..: Fotogalerie - detaily fotografie A ještě podpis, prosím. :..
 

A ještě podpis, prosím.


A ještě podpis, prosím.Informace o fotografii:
 - Místo focení: Plaňany
 - Datum: 20.4.2016
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 7837x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel Komín  mail  
Počet komentářů uživatele360 »fotek 0
30.04.2016 (21:12)  
Tato nástupiště byla vystavěna po poničení povodněmi v roce 2013, pamatuji si, že již tehdy se to zde kritizovalo a byl o tom snad napsán i článek.
registrovaný uživatel Hrubfr13  mail  
Počet komentářů uživatele44 »fotek 0
30.04.2016 (20:26)  
Proč rekošukafonova? Elektrizovat a pantery!
Při příchodu od budky na levé nástupiště (kdyby bylo 550) by byl docela schod, proto asi je nástupiště tak nízko
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
30.04.2016 (19:04)  
pro Dale Cooper znova:

:-) Zbyva dodat v drzeni Skodovky sidlici na Kypru - a s vysoutezenymi motory Tatra ... :-(
30.04.2016 (18:43)  
Ještě upřesním: Až bude moje dcera babičkou, bude v nejlepším případě v této stanici jezdit Regionova, výrobek strojíren zPrasToZnova...:))
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
30.04.2016 (17:58)  
Pro Dale Cooper:

Nahnal jste mi strach. Ze Desiro - uz neni nejmladsi, odejde do duchodu drive, nez Orchestrion a jeho derivaty. Jinak i muj Zadek smel poznat, ze Desiro i Talent byl proste a jenom vecny pokrok - ve svem case.

Z toho plyne, ze Vase dcera, ani muj syn (vyroben 1998) snad zaziji nahradu Desira, stezi vsak Orchestrionu (ktery slouzi dele, nez M 131.1 :-), :-(
30.04.2016 (17:40)  
stoupa: Až bude ve stanicích typu Plaňany zastavovat a jezdit Desiro, tak bude má dcera (*2004) dvojnásobnou babičkou a to ještě kdoví jestli :-)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
30.04.2016 (16:01)  
pro JiP:

Pro nas invalidy (sakra, zatim se mi to blbe pise, ale je to tak) je rozhodny rozdil podlah, nejen naslapneho schodu. Ano, i vyska podlahy nastupiste hraje roli. Delak v danem propade spise nezajima. Ale vyhovi "to" i Desiru/Talentu?
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
30.04.2016 (15:05)  
Nemam nic proti nizkopodlaznim vozidlum. Jenom konstatuji, ze aby nizkopodlazni vozidlo bylo skutecne bezbarierove, tak musi byt pristaveno k nastupisti patricne vysky. V opacnem pripade je pak mnohdy vozidlo se standarni vyskou podlahy, ale se schudky, paradoxne lepe pristupne.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
30.04.2016 (14:33)  
pro JiP:

Jo, leta jasem z toho mel spis srandu, o to vice ctim "nizkopodlazni" Pantak - Zabotlam oproti EM 488.0. Tim spise coby "chodici invaida" vitam tramvaje od Bombardiera a skucim, kdyz omylem prijede (jinak funkcni) Tatra, kde bez zdardeni splham9 :-), :-(
30.04.2016 (14:16)  
JvS: Délka prvního nástupiště je 36m a druhého 34m.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko