Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
287 + 275 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Tukwila, Black River Jct. - GPS: 47°28'30.094"N, 122°15'3.654"W » - Datum: 21.9.2014 - Autor: Jenki - Zobrazeno: 4958x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 6 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Hortulana: Kolem Flagstaffu/Wiliamsu jsem se toulal taky. Možná jsi měl štěstí, ale ani tam to nebylo co 5 minut...
04.10.2014 (23:40)
To Astartoth a výrok: Burlington Northern Santa Fe - 90. leta, to uz je na USA skoro musealni stroj, tam to obmenuji na evropske pomery nepredstavitelne rychle.
Seznam loko BNSF Railway je zde (byť neoficiální) a uvádí cca 7500 kusů - http://www.thedieselshop.us/BNSF.HTML, další - https://www.bnsf.com/media/bnsffacts.html - uvádí 6700 kusů .
Zde http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_GE_locomotives a http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_GM-EMD_locomotives se dají zjistit roky výroby jednotlivých typů loko BNSF.
Že by v USA obměňovali nepředstavitelně rychle mně ze srovnání těchto pramenů nevyplývá, faktem je, že hodně rekonstruují staré stroje - nejdražší je na lokomotivě železo - rámy a podvozky, a na těch staví (tak, jako třeba u nás - 724.7, 741.7, 742.7, 750.7, 753.6, 774.7 ... na rámech 740/742 a 753))
Seznam loko BNSF Railway je zde (byť neoficiální) a uvádí cca 7500 kusů - http://www.thedieselshop.us/BNSF.HTML, další - https://www.bnsf.com/media/bnsffacts.html - uvádí 6700 kusů .
Zde http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_GE_locomotives a http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_GM-EMD_locomotives se dají zjistit roky výroby jednotlivých typů loko BNSF.
Že by v USA obměňovali nepředstavitelně rychle mně ze srovnání těchto pramenů nevyplývá, faktem je, že hodně rekonstruují staré stroje - nejdražší je na lokomotivě železo - rámy a podvozky, a na těch staví (tak, jako třeba u nás - 724.7, 741.7, 742.7, 750.7, 753.6, 774.7 ... na rámech 740/742 a 753))
optus: Ten pohled, co popisuji, jsem viděl ve Flagstaffu, pokud si dobře pamatuji. Samozřejmě jsem tam neseděl celý den, ale ráno při snídani jsem na tu trať viděl z motelu a jeden kontejnerový vlak míjel druhý. Počítat je opravdu nemělo smysl :)
Jiří Kocourek, Hortulana: Většina silniční sítě v USA je solidní, ale najdou se dost dlouhé úseky, kde je tomu naopak. Například I80 z Truckee do Sacramenta až nápadně připomínala D1 u Velké Bíteše :D
AD: dlouhé vlaky co 5 minut...
Nevím kde jsi byl, ale já v USA tak hustý provoz nepotkal. Jel jsem například podél transamerické trati (San Francisco-Truckee-Salt Lake-Cheyenne a rozhodně tak husto tam nebylo. Nehustěji snad bylo v Tehachapi, kde ráno opravdu jelo asi 8 nebo 10 vlaků oběma směry, ale pak byla víc jak 3 hodinová pauza. V Cajon Pass to jezdilo tak po 20-30 minutách...
AD: dlouhé vlaky co 5 minut...
Nevím kde jsi byl, ale já v USA tak hustý provoz nepotkal. Jel jsem například podél transamerické trati (San Francisco-Truckee-Salt Lake-Cheyenne a rozhodně tak husto tam nebylo. Nehustěji snad bylo v Tehachapi, kde ráno opravdu jelo asi 8 nebo 10 vlaků oběma směry, ale pak byla víc jak 3 hodinová pauza. V Cajon Pass to jezdilo tak po 20-30 minutách...
04.10.2014 (18:01)
ikkyu: tak i tak
Jinak když vidím ty kontejnery na sobě- to jsou vagony se sníženým dnem, nebo mají v USA větší průjezdný průřez?
Jiří Kocurek: :D Nemají, je to neuvěřitelné, ale i v těch největších prdelích se jezdí náramně. Rozhodně bych teda všechno nepřejímal, ale způsob, kterým staví silnice, bychom odkoukat mohli.
04.10.2014 (14:30)
hortulana: Co pět minut to nesmyslně dlouhý vlak.
ČD Cargo by to složilo na vlaků 6 po cca 20 vagonech. Zabzař neumí vlak co 40 vteřin, jelikož vlak za tu dobu nestihne projet ani oddíl autobloku, tak by místo jednoho nesmyslně dlouhého vlaku o 100-120 vagonech jel jenom jeden 20vozový co pět minut. Víc se provézt nedá, kde jste na to přišli. A zákzník by byl blázen, kdyby 20 kontošů skládal na vlak a 100 kontošů na kamiony. Složí na kamiony všech 120 kontošů.
A taky ti američani honěj mašiny 1500 mil za den, místo aby si je pošetřili, jak se to vždycky v Č(SS)R dělalo: Vzít vlak na hranicích - v Drážďanech/Děčíně, dovézt do Vršovic/Kolína a tam přepřáhnout lokomotivu. Dojet do Třebové, přepřáhnout na diesel (nově dvousystémovku) a dojet do Brna. Tam přepřáhnout na střídavou loko a dojet do Břeclavi. Přepřah, ať si cizí správa ojíždí koleje sama. 400 km za den se krásně rozdělí na 4 lokomotivy a lokomotiva se tím pádem neojede, až je z ní za 25 roků vrak s 10 milióny mil, ale vydrží na furt.
PS: Mají ti blázni taky tak rozmlácené silnice jako ve středočeském kraji?
Upozornění: Příspěvek je myšlen lehce sarkasticky.
ČD Cargo by to složilo na vlaků 6 po cca 20 vagonech. Zabzař neumí vlak co 40 vteřin, jelikož vlak za tu dobu nestihne projet ani oddíl autobloku, tak by místo jednoho nesmyslně dlouhého vlaku o 100-120 vagonech jel jenom jeden 20vozový co pět minut. Víc se provézt nedá, kde jste na to přišli. A zákzník by byl blázen, kdyby 20 kontošů skládal na vlak a 100 kontošů na kamiony. Složí na kamiony všech 120 kontošů.
A taky ti američani honěj mašiny 1500 mil za den, místo aby si je pošetřili, jak se to vždycky v Č(SS)R dělalo: Vzít vlak na hranicích - v Drážďanech/Děčíně, dovézt do Vršovic/Kolína a tam přepřáhnout lokomotivu. Dojet do Třebové, přepřáhnout na diesel (nově dvousystémovku) a dojet do Brna. Tam přepřáhnout na střídavou loko a dojet do Břeclavi. Přepřah, ať si cizí správa ojíždí koleje sama. 400 km za den se krásně rozdělí na 4 lokomotivy a lokomotiva se tím pádem neojede, až je z ní za 25 roků vrak s 10 milióny mil, ale vydrží na furt.
PS: Mají ti blázni taky tak rozmlácené silnice jako ve středočeském kraji?
Upozornění: Příspěvek je myšlen lehce sarkasticky.
Burlington Northern Santa Fe - 90. leta, to uz je na USA skoro musealni stroj, tam to obmenuji na evropske pomery nepredstavitelne rychle.
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko