soupravou ve složení - Lokomotiva + Bpee + Bee + Bee + BRm + Aeel + Aeel (vše Bohumín) a opačně
SC 502, 505, 508 a 511 - ve dnech 13. - 14.1.2006 souprava 680.003
Od 15.1.2006 budou v klasické soupravě vlaky SC 500, 502, 503, 505, 506, 508, 509 a 511. SC 501, 504, 507 a 510 pak bude jezdit jednotka 680.003
Pro všechny vlaky SC vedené v klasické soupravě je stanovena maximální rychlost 140 km/h, dá se tedy předpokládat nasazení řady 162.
Vlaky EC 134/135 a IC 570/571 budou rovněž jezdit v klasické soupravě, ale bez restauračního, či barového oddílu. Soupravu dodá stanice Brno. Podle nepodložených informací by mělo dojít ke stažení vozů Aee145 a Bee z Ex 560/561 a z R 674/675.
Dočasný ceník SC Pendolino naleznete zde.
Martin Hanzal | 12.1.2006 (18:26)
Související zprávy
13.01.2006 (9:21)
Rail-2005: Kuřácké vozy - Včera Excelsior žádný vůz ani kupé, R Vsacan bez a dalších plno R už nemá kuřácké oddíly.
13.01.2006 (9:19)
Rail-2005: Kuřácké vozy - Včera Excelsior žádný vůz ani kupé, R Vsacan bez a dalších plno R už nemá kuřácké oddíly.
13.01.2006 (9:11)
lada: jel sem jen do Olom. a nebylo to ani uplně našláplý,ale dostat někam jeden malej baťoh a zimní bundu byl docela dost problém.
13.01.2006 (9:02)
ČD to neodhadli dobře a bohužel, jako vždy, se tváří/informují, že vše OK. Pro všechny: pojem "vysokorychlostní" u nás nepřichází v úvahu! VRT je od 200km/h a výše. Už i ČD to po půl roce pochopili a zavedli pseudopojem "rychlovlak" Pendolino. A z pojmu "zatáčka" mi naskakuje husí kůže, :-)).
13.01.2006 (9:02)
Trosicku mimo tema - mnohokrat tu zaznelo (a take si to myslim), ze v pendolinu je tragicky malo mista na zavazadla. Jeli jste tim nekdo Praha-Ostrava kdyz to bylo plne a muzete se podelit o to, kde byly zavazadla ulozena a jak se dalo ulickou projit?
13.01.2006 (8:59)
Je dobře, že Pendolino je nekuřácký vlak. A doufám, že legislativa přitvrdí, aby musely být brzy všechny vlaky, restaurace a veřejná prostranskví nekuřácká.
Vždyť je to hnus. Nejde jen o přímé vypouštění dýmu. Tito lidé jsou tím prosáklí a nechutně smrdí. Nejhorší je ten jejich odpudivý kuřácký kašel.
Jeden čas jsem chodil s holkou, která kouřila a už nikdy víc. To je jak když lížete popelník!
Vždyť je to hnus. Nejde jen o přímé vypouštění dýmu. Tito lidé jsou tím prosáklí a nechutně smrdí. Nejhorší je ten jejich odpudivý kuřácký kašel.
Jeden čas jsem chodil s holkou, která kouřila a už nikdy víc. To je jak když lížete popelník!
13.01.2006 (8:57)
No ono mit dve pendolina v zaloze by sice bylo dobre kvuli spolehlivosti, ale ty naklady by byly dvojnasobne proti dnesku... Nechci hodnotit 10 let stare rozhodnuti kupovat pendolina, ale z dnesniho pohledu se u nich vyhody (cena, komfort, rychlost, moznost delit soupravy, odladenost chyb) oproti modernim klasickym soupravam hledaji dost tezko. A tak se dnes musi vyuzit "naplno" a ne nekde stat jako zalohy - viz neskutecne kratke casy na uklid a obrat soupravy.
13.01.2006 (8:36)
Odpověď pro všechny. To desatero jsem přece nenapsal já ale je na stránce CS Pendolino.Ještě jedno: Lepší, než jste čekali.
Samozřejmě už tu bylo mnohokrát řečeno že např. vozy Siemensu jsou daleko pohodlnější atd. nebudu tady opakovat co jsme tu před půl rokem psali. Jinak kdyby nasadili dvě Pendolína dvě by byli v zálozě tak by to asi trochu jinak dopadlo.
Samozřejmě už tu bylo mnohokrát řečeno že např. vozy Siemensu jsou daleko pohodlnější atd. nebudu tady opakovat co jsme tu před půl rokem psali. Jinak kdyby nasadili dvě Pendolína dvě by byli v zálozě tak by to asi trochu jinak dopadlo.
13.01.2006 (8:36)
lada: Naprosto souhlasim. A pokud by to bylo vysokorychlostní jako např ICE tak to bude v O-vě za nanejvýš 2 hoďky a přitom to stihne zastavit ještě nejníň v Kolíně a MuN.
13.01.2006 (8:25)
Pridavam se k lidem myslicim si, ze si karel.f dela srandu. Moje dojmy z pendolina:
1) Skoro dvojnasobna cena oproti EC/IC mi prijde neadekvatni.
2) Udelano umele zpomalenim EC/IC. Tyto vlaky jsou schopny jet 160 km/h stejne jako pendolino. Rozdil je jen v rychlejsich zatackach, coz je rozdil maximalne 5 minut na cele trase. Zbytek je marketing.
3) V cem (2. trida)?
4) To uz melo byt samozrejmosti aspon 3 roky i u vsech IC/EC.
5) Prace nebo odpocinek ve velkoprostorovem voze? Ja to nedokazi.
6) I kdyz moc pendolino nechvalim, tak mu musim priznat vetsi pohodli nez v letadle. Kdyby bylo ve vlaku pohodli stejne, tak bych s nim nejel.
7) Budiz. Ale jeden kuracky vagon bych tam dal (jsem nekurak).
8) V cem je prestizni?
9) To co dokazi EC/IC uz minimalne pet let je najednou nazvano "vysokorychlostni"?
10) Dekuji, uz jsem se svezl (z Decina) a do Ostravy dam radeji prednost klasice.
1) Skoro dvojnasobna cena oproti EC/IC mi prijde neadekvatni.
2) Udelano umele zpomalenim EC/IC. Tyto vlaky jsou schopny jet 160 km/h stejne jako pendolino. Rozdil je jen v rychlejsich zatackach, coz je rozdil maximalne 5 minut na cele trase. Zbytek je marketing.
3) V cem (2. trida)?
4) To uz melo byt samozrejmosti aspon 3 roky i u vsech IC/EC.
5) Prace nebo odpocinek ve velkoprostorovem voze? Ja to nedokazi.
6) I kdyz moc pendolino nechvalim, tak mu musim priznat vetsi pohodli nez v letadle. Kdyby bylo ve vlaku pohodli stejne, tak bych s nim nejel.
7) Budiz. Ale jeden kuracky vagon bych tam dal (jsem nekurak).
8) V cem je prestizni?
9) To co dokazi EC/IC uz minimalne pet let je najednou nazvano "vysokorychlostni"?
10) Dekuji, uz jsem se svezl (z Decina) a do Ostravy dam radeji prednost klasice.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci
Info
informacni okenko