Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
555.0153 | |
Informace o fotografii: - Úsek: Stochov - Rynholec - Datum: 20.1.2017 - Autor: Jenda Šnábl (Mad Noodle) - Zobrazeno: 3159x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Rabín: ano, první vůz je Ca 4-5461 z roku 1910. Pamatuji nějaký rok 93-94, kdy byl těsně po renovaci.
pro (gp):
Pro "interoperabilitu" zbyvá dodat: ...a kompatibilní kolejové obvody. Kazdá správná "dvaapades8tka" dostala následne i Indusi...
Pro "interoperabilitu" zbyvá dodat: ...a kompatibilní kolejové obvody. Kazdá správná "dvaapades8tka" dostala následne i Indusi...
Fotka nádherná. ythomas_ct: to ale není otázka technická, tedy stroje, nýbrž jen a pouze politické vůle. Když se politici dohodnou, jako se dohodli v Mnichově, rázem jsou mašiny interoperabilní všude, kde mají přechodnost, vhodné napětí v drátech a uhlí. A taky rozchod, vole, dodává kolega, svého času spoluodpovědný za bezpečné přistání sovětských antonovů na našich letištích.
23.01.2017 (7:11)
Moc pěkný, jak foto tak i vlak.
22.01.2017 (22:00)
Pěkné! Mimochodem, o stupni interoperability tohoto typu lokomotivy ve své době by se mnohým dnešním strojům mohlo jen zdát... :-)
Díky za pohled na celou soupravu. Podle webu má KHKD dva provozní "panceřáky" (oba na foto), třetí "panceřák" ve sbírce je (zatím) neprovozní. Třetí osobní vůz v soupravě (zde za lokomotivou) je tedy ten "rakousko-uherský" :)
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko