..: Fotogalerie - detaily fotografie 714.028-8 + 714.004-9 :..
 

714.028-8 + 714.004-9


714.028-8 + 714.004-9Informace o fotografii:
 - Místo focení: Nedvědice
 - GPS: 49°27'14.676"N, 16°20'22.836"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 21.4.2018
 - Autor: Martin Grill  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Motorová jednotka
LontoLachtan na Os 14916
 - Zobrazeno: 4810x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
23.04.2018 (23:57)  
MG: Pro poněkud současnější rozlišení lze kraulovat na můj Flickr:
Trochu farizejská proklamace, když sem naleješ fotku o necelé polovině datové velikosti, kterou může mít.
24.04.2018 (8:45)  


Jako by to na 1024 bylo kdovíco, že? I na mobilu je okolo toho okraj.
23.04.2018 (23:06)  
Dám přednost svému selskému rozumu, díky :) Myslím že pojem "zavěšené vozidlo v činnosti" postrk zahrnuje. Ostatně o tom, jak se u dráhy kreativně vykládaly předpisy, zejména ty nejednozačně zformulované, mám od táty historek dost a dost.
23.04.2018 (22:31)  
Takže přímo porušené je u této soupravy jen ustanovení z poslední věty, o tom, jak to je se sčítáním těch hmotností se lze díky nejednoznačné formulaci jen dohadovat, případně aplikovat selský rozum.
MiŠ: To je fakt, akorát by to celé možná nejelo ani těch čtyřicet :)
23.04.2018 (22:49)  


Myslím, že bohatě postačí vyjít z faktu, že pod nepředpisovou soupravu by se nikdo nepodepsal. Já nejsem drážní zaměstnanec, možná to upravuje i nějaká další směrnice, vzhledem k zavěšenému postrku.
23.04.2018 (21:42)  
Směrnice PTs9-B-2011
Bod 2.4.8

Vozidla (vozy) lehké stavby uvedená v Doplňku se ve vlaku řadí za vozidla (vozy) normální
stavby, přitom dvounápravové vozy až za vozy čtyřnápravové. Za vozy lehké stavby je možno
řadit vozidla normální stavby, jejichž celková hmotnost nesmí být větší než 65 tun a která musí
mít zapnutou a správně účinkující průběžnou brzdu. Na tratích, kde nejsou poloměry oblouků
(kromě výhybek a přilehlých oblouků) menší než 300 m, smí být za vozy lehké stavby zařazeno
jedno hnací vozidlo normální stavby s hmotností větší než 65 tun, ale nepřesahující 80 tun. Před
vozidla normální stavby smějí být řazeny nejvíce 3 vozy lehké stavby, jejichž průběžná brzda
musí být u nákladních vlaků, brzděných II. způsobem brzdění, vypnuta.
23.04.2018 (22:45)  


Pro ČD je to stejné, vychází z předpisu D2/1.
registrovaný uživatel MiŠ 
Počet komentářů uživatele40 »fotek 0
23.04.2018 (21:35)  
A kdyby přední lachtan sloužil jen jako řídící vůz a vše strkal ten zadní, tak je na háku 0 :-)
23.04.2018 (21:29)  
Jestli správně chápu to, cos napsal, tak lehký hák nesmí tahat víc než 65 tun. To platí i pro první vůz z pěti. Do toho se vejdou čtyři prázdné bafíky (naložené nikoliv), ovšem už ne ta lokomotiva. Nebo jsem něco špatně pochopil?
23.04.2018 (17:36)  
To dává smysl, tedy aspoň dokud postrkový stroj nelehne.
Post edit: Ok Efi, ale první bafík za sebou kromě lokomotivy veze ještě čtyři další bafíky a ty v obsazeném stavu samy váží 80 tun. Čili tohle řazení vypadá jako balancování na ostří předpisů.
23.04.2018 (17:54)  


Podle mě to není balancování, ale maximální možné využití předpisů.
23.04.2018 (17:32)  
Nickon: to je výlukové řazení, normálně tam jezdí 814.2. K roztržení nedojde, protože je to postrk, nikoliv závěs.
23.04.2018 (17:19)  
Pěkná fotka, zajímavá souprava a moc pěkný flek, jen ta čtyřicítka je trochu smutná.
No, čím tohle nahradit kromě brejlí a honeckerů, což je do cestovního komfortu asi tak rovnocenné řešení, to je zapeklitá otázka.
Mmch, jestli to jezdilo i v chladných dnech, tak v soupravě pracovalo, jestli dobře počítám, kromě dvou fírů i devět spotřebičů nafty (2x 2 diesely a pět bufíků). To je na 300 (teoreticky) sedících pasažérů docela bída.
Mmch, neplatilo ještě donedávna, že vozidlo lehké stavby, například bafík, nesmí mít na háku za sebou pověšené běžné vozidlo, notabene lokomotivu? Osobně jsem ještě v 90. letech byl svědkem, že kvůli tomu ve Vršovicích přeposunovávali nákladní vlak, v němž se bafíky vezly na prohlídku.
23.04.2018 (17:42)  


Tohle byla náhrada za dvě spojené RegioNovy, Trio a Duo. V Tišnově byla jen jedna, druhá měla přijet z Maloměřic, ale tam ji jeden chytrák nabořil, tak se zkoušela záloha ze Skalice nad Svitavou, ale ta nějak nešla zprovoznit. Dvě mašiny jsou kvůli nemožnosti objet soupravu v Nedvědici, kde byly všechny kolej obsazeny a od ní dál probíhá výluka. Co se týká řazení vozů na konci soupravy, text na skříni prozrazuje pouze část pravdy: Pakliže je zavěšené vozidlo v činnosti a je lehčí, než 80 tun (při nečinné je to 65 t), smí se připojit i k vozům tzv. lehké stavby.
23.04.2018 (16:49)  
Pro poněkud současnější rozlišení lze kraulovat na můj Flickr:
https://www.flickr.com/photos/czeightyfour/41603231861/in/photostream/lightbox/
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko