Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
840.001-2 ZSSK | |
Informace o fotografii: - Place: Liptovský Mikuláš - Datum: 21.03.2009 - By: Bea Želtvayová - Comm.: Os 7868 - Zobrazeno: 3767x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 7 - Rating od uživatelů: 5 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
1 2 | Zpráv na stránku: |
Česká Třebová - Svitavy a Pardubice - Choceň - Č.T.
pendlujou Reginy, párkrát jsem je potkal už tohle GVD. Ještě nezpomente na městskou linku v Praze (tam je pravda, že moc lidí ji nevyužije) a Ústí - Úpořiny - Bílina, kde odpradávna jezdí 810 pod dráty
pendlujou Reginy, párkrát jsem je potkal už tohle GVD. Ještě nezpomente na městskou linku v Praze (tam je pravda, že moc lidí ji nevyužije) a Ústí - Úpořiny - Bílina, kde odpradávna jezdí 810 pod dráty
stěma motorama pod elektrikou nezapomente na regiošuk na trase Letovice - Pardubici jezdící v minulém gvd, tohole gvd sem ho ještě nezkoumal......
22.03.2009 (17:50)
Jeden z mala modernich stroju ZSSK :-)
A co se tyce motorovych vozu pod dratama: tak by me zajimalo proc se jeste jak CD, tak ZSSK neobtezovaly nejake elektricke vozy koupit:-)
A co se tyce motorovych vozu pod dratama: tak by me zajimalo proc se jeste jak CD, tak ZSSK neobtezovaly nejake elektricke vozy koupit:-)
Petr Martinek: myslím, že se poplatky řídí dle Výměru MF č. 01/2009, více http://www.mfcr.cz/cps/rde/xbcr/mfcr/CenovyVestnik_14_2008_pdf.pdf
22.03.2009 (16:49)
Petře, on ten vlak odjíždí z PP 18:12, takže mi to jako flamendrák nepřijde, ale na druhou stranu, takových výkonů je na Slovensku více. A najdou se i u nás... Minimálně SŽDC účtuje "očouzení" pouze nákladním dopravcům, tak si to aspoň pamatuju z komentářů.
22.03.2009 (16:24)
Byla doba, kdy u nás mohly dieselové lokomotivy s činným elektrickým vytápěním souprav jezdit pouze pod dráty.
Na nasazení takové soupravy nevidím nic divného. Typicky jsou u nás nasazovány solo motoráky na takové ty noční "flamendráky" jelikož dráhy nedisponují vhodným malým elektrickým vozem.
Rád bych se při této příležitosti zeptal někoho povolanějšího, zda má na poplatky za DC vliv ekologická emisní norma motoru, jakože např. motory s EURO4 či 5 by nemusely platit příplatek za očazení drátu.
Na nasazení takové soupravy nevidím nic divného. Typicky jsou u nás nasazovány solo motoráky na takové ty noční "flamendráky" jelikož dráhy nedisponují vhodným malým elektrickým vozem.
Rád bych se při této příležitosti zeptal někoho povolanějšího, zda má na poplatky za DC vliv ekologická emisní norma motoru, jakože např. motory s EURO4 či 5 by nemusely platit příplatek za očazení drátu.
Josef Petrák: No nelogické, ono jde o to kolik v tom vlaku jede lidí, samozřejmě, že EMU v podobné konfiguraci jako toto DMU by byla logičtější, nicméně, pokud není .. tak DMU mi přijde jako efektivnější řešení než hnát 3 MW mašinu s třemi vozy..
Bea: Nádherná práce, máš můj obdiv!
Bea: Nádherná práce, máš můj obdiv!
Josef P.: Pamatuješ? u Lupěného nám taky projela regionova tunelem
22.03.2009 (15:29)
PM: V obou případech je to nelogické. Jezdit takhle s dieselem po koridoru. Si představ Regínu s Masarykova v Praze do Pardubic... :)
1 2 | Zpráv na stránku: |
Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.
- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator
Add comment
Sign in
© 2001 - 2024 ŽelPage
- Webmaster - Frequently Asked Questions
Info
informacni okenko