Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
A ještě podpis, prosím. | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Plaňany - Datum: 20.4.2016 - Autor: Chary - Zobrazeno: 7837x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Tato nástupiště byla vystavěna po poničení povodněmi v roce 2013, pamatuji si, že již tehdy se to zde kritizovalo a byl o tom snad napsán i článek.
Proč rekošukafonova? Elektrizovat a pantery!
Při příchodu od budky na levé nástupiště (kdyby bylo 550) by byl docela schod, proto asi je nástupiště tak nízko
Při příchodu od budky na levé nástupiště (kdyby bylo 550) by byl docela schod, proto asi je nástupiště tak nízko
pro Dale Cooper znova:
:-) Zbyva dodat v drzeni Skodovky sidlici na Kypru - a s vysoutezenymi motory Tatra ... :-(
:-) Zbyva dodat v drzeni Skodovky sidlici na Kypru - a s vysoutezenymi motory Tatra ... :-(
30.04.2016 (18:43)
Ještě upřesním: Až bude moje dcera babičkou, bude v nejlepším případě v této stanici jezdit Regionova, výrobek strojíren zPrasToZnova...:))
Pro Dale Cooper:
Nahnal jste mi strach. Ze Desiro - uz neni nejmladsi, odejde do duchodu drive, nez Orchestrion a jeho derivaty. Jinak i muj Zadek smel poznat, ze Desiro i Talent byl proste a jenom vecny pokrok - ve svem case.
Z toho plyne, ze Vase dcera, ani muj syn (vyroben 1998) snad zaziji nahradu Desira, stezi vsak Orchestrionu (ktery slouzi dele, nez M 131.1 :-), :-(
Nahnal jste mi strach. Ze Desiro - uz neni nejmladsi, odejde do duchodu drive, nez Orchestrion a jeho derivaty. Jinak i muj Zadek smel poznat, ze Desiro i Talent byl proste a jenom vecny pokrok - ve svem case.
Z toho plyne, ze Vase dcera, ani muj syn (vyroben 1998) snad zaziji nahradu Desira, stezi vsak Orchestrionu (ktery slouzi dele, nez M 131.1 :-), :-(
30.04.2016 (17:40)
stoupa: Až bude ve stanicích typu Plaňany zastavovat a jezdit Desiro, tak bude má dcera (*2004) dvojnásobnou babičkou a to ještě kdoví jestli :-)
pro JiP:
Pro nas invalidy (sakra, zatim se mi to blbe pise, ale je to tak) je rozhodny rozdil podlah, nejen naslapneho schodu. Ano, i vyska podlahy nastupiste hraje roli. Delak v danem propade spise nezajima. Ale vyhovi "to" i Desiru/Talentu?
Pro nas invalidy (sakra, zatim se mi to blbe pise, ale je to tak) je rozhodny rozdil podlah, nejen naslapneho schodu. Ano, i vyska podlahy nastupiste hraje roli. Delak v danem propade spise nezajima. Ale vyhovi "to" i Desiru/Talentu?
Nemam nic proti nizkopodlaznim vozidlum. Jenom konstatuji, ze aby nizkopodlazni vozidlo bylo skutecne bezbarierove, tak musi byt pristaveno k nastupisti patricne vysky. V opacnem pripade je pak mnohdy vozidlo se standarni vyskou podlahy, ale se schudky, paradoxne lepe pristupne.
pro JiP:
Jo, leta jasem z toho mel spis srandu, o to vice ctim "nizkopodlazni" Pantak - Zabotlam oproti EM 488.0. Tim spise coby "chodici invaida" vitam tramvaje od Bombardiera a skucim, kdyz omylem prijede (jinak funkcni) Tatra, kde bez zdardeni splham9 :-), :-(
Jo, leta jasem z toho mel spis srandu, o to vice ctim "nizkopodlazni" Pantak - Zabotlam oproti EM 488.0. Tim spise coby "chodici invaida" vitam tramvaje od Bombardiera a skucim, kdyz omylem prijede (jinak funkcni) Tatra, kde bez zdardeni splham9 :-), :-(
30.04.2016 (14:16)
JvS: Délka prvního nástupiště je 36m a druhého 34m.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko