..: Photo Gallery - Photo details 744.101-7 :..
 

744.101-7


744.101-7Informace o fotografii:
 - Place: Malý zkušební okruh VUZ
 - Datum: 13.2.2017
 - By: Jiří Navrátil  Send mail
 - Zobrazeno: 4272x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 8

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user stoupa  mail  
Number of user's comments3720 »fotek 0
15.02.2017 (3:27)  
pro (gp):

Ono jde opravdu o "multidiscipinární" otázku. A pokud jde o onen GOST, jiz v 80. letech na Krivoj Rog jsme jeho "Znak nejvyssí kvality = Znak vyssevo kacestava" (Chlap s rozpazenýma rukama uzavrený v petiúhelníku) nazývali: "Líp to neslo..." :-)
Registered user stoupa  mail  
Number of user's comments3720 »fotek 0
15.02.2017 (3:16)  
znovu pro ythomas_ct:

Nemohl jsem znovu usnout, tak jsem si Vámi poslaný clanek (nejednou) precetl, i interní materiály DFJP. (V dobe, kdy jste vydal clánek, jsem byl hospitalizován a pak na rehabilitaci). Nový podvozek se "nenarodí" kazdý den!

I vzpomel jsem na:
- Prof. Loucku, který nás, záky nezbedné na SPSE, nezne v roce 1973 oslovil: "Pitomci, Ohmuv zákon bude platit za Rusu, Cínanu i Americanu"! A pak nám "odtajnoval" tajemství silových polovodicu - o nichz se tehdy jeste nepsalo v "moudrých" ucebnicích. A skutecne mne ten zákon doprovázel az do invalidního duchodu. :-)
- marné mé snazení (asi tak v roce 2008), kdo ze je nositelem práv k druhdy slavným lokomotivám a jejich komponentum z CKD. Odpoved znalých a oprávnených mne neprekvapila, ale uzemnila: "Neptej se". A tak jsem tedy ustal.

Zdá se, ze fotka nové lokomotivy ukazuje (konecne) cosi nového na nasich kolejích. :-)
Registered user (gp) 
Number of user's comments761 »fotek 0
15.02.2017 (2:39)  
Astartoth: hm, zúžit o pár cm nic není. Není, pokud je tam těch pár cm místa a ono tam většinou není.
ythomas_ct: já žil s představou, že k vytvoření nové lokomotivy je potřeba několik inženýrů a spousta dělníků. Ale klíčová slova VaV, TSI a GOST ukazují, že jsou potřeba ještě podavači grantů, implementátoři a interpretátoři komunitární legislativy, rusisté a rusisté-techničtí specialisté.
Já jsem spíše verneovský typ, takže věci se pro mne uvádějí do pohybu elektřinou, parou nebo silou svalnatých paží, nikoli proto, že tak na návrh Agentury rozhodla Evropská Komise.
Registered user stoupa  mail  
Number of user's comments3720 »fotek 0
15.02.2017 (2:04)  
pro ythomas_cz:

Móóc dekuji! K tomuhle se jiste vrátím, jen co s probudím. Jaksi mi to pres muj "útlý" vek "mejkuje sence" :-)
14.02.2017 (21:42)  
Ad stoupa, Moony, Keprt:
Jak již bylo řečeno, podvozky pod lokomotivu ř. 744 jsou z vlastní produkce CZ LOKO a jejich vývoj byl podpořena VaV projekty, na nichž se nemalou měrou podílela DFJP. Konkrétně se jedná o projekty MPO IMPULS z let 2007-2009 a TIP z let 2010-2012; vizte třeba tu...
http://www.upce.cz/dfjp/dpct/projekty.html
A když na něčem takovém děláme, tak o tom následně můžeme psát třeba i sem:
http://www.zelpage.cz/clanky/tak-trochu-jiny-trainsimulator
...a něco se lze dočíst třeba i pod následujícími odkazy:
http://www.vlaky.net/upload/images/reports/003534/Pojezd.pdf
https://vts.cd.cz/documents/51448/51556/2807.pdf/3e3c6dfc-1c89-4190-98e9-4cf4e0b5e80b
...jo a pro detailisty, podvozky pod 744.001 nejsou úplně stejné jako podvozky pod 744.101, což je ostatně vidět... ;-)

Ad Astartoth:
Vzdyt je snad jedno, na jaky rozchod se podvozek vyviji...
Tak to bohužel - v obecném případě - jedno není. Klíčová slova: TSI vs. GOST.
14.02.2017 (15:53)  
Stoupa: ...myslel jsem tim v CZ LOKO
14.02.2017 (15:03)  
Vzdyt je snad jedno, na jaky rozchod se podvozek vyviji (pokud to neni metr, nebo tri). Jakmile je vyvinut, tak zuzit jej o par cm prece nic neni.
Registered user stoupa  mail  
Number of user's comments3720 »fotek 0
14.02.2017 (14:15)  
pro Keprt:
Díky!
14.02.2017 (13:37)  
stoupa: podvozky jsou dílem CZ LOKO + DFJP. Kolega ythomas se třeba rozepíše :-)
Registered user stoupa  mail  
Number of user's comments3720 »fotek 0
14.02.2017 (11:47)  
pro "Moony":

Pardon, ale kdo je to "tam"? Navíc, tohle asi neni sirokorozchodný podvozek. Ale ani klasický,"kývackový".
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko