..: Fotogalerie - detaily fotografie 750.116-6 :..
 

750.116-6


750.116-6Informace o fotografii:
 - Místo focení: Česká Třebová
 - Datum: 29.3.2016
 - Autor: Baldas 
 - Zobrazeno: 6897x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 10

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele546 »fotek 0
23.03.2018 (12:56)  
Potíž je v tom, že ve své garáži nezaměstnáváte významnou část obyvatel obce a garáž nezaujímá podobně významnou část jejího katastru. Z Vaší garáže se do hlíny nevymyly žádné drážní chu%tovky jako rtuť a atrazín. To by měli místní papaláši tři sakra důvody se starat, co se svou garáží chcete provádět.
22.03.2018 (13:52)  
Pan Kupec se vyjádřil naprosto srozumitelně.
Můj názor je, že depo ČT je v majetku a.s.ČD a tudíž si s ním ČD mohou dělat to, co uznají za vhodné.
České dráhy nejsou státním podnikem, a proto jim do rozhodování nemají co mluvit místní papaláši.
Když bych chtěl prodat svou garáž, tak by mi do toho také nemohl mluvit starosta naší obce.
registrovaný uživatel toffees  mail  
Počet komentářů uživatele674 »fotek 0
22.03.2018 (12:43)  
idnes, kraje, Pardubický, 12. 3. Zde najdete to co hledáte, ale samozřejmě né vše...
registrovaný uživatel (gp) 
Počet komentářů uživatele546 »fotek 0
22.03.2018 (10:05)  
Keprt: to není kreativní práce s informacemi, to je normální hloupost. Výtopny byly po válce taky zrušeny (přejmenováním na depa) a ty hajcy stojí leckde doteď na stejným místě. Reorganizace, jakou dráha zažila mockrát.

Paradoxní nebo nesmyslné zprávy budí pozornost, protože když je něco jinak, asi se nás něco chystá sežrat a je potřeba zdrhnout. A je lepší se držet toho, kdo nebezpečí pozná včas a varuje před ním. Tak bereme nositele senzačních zpráv jako společensky atraktivnější. Proto lidi tak rádi šíří voloviny, zlepšuje jim to společenské postavení (nepíšu sociální status, aby si to někdo neplet s fejsbůčkem). Ale to platilo vždycky.
22.03.2018 (8:15)  
FRK: aha, takže formálně končí všechna DKV, že. Na druhou stranu, strojní služba ČD nezanikne, ty mašiny se někde udržovat budou a že by v nejbližších letech v ČT zůstala jen skříňka s klíčema, se taky čekat nedá. Já prostě jen nesnáším tuhle "kreativní" práci s informacema. Ale to je asi moje chyba, asi se nehodím do doby, kdy manipulace, překrucování a lež jsou běžnými komunikačními nástroji, nebo přímo státními politikami.
21.03.2018 (23:00)  
Karel Farkač: to se pak už ani nebude muset v MuN zastavovat se všemi EC? ;-))) Sakra, to zavání porušením §1!
21.03.2018 (22:53)  
Ad-Keprt:
O ukončení depa ČT se psalo v Obzoru i v Železničáři. Depa jako taková končí na konce I.pololeté, pracoviště mají být redukována a právě DKV-ČT je na prvním místě v útlumu s možným jeho uzavření. Fór to patrně není.
20.03.2018 (18:41)  
Už když jsem jí tehdy viděl na flickru, neuvěřitelně se mi tato fotka líbila. Ta atmosféra opuštěné Třebové z ní fakt čiší. Budova v pozadí, předjarní příroda, obloha a samozřejmě samotný brejlovec. Kdybych mohl, dal bych 6*. Jen tak mimochodem, neuvažoval jsi ještě 9 dní počkat aby bylo zveřejnění přesně 2 roky po vyfocení?
20.03.2018 (18:48)  


Díky. Já chtěl fotku zveřejnit, až bude mašina jezdit. Nicméně se stále vedou dohady, jestli je 753.609 opravdu z této lokomotivy.
20.03.2018 (17:30)  
Jen aby to nebyl nějaký frk.
20.03.2018 (16:15)  
FRK: co to znamená, že DKV ČT krachuje?
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2018 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko