Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
362-023 | |
Informace o fotografii: - Ort: Jevnica - Datum: 13.6.2007 - Autor: Michal Demčila - Zobrazeno: 4422x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 6- Vaše hodnocení: 4* | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Zajímavý stroj.Nevím proč,ale trochu mi to připomíná ruské stroje.:-)Muj celkový dojem neskazí u téhle fotky ani vcelku klasická kompozice.Za 5:-)
Tyhle stroje jsem tu viděl i v červeném unifikovaném nátěru SŽ. Vypadají pak mnohem lépe :).
Jinak ta trať Ljubljana-Koper je opravdu masakr. Pokud ji budete chtít projet Pendolinem (pokud se nemýlím, tak jezdí jeden spoj denně jenom v červenci a srpnu, jinak se jezdí jenom Ljubljana-Maribor(-Graz-Wien)), tak si vemte Kinedryl, protože si připadáte jako na horské dráze :).
Jinak ta trať Ljubljana-Koper je opravdu masakr. Pokud ji budete chtít projet Pendolinem (pokud se nemýlím, tak jezdí jeden spoj denně jenom v červenci a srpnu, jinak se jezdí jenom Ljubljana-Maribor(-Graz-Wien)), tak si vemte Kinedryl, protože si připadáte jako na horské dráze :).
05.08.2007 (12:27)
Nezapomeňte, že tenhle asi historický stroj (starší než Bobina? - když tak mne opravte), je takovým přechodem mezi párou a elektrikou - když jsem kdysi v Itálii stál před elektrickým strojem podobného rodu, venkem vedla spousta trubek a dobře to smrdělo olejem. To je prostě ještě stroj a jako stroj to vypadá a mně se to líbí mnohem víc, než nějaký přešlechtěný Taurus, když to teda chcete vědět...
Ještě o něco "hustší" jsou slovinské dvoutaktní traktory. Při plném záběru, když se plazí s těžkými náklady přes Julské Alpy, dokážou vyplnit celé údolí zvukem letky stíhaček s otevřenou forsáží. Nedovedu si představit, jak tam může kilometr od tratě cokoliv žít. Btw, na fotce je sice zajímavá lokomotiva, kompozičně ale podprůměr a je to mázlé.
05.08.2007 (9:01)
Ve Slovinsku měli až do příchodu Taurusů pouze 3 řady elektrických lokomotiv (všechny pouze na 3 kV DC), a sice tyto dvoudílné stroje řady 362, potom čtyřnápravové lokomotivy řady 342 taktéž od Ansalda, a nakonec CoCo stroje řady 363, které zase nezapřou francouzský původ.
Mně přišly tyto dvojičky náhodou celkem sympatické, v osobní dopravě je lze potkat na sklonově děsivé trati do Koperu. Několik jich vlastní i Chorvatské železnice, kde je stejnosměrná trolej na trati Šapjane Gr. - Rijeka - Moravice. Jen pro doplnění, vozbu vlaku EC Jóže Plečnik v úseku Ljubljana - Spielfeld Strass zajišťují střídavě řady 342 a 363. Některé fotky zde:
http://www.spz.logout.cz/album/si/si.html
mnoho dalších např. na www.railfaneurope.net.
Mně přišly tyto dvojičky náhodou celkem sympatické, v osobní dopravě je lze potkat na sklonově děsivé trati do Koperu. Několik jich vlastní i Chorvatské železnice, kde je stejnosměrná trolej na trati Šapjane Gr. - Rijeka - Moravice. Jen pro doplnění, vozbu vlaku EC Jóže Plečnik v úseku Ljubljana - Spielfeld Strass zajišťují střídavě řady 342 a 363. Některé fotky zde:
http://www.spz.logout.cz/album/si/si.html
mnoho dalších např. na www.railfaneurope.net.
No ve Slovinsku mají teda pěkně hnusné stroje.Škoda,že je to pod mrakem.no na 4 to vyhoví
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko