Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
Re 460.066-4 | |
Informace o fotografii: - Abschnitt: Chiggiogna § - Lavorgo - GPS: 46°27'17.445"N, 8°49'48.506"E » - Datum: 16.7.2016 - Autor: chuchichästli - Bem.: IR 2421 - Zobrazeno: 4105x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 8 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Obracena vana je nase 380.
EU naridila TSI a podobne normy, ktere prolobbovali Nemecti vyrobci. Vedle pristipkarici Skodovky a v malorychlostnich polskych laminatovych futuristickych kraksen vyrabi dnes lokomotivy kdo? Jen Siemens a jeho Vectron!
Takto EU likviduje narodni prumysl a zpusobuje globalni chudobu.
Samozrejme si je mohli ve Svycarsku vyrabet jen pro sebe, ale nesmeli by vyjet ven :(
EU naridila TSI a podobne normy, ktere prolobbovali Nemecti vyrobci. Vedle pristipkarici Skodovky a v malorychlostnich polskych laminatovych futuristickych kraksen vyrabi dnes lokomotivy kdo? Jen Siemens a jeho Vectron!
Takto EU likviduje narodni prumysl a zpusobuje globalni chudobu.
Samozrejme si je mohli ve Svycarsku vyrabet jen pro sebe, ale nesmeli by vyjet ven :(
21.10.2016 (21:09)
Ad stoupa:
Lok 2000 skutecne psala kdysi historii...
Podvozky téhle lokomotivy jsou asi ty nejvymazlenější lokomotivní podvozky, které znám. A např. od Nového roku se to nezanedbatelně projeví i ve švýcarských poplatcích za dopravní cestu; blíže viz např. NŽT 5/2016... ;-)
Lok 2000 skutecne psala kdysi historii...
Podvozky téhle lokomotivy jsou asi ty nejvymazlenější lokomotivní podvozky, které znám. A např. od Nového roku se to nezanedbatelně projeví i ve švýcarských poplatcích za dopravní cestu; blíže viz např. NŽT 5/2016... ;-)
pro topic:
Já ti dám "obrácený necky"! Lok 2000 skutecne psala kdysi historii, lecjaký Siemens a Alsthom se podle ní ucil! :-)
Já ti dám "obrácený necky"! Lok 2000 skutecne psala kdysi historii, lecjaký Siemens a Alsthom se podle ní ucil! :-)
Ani tohle uz se kvuli EU nemuze vyrabet
Můžete to, prosím, věci neznalému objasnit? Díky.
Můžete to, prosím, věci neznalému objasnit? Díky.
pro Astartoth:
Smutný je, ze v SLM masinu jiz nikdo nevyrobí. V rámci "globalizace" ze slávy zbyl jenom Stadler...
Smutný je, ze v SLM masinu jiz nikdo nevyrobí. V rámci "globalizace" ze slávy zbyl jenom Stadler...
Ani tohle uz se kvuli EU nemuze vyrabet :( Budeme zavaleni ohyzdnymi vectrony. Ale ten sqostny archaicky 1. vuz!
21.10.2016 (7:49)
ten jezdí velmi často po clelém CH, hlavně ve všední dny jako posíla ranních a odpoledních spojů, při vážném nedostatku moderních souprav je vlak sestaven pouze z takových vozů ;-)
Zlámalíku, klidne flokuj trávu a papírove opírej zed. Já sice nefotil, ale Lok 2000 jsem v roce 1990 videl ve Wintherturu na dílne a ten pohled mi nikdo nevezme!
Krásné foto - dekuji!!!
Krásné foto - dekuji!!!
20.10.2016 (13:04)
Pěkné! Jóóó, Lok2000, to jsou mašinky... :-)
20.10.2016 (10:28)
Páni, kde se tam vzala Re460
20.10.2016 (19:56)
Jezdí klasicky na IR z Curychu, jen IR z Luzernu jsou vedený starou mašinou
1 2 | Zpráv na stránku: |
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko