Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
A ještě podpis, prosím. | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Plaňany - Datum: 20.4.2016 - Autor: Chary - Zobrazeno: 7837x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 9 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
01.05.2016 (14:37)
Nenapadá mne, co může být tou chmurou. Lampa, kterou si modrý šukafon veze na střeše? Tvrdé polední osvětlení, přispívající k jisté plochosti snímku? Nevím. Ale jinak hezký čtyřhvězdičkový snímek :)
pro chary:
nebudu to rozebirat, take (m)lekarska Veda dodala popis, ne reseni. To jsem si nasel sam a lekari uzasli nad jednoduchosti: Ja, coby staticky urcite teleso a to je popsani v kladicke mechanice. Lekari to vzali i formalne, sestry a hlavne socialka nevi dosud, co jsem to vlastne rekl. A ja to tak necham. Necinim prednasky, jen kdyz se mi chce. :-)
nebudu to rozebirat, take (m)lekarska Veda dodala popis, ne reseni. To jsem si nasel sam a lekari uzasli nad jednoduchosti: Ja, coby staticky urcite teleso a to je popsani v kladicke mechanice. Lekari to vzali i formalne, sestry a hlavne socialka nevi dosud, co jsem to vlastne rekl. A ja to tak necham. Necinim prednasky, jen kdyz se mi chce. :-)
Dr.Ahý stoupo, jsem rád, že se fotka líbí.
Ale těmi chmurami jsem myslel spíš jedno očividné téma na ohranou debatu. Ale pryč od toho.
Návěstidla a perony, to je taková pěkná železniční debata.
Děkuji všem zúčastněným.
Ale těmi chmurami jsem myslel spíš jedno očividné téma na ohranou debatu. Ale pryč od toho.
Návěstidla a perony, to je taková pěkná železniční debata.
Děkuji všem zúčastněným.
01.05.2016 (10:27)
K návěstidlům: Pořadí barev je jasně dáno od shora žlutá,zelená,červená,bílá,žlutá, pruhy,indikátor. U trpasličích je to trošku jinak. V případě že na návěstidle není některé svítilna potřeba tak se prostě neumístí.
Mily Chary,
zazen chmury. Hned. Neb jak jsem psal - fotku mas hezkou.
Co se diskuse tyce - snad jsem napsal vse, co jsem mel na srdci. A ze mi to trvalo? Ano. Ono se samovolne nechlubis tim, ze Te stihla choroba a mas invalidni omezeni. Mam ho. :-) Je to jen poznani...
zazen chmury. Hned. Neb jak jsem psal - fotku mas hezkou.
Co se diskuse tyce - snad jsem napsal vse, co jsem mel na srdci. A ze mi to trvalo? Ano. Ono se samovolne nechlubis tim, ze Te stihla choroba a mas invalidni omezeni. Mam ho. :-) Je to jen poznani...
Musím říct, že to je hodně zajímavá diskuse, a i když jsem nějakou větší debatu čekal, ani ve snu by mě nenapadlo, že to bude kvůli peronům. A jsem moc rád, že se ta diskuse stočila na perony a ne na tu mou chmuru.
pro Jip a ostatni:
+Nikdy jsem netusil, jak/ze se do tehle diskuse silove vlozim. Jen Hrana - Hrana podlahy vozidla a natupiste v jedne rovine a s minimalni rozteci je po nas invalidy OK. Bohuze to vim. Je.li nastupni postor vybaven a vyvysen nalezite, pak postaci navic i operativni plosina zelezna i pro vozickare. Plosina se nekrouti, je prenosna (tomu odpovida hmotnost a obsluhuje ji strojvudce/osadka) a je to hbite, plne fukcni. je-li i vzdalenost pomerne mala (do cca 25 cm) prekona "to" i kocarek, nebo "chodici" invalida samostatne. Vyrovnani ve stanice "bezbarierove" zajisti pozvolny nasep, casteji zdviz (postupne dobudovavano) Takhle opravu funguje zejmena U.Bahn, S-Bahn a "jina" draha. Mam tendenci se omlouvat, ale vlastne neni proc. Tak funguji, tak to je OK.
Jen System jako prazske Metro vyhovi, tan jsen z tohoto titulu nemel Problem. Rovnez i proto a jen proto mam Problem se "starou" tramvaji Tatra. Aneb mame holt to 21. stoleti.
+Nikdy jsem netusil, jak/ze se do tehle diskuse silove vlozim. Jen Hrana - Hrana podlahy vozidla a natupiste v jedne rovine a s minimalni rozteci je po nas invalidy OK. Bohuze to vim. Je.li nastupni postor vybaven a vyvysen nalezite, pak postaci navic i operativni plosina zelezna i pro vozickare. Plosina se nekrouti, je prenosna (tomu odpovida hmotnost a obsluhuje ji strojvudce/osadka) a je to hbite, plne fukcni. je-li i vzdalenost pomerne mala (do cca 25 cm) prekona "to" i kocarek, nebo "chodici" invalida samostatne. Vyrovnani ve stanice "bezbarierove" zajisti pozvolny nasep, casteji zdviz (postupne dobudovavano) Takhle opravu funguje zejmena U.Bahn, S-Bahn a "jina" draha. Mam tendenci se omlouvat, ale vlastne neni proc. Tak funguji, tak to je OK.
Jen System jako prazske Metro vyhovi, tan jsen z tohoto titulu nemel Problem. Rovnez i proto a jen proto mam Problem se "starou" tramvaji Tatra. Aneb mame holt to 21. stoleti.
Stejne ta vyska nastupist i tech "vysokych" je jeden velky evropsky nesmysl. Napr. Japonci maji standardizovanou vysku nastupiste na vsech stanicich v urovni podlahy normalniho vagonu. Takze vlaky pak maji konstrukcne nepomerne jednodussi, pod vagonem je hafo misto pro veskerou elektroinstalaci a nic nemusi byt na strese a vsechny vlaky jsou diky tomu automaticky bezbarierove. My mame normu na nastupiste, na vysku podlahy UIC vagonu a tato cisla se lisi skoro o pul metru. A obdobne jsou konstruovany a postaveny nastupiste pro shinkanzen. Zadne schudky, vse v jedne rovine.
Vlastne je to system, ktery muzeme u nas videt jenom v Prazskem metru.
Vlastne je to system, ktery muzeme u nas videt jenom v Prazskem metru.
Zelená bývá nad červenou, takže je to dobře, ale to pořadí svítilen se bohužel liší stanici od stanice.
Výška prvního schodu do 810 je 550 mm, což je stejné jako u regíny. Níže mají nášlapné schody pouze nová vozidla - 844, 840/1, Panteři.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko