..: Galeria zdjęć - detaily fotografie 763 :..
 

763


763Informace o fotografii:
 - Místo focení: Li?ge-Guillemins
 - Datum: 9.10.2010
 - Autor: Finrod Felagund 
 - Zobrazeno: 5822x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 5
 - Rating od uživatelů:
 5

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
06.03.2011 (19:54)  
Docela sympatický vlak. Akorát se mi hned vybavilo pražské metro.
17.10.2010 (20:17)  
str: nerad bych se mýlil, ale u nás s tim začly už rakve, ne?
17.10.2010 (20:11)  
No koukam, ze kotoucova brzda primo na disku kola u 380 neni zadna novinka :-)
17.10.2010 (17:43)  
Dodám - hlavně když to vidí v Aachen Hbf stát vedle DB 425, Thalysu nebo ICE... :)
17.10.2010 (17:43)  
in-gold-holder: Jojo, na Aachen Hbf to zajíždí v té vínové podobě - a ta je tuším právě ještě o dost starší než ta bílá. Ale jede se tím pěkně, já s tím jezdívám z Maastrichtu do Liège a docela pěkně si to švihá a ani nejsou znát nějaké otřesy při těch cca 120 km/h, co to jezdí; i když taky to může být dobrým svrškem, co já vím. Interiér je taky docela fajn, akorát se člověk musí přenést přes jistou morální zastaralost :)
17.10.2010 (17:34)  
Nádraží od Calatravy vypadá skvěle, čekal jsem na něm dvakrát než mi přijede tehnle stroj z poloviny 70. let a max. rychlostí 130 km/h... Před lety jsem to potkal ve vínovém nátěru se žlutými pruhy na hlavním v Cáchách a dost mě to vyděsilo, ale vlastní zkušenosti jsou dobré a na to, jak je to celé krátké je příjemná část s první třídou..
17.10.2010 (17:34)  
MaF: Tak ono to je docela účelné :) ostatně podobné vraky, jen s trochu lepším designem, jsou i u nás v Nizozemí u NS - taky padesátá až šedesátá léta, ale drží to doslova jako příslovečná židovská víra, kam se hrabe 451. Akorát že jsou pro 1500 V, kdežto tyhle belgické jsou pro 3000 V, takže by v pohodě v ČR po nějakých úpravách mohly jezdit. SNCB/NMBS kupuje nějaké Eurosprintery poslední dobou, ale to používají prakticky výlučně na nákladech a na HSL na vlacích do Amstru. Jinak všude jezdí tyhle vraky, pak pár modernějších panťáků (s těmi gumovými čely, jak mají i v Dánsku třeba), pak takové belgické ekvivalenty 460 a to je na osobácích všechno. Ale co jsem tak slyšel, tak nějaká obnova se snad i chystá, akorát je to problém, protože SNCB/NMBS je státní firma, která funguje asi tak dobře, jako v Belgii stát... třeba NS má proti tomu už všechno kromě těch starých příměstských panťáků předělané na dvousystémový provoz 1500 V / 25 kV 50 Hz, protože se chystají hodně velké změny, včetně přestavby sítě na střídavou trakci, proto se i kupují nové panťáky místo těch starých a tak... ale v Belgii se to moc nehýbe.
registrovaný uživatel MaF 
Počet komentářů uživatele27 »fotek 0
17.10.2010 (17:13)  
OT: Tak přesně tohle u nás chybí. Malý a elektrický. Až se jich budete zbavovat, dejte vědět :-) My jsme na vraky zvyklí...

Jinak při letmém pohledu se mi vybavila souprava metra EČS. Možná se z nich mohly nasekat tyhle "elektrické hydry". Pěkně by to ladilo ke konceptu ČD "rekonstruuj co můžeš".
17.10.2010 (16:55)  
Honza: Tyhle panťáky (a jejich starší verze) jezdí po celé Belgii. Interiér to nemá špatný, ale jinak je to docela vrak. K nám do Maastrichtu to zajíždí po večerech přes pracovní dny nebo o víkendech místo IC, které sem jezdí z Bruselu každou hodinu. Umí to se sníženým výkonem o polovinu jezdit po nizozemské napájecí soustavě 1500 V, takže se to dá s trochou nadsázky nazvat dvousystémovým panťákem :) Jinak ale na to, jaký je to vrak, tak to umí jezdit i docela rychle.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
17.10.2010 (16:35)  
Zajímavý panťák s pžepaženým stanovištěm jako u našich 852 :-)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Logowanie
 
 
  
 
   Zarejestruj się

© 2001 - 2024 ŽelPage - administratorzy - pytania i odpowiedzi


Info
informacni okenko