..: Přeprava soupravy S-Bahn SBB-CFF-FFS do Velimi :..

Siemens - dvoupodlažní elektrická jednotka ř.514 SBB - foto SiemensPraha - V pondělí 31.10.2005 bude přepravena dvoupodlažní elektrická jednotka S-Bahn SBB-CFF-FFS řady 514 z výrobního závodu firmy Siemens Praha Zličín na ŽZO Cerhenice. Přeprava proběhne samostatnou jízdou zvláštním vlakem v trase Praha-Zličín (10:10) - Praha Vršovice (10:54-11:12 - přepřah) - Velim (13:00). Čtyřvozová jednotka s dvěma ochrannými vozy Uas + 4 brzdící vozy Res pojede maximální rychlostí 60 km/h.
Jedná se o první soupravu z celkem 35 kusové serie. Jako zajímavost lze uvést, že spolu s druhou soupravou, budou jediné své řady kompletně dokončeny v Praze v SKV. Ostatní soupravy budou částečně vyráběny ve Švýcarsku firmou Stadler, kde budou dokončovány vložené vozy (řada 200 a 300).

Ucelená nedělitelná jednotka se skládá ze čtyř vozů :
514.101 - hnací vůz s oddíly 1. třídy.
514.201 - vložený vůz s oddíly 2. třídy a oddílem pro přepravu tělesně postižených cestujících. Součástí tohoto oddílu je také bezbarierové WC s vlastnim BIO-reaktorem
514.301 - vložený vůz s oddíly 2. třídy.
514.401 - hnací vůz s oddíly 2. třídy.

Informace a foto na webu Siemens


Jiří Průša Poslat mail autorovi , JRtrain Poslat mail autorovi | 28.10.2005 (21:03)
Související zprávyopen/close

Další z rubriky Vozidla

Další z regionu Česká republika (celá)


  1 2 3      Zpráv na stránku:   
TCM
31.10.2005 (19:45)  
Buri, Zapa:
Já mám pocit přesně obrácený. Podle mě je 943 mnohem hezčí než 843.
Karel K.
31.10.2005 (19:44)  
Mirek: třetí nástupiště s kamerou, nebo první s foťákem? :)
31.10.2005 (19:35)  
Výluka To neohrozila přeprava byla odsunuta na 03.11.05.
dopisovatel nebo člen ŽP Mirek
31.10.2005 (13:50)  
Taky jsem tam čekal a nedočkal. Dík za info kdy to snad opravdu pojede.
31.10.2005 (13:01)  
Nikomu se to nepovedlo a dnes nepovede, protože "TO" nejelo a má to je jet až 03.11.2005.
registrovaný uživatel Zapa
31.10.2005 (12:09)  
Tak ona byla výluka jedné koleje Vyšehrad-Smíchov, takže je možné, že se to zdrželo, nebo to táhly jinudy.
registrovaný uživatel Karel K.
31.10.2005 (11:47)  
Tak jsem byl na Vršovicích 10:45-11:40. Krom toho, že jsem důkladně promrznul, jsem se 514ky nedočkal :(
Lidí s foťáky tam bylo dost (předpokládám, že někteří i odsud) - kousek za mnou stála skupinka tří, kteří to zabalili chvilku přede mnou.
Povedlo se nakonec někomu pořídit fotečky?
registrovaný uživatel waszyn 
31.10.2005 (9:09)  
Jeste bych mozna zminil ctvrtinove platy v CR,dotovani pod hrozbou ruseni trati bez ohledu na produktivitu prace a prezamestnanost.. takze to JENZE neni zase tak ostre jako vypada ;)
31.10.2005 (8:45)  
Švýcarský Tages-Anzeiger ONLINE, který o tom píše uvádí, že do nového "Rollmaterial" budou SBB investovat 447 milionů franků = cca 9,1 miliardy korun čili jedno vozidlo za nějakých 261 milionů korun. Za třídílnou 471 se platí cca 200 milionů, takže to přijde zhruba nastejno.
Jenže jízdenka na tarifní vzdálenost 61 km na HALBTAX stojí cca 200 Kč, zatímco tatáž s kartou "Z" 55 Kč, zhruba jednu čtvrtinu …
registrovaný uživatel Buri
30.10.2005 (14:16)  
Zapa: Ty jsi muj clovek, naprosto s tebou souhlasim!
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci


Info
informacni okenko