Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
163.242-1 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Týniště nad Orlicí - Datum: 27.4.2008 - Autor: Jardis - Zobrazeno: 11802x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 4 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Tu tabulku s označením takhle ten peršing prostě má, jak píše Honza215.., a rozhodně to není jediná lokomotiva, co má "divné" nebo zkrátka nějakým způsobem odlišné značení..
fotka hezký, peršing taky, i když to číslo mi přijde taky tak zvláštně napsaný, možná bych je nefotil z této vzdálenosti, ale možná trochu dále, ale každý má samozřejmě jiný názor, fotka je výraznějších vad, 5*
22.05.2008 (19:38)
Kopi:jasný,mě setaky pletou loko co u nás nejezděj..,eso to si nikdy nespletu :)
Beri:Me se proste esa a persingi porad pletou.na fotky koukam na mobilu takze to neni tak dobry jako na pocitaci.dik za upozorneni.
Kimi: řadové označení je v pořádku :)
163.242 = 162.042, jelikož loko řady 162 bylo zbytečně moc tak z nich udělali pomalé peršingy řady 163.2
Tuším, že to bylo takhle:
Jistá 363 (vmax. 120) darovala pár dílů lokomotivě řady 162 (vmax. 140) a tím vznikla řada 163.2 (rychlost 120 km/h). Naopak díly pro zvýšení rychlosti z té loko řady 162 se darovaly do lokomotivy řady 363 a tím vznikla řada 362 (tedy rychlé eso a ČD tak měli lokomotivu pro oba trakční systémy a rychlost 140 km/h)
Pro příklad ještě jednodušeji:
162+podvozky z 363 => ČD 163.2
363+podvozky z 162 => ČD 362
To, že to má divné cedule je způsobeno tím, že řada 163.2 vesměs neprocházela opravou EVy či EH takže nová čísla se ani pořádně nedělala
163.242 = 162.042, jelikož loko řady 162 bylo zbytečně moc tak z nich udělali pomalé peršingy řady 163.2
Tuším, že to bylo takhle:
Jistá 363 (vmax. 120) darovala pár dílů lokomotivě řady 162 (vmax. 140) a tím vznikla řada 163.2 (rychlost 120 km/h). Naopak díly pro zvýšení rychlosti z té loko řady 162 se darovaly do lokomotivy řady 363 a tím vznikla řada 362 (tedy rychlé eso a ČD tak měli lokomotivu pro oba trakční systémy a rychlost 140 km/h)
Pro příklad ještě jednodušeji:
162+podvozky z 363 => ČD 163.2
363+podvozky z 162 => ČD 362
To, že to má divné cedule je způsobeno tím, že řada 163.2 vesměs neprocházela opravou EVy či EH takže nová čísla se ani pořádně nedělala
22.05.2008 (15:20)
Možná ti bude tím že má novou ceduli,esa nejsou zelený :)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko