..: Fotogalerie - detaily fotografie A ještě podpis, prosím. :..
 

A ještě podpis, prosím.


A ještě podpis, prosím.Informace o fotografii:
 - Místo focení: Plaňany
 - Datum: 20.4.2016
 - Autor: Chary  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 7837x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   
01.05.2016 (14:37)  
Nenapadá mne, co může být tou chmurou. Lampa, kterou si modrý šukafon veze na střeše? Tvrdé polední osvětlení, přispívající k jisté plochosti snímku? Nevím. Ale jinak hezký čtyřhvězdičkový snímek :)
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
01.05.2016 (13:31)  
pro chary:

nebudu to rozebirat, take (m)lekarska Veda dodala popis, ne reseni. To jsem si nasel sam a lekari uzasli nad jednoduchosti: Ja, coby staticky urcite teleso a to je popsani v kladicke mechanice. Lekari to vzali i formalne, sestry a hlavne socialka nevi dosud, co jsem to vlastne rekl. A ja to tak necham. Necinim prednasky, jen kdyz se mi chce. :-)
01.05.2016 (12:24)  
Dr.Ahý stoupo, jsem rád, že se fotka líbí.

Ale těmi chmurami jsem myslel spíš jedno očividné téma na ohranou debatu. Ale pryč od toho.

Návěstidla a perony, to je taková pěkná železniční debata.

Děkuji všem zúčastněným.
01.05.2016 (10:27)  
K návěstidlům: Pořadí barev je jasně dáno od shora žlutá,zelená,červená,bílá,žlutá, pruhy,indikátor. U trpasličích je to trošku jinak. V případě že na návěstidle není některé svítilna potřeba tak se prostě neumístí.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
01.05.2016 (9:04)  
Mily Chary,

zazen chmury. Hned. Neb jak jsem psal - fotku mas hezkou.

Co se diskuse tyce - snad jsem napsal vse, co jsem mel na srdci. A ze mi to trvalo? Ano. Ono se samovolne nechlubis tim, ze Te stihla choroba a mas invalidni omezeni. Mam ho. :-) Je to jen poznani...
01.05.2016 (8:17)  
Musím říct, že to je hodně zajímavá diskuse, a i když jsem nějakou větší debatu čekal, ani ve snu by mě nenapadlo, že to bude kvůli peronům. A jsem moc rád, že se ta diskuse stočila na perony a ne na tu mou chmuru.
registrovaný uživatel stoupa  mail  
Počet komentářů uživatele3720 »fotek 0
01.05.2016 (5:05)  
pro Jip a ostatni:
+Nikdy jsem netusil, jak/ze se do tehle diskuse silove vlozim. Jen Hrana - Hrana podlahy vozidla a natupiste v jedne rovine a s minimalni rozteci je po nas invalidy OK. Bohuze to vim. Je.li nastupni postor vybaven a vyvysen nalezite, pak postaci navic i operativni plosina zelezna i pro vozickare. Plosina se nekrouti, je prenosna (tomu odpovida hmotnost a obsluhuje ji strojvudce/osadka) a je to hbite, plne fukcni. je-li i vzdalenost pomerne mala (do cca 25 cm) prekona "to" i kocarek, nebo "chodici" invalida samostatne. Vyrovnani ve stanice "bezbarierove" zajisti pozvolny nasep, casteji zdviz (postupne dobudovavano) Takhle opravu funguje zejmena U.Bahn, S-Bahn a "jina" draha. Mam tendenci se omlouvat, ale vlastne neni proc. Tak funguji, tak to je OK.

Jen System jako prazske Metro vyhovi, tan jsen z tohoto titulu nemel Problem. Rovnez i proto a jen proto mam Problem se "starou" tramvaji Tatra. Aneb mame holt to 21. stoleti.
registrovaný uživatel JiP 
Počet komentářů uživatele95 »fotek 0
01.05.2016 (2:52)  
Stejne ta vyska nastupist i tech "vysokych" je jeden velky evropsky nesmysl. Napr. Japonci maji standardizovanou vysku nastupiste na vsech stanicich v urovni podlahy normalniho vagonu. Takze vlaky pak maji konstrukcne nepomerne jednodussi, pod vagonem je hafo misto pro veskerou elektroinstalaci a nic nemusi byt na strese a vsechny vlaky jsou diky tomu automaticky bezbarierove. My mame normu na nastupiste, na vysku podlahy UIC vagonu a tato cisla se lisi skoro o pul metru. A obdobne jsou konstruovany a postaveny nastupiste pro shinkanzen. Zadne schudky, vse v jedne rovine.

Vlastne je to system, ktery muzeme u nas videt jenom v Prazskem metru.
registrovaný uživatel Honza  mail  
Počet komentářů uživatele2712 »fotek 0
30.04.2016 (21:44)  
Zelená bývá nad červenou, takže je to dobře, ale to pořadí svítilen se bohužel liší stanici od stanice.
30.04.2016 (21:23)  
Výška prvního schodu do 810 je 550 mm, což je stejné jako u regíny. Níže mají nášlapné schody pouze nová vozidla - 844, 840/1, Panteři.
  1 2 3 4      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko