Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
6818 + 4400 + 1024 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Seattle, Boeing Field - GPS: 47°30'59.168"N, 122°17'21.376"W » - Datum: 12.9.2014 - Autor: Jenki - Pozn.: Večer pod Mount Rainierem - Zobrazeno: 5138x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 10 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Bohuzel uz ale sesrotovali GG1 :( Jezdily vsak pomerne donedavna.
Americke diesely maji v sobe jakousi monumentalni krasu, i kdyz ty E a F rady (cela jako Nohab) byly jeste lepsi.
Americke diesely maji v sobe jakousi monumentalni krasu, i kdyz ty E a F rady (cela jako Nohab) byly jeste lepsi.
Už jsou to vcelku starý mašiny ne?
Když se koukneš na info o těch typech mašin, které ti už vyhledal Chary, tak zjistíš, že to jsou v podstatě zánovní stroje, ten první model se aktuálně stále vyrábí. Americké železnice jsou - v něčem - velmi konzervativní. Co se osvědčilo, se nemění.
Když se koukneš na info o těch typech mašin, které ti už vyhledal Chary, tak zjistíš, že to jsou v podstatě zánovní stroje, ten první model se aktuálně stále vyrábí. Americké železnice jsou - v něčem - velmi konzervativní. Co se osvědčilo, se nemění.
Matys: Samozřejmě že existují, tedy v roce 11 existovaly. Viděl jsem nátěry BNSF, ATSF, UP, Santa Fe. Pokud bys byl na východním pobřeží, tak tam bys narazil třeba i na CSX
metys:
To je teda dotaz. Coz takhle zkusit Google?
Union Pacific nadale uspesne funguje, Santa Fe je soucasti BNSF.
To je teda dotaz. Coz takhle zkusit Google?
Union Pacific nadale uspesne funguje, Santa Fe je soucasti BNSF.
To jsou krasavice, mám jen dotaz, nátěry mašin jako Union Pacifik nebo Santa-Fe ještě existují? měl jsem za to že i tyto mašiny už nejsou, a ono ano. :) Už jsou to vcelku starý mašiny ne?
Keprt: Díky. Jo, tak jsem se celkem trefil. Já tipoval tak 1,5 hmotnosti "čmeláka", což je 120t + 60t...
Zajímavostí je, že ta první lokomotiva je model GE ES44C4 a má uspořádání pojezdu A1A-A1A.
Lokomotivy 4400 a 1024 jsou model C44-9W a ten má pojezd Co'-Co'
Každá z lokomotiv má výkon 3280 kW.
Lokomotivy 4400 a 1024 jsou model C44-9W a ten má pojezd Co'-Co'
Každá z lokomotiv má výkon 3280 kW.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko