Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Německo - SCI Verkehr počítá v následujícím roce s dodávkami přibližně 450 vozů ročně. V popředí stojí dvoupatrové vozy pro příměstskou dopravu a vozy IC. Vedle tradičního německého trhu se počítá s velkým nárůstem nákupu v Itálii. Na Severoamerickém kontinentu se po stagnaci v posledních pěti letech obchod s vozy obět začíná probouzet. Také zde budou na prvním místě dvoupatrové vozy pro příměstskou dopravu.
S 2,5 miliardami € jsou cestovní vozy důležitým segmentem na trhu s železničními vozidly a tvoří více než 10%. Již v období 2000-2004 byly 2/3 všech nových dodaných vozů dvouposchoďové vozy. V malém objemu budou vyráběny vysokorychlostní vozy pro dálkovou přepravu a lehátkové, lůžkové a jídelní vozy. Ve východní Evropě se nadále počítá s modernizacemi stávajících vozů než s objednávkami nových. V příštích letech se také počítá s nástupem malých národních výrobců, vstup asijských tvůrců na světové trhy se nepředpokládá.
S 2,5 miliardami € jsou cestovní vozy důležitým segmentem na trhu s železničními vozidly a tvoří více než 10%. Již v období 2000-2004 byly 2/3 všech nových dodaných vozů dvouposchoďové vozy. V malém objemu budou vyráběny vysokorychlostní vozy pro dálkovou přepravu a lehátkové, lůžkové a jídelní vozy. Ve východní Evropě se nadále počítá s modernizacemi stávajících vozů než s objednávkami nových. V příštích letech se také počítá s nástupem malých národních výrobců, vstup asijských tvůrců na světové trhy se nepředpokládá.
CSPSV | 15.7.2005 (11:10)
Související zprávy
TCM
17.07.2005 (20:20)
Nástup malých národních výrobců? Co je to za blbost, já měl spíš pocit, že malí výrobci pomalu krachujou a jejich doba je už víceméně sečtena.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- dopisovatel nebo člen ŽP, - editor nebo admin ŽP
Přidat komentář
Bejelentkezés
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Felelősök
Info
informacni okenko