Kommentare dürfen nur registrierte Benutzer senden.
Bevor Sie Kommentieren, melden Sie sich bitte an oder registrieren Sie sich.
555.116 | |
Informace o fotografii: - Ort: Žacléř - Datum: 11.11.2016 - Autor: Trainmaniak - Bem.: Velikost TT - Zobrazeno: 2148x - Detailní EXIF informace »
- Málo hodnocení pro Rating autorů - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
pro Pavel Randák:
Nechci se prít, ale onen válec je puvodní vyrovnávac tlaku u BR 50. A 555.1 nebyly v Kolíne turnusovány; Stokry mozná, v úvahu prichází pouze Stokry urcené i pro sluzbu na okruhu u Velimi.
Nechci se prít, ale onen válec je puvodní vyrovnávac tlaku u BR 50. A 555.1 nebyly v Kolíne turnusovány; Stokry mozná, v úvahu prichází pouze Stokry urcené i pro sluzbu na okruhu u Velimi.
04.05.2018 (8:03)
Tahle na fotce ji zjevně má (je to ten válec nad blokem šoupátkové komory).
A když dosloužily ve Velimi P8, tak Riggenbachovu brzdu dostalo pár štokrů depa Kolín.
A když dosloužily ve Velimi P8, tak Riggenbachovu brzdu dostalo pár štokrů depa Kolín.
Standadne ne. Slo o tratovou lokomotivu. Protitlakovou Riggebachovu brzdu v CR mela jen 377.0 (Pruská P8) na okruhu u Velimi. V Nemecku také "Bergkönigin", BR 95.
03.05.2018 (10:57)
Čistě teoreticky, ty kořistní lokomotivy byly vybaveny Riggenbachovou brzdou?
A PJ Trainmaniakovice vystavily na trat snad tu nejpovedenejsi kolomotivu ze stáje DRG, a to BR 50, dokonce v koristním provedení CSD! 5*
Kommentare äußern den Ansicht der Leser.
ŽelPage übernimmt keine Haftung für deren Inhalt.
- Akreditierter Fotograf oder ŽP Mitglied, - Galerieverwalter oder ŽP Admin
Kommentar hinzufügen
Anmelden
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Fragen und Antworte
Info
informacni okenko