..: Fotogalerie - detaily fotografie 714.028-8 + 714.004-9 :..
 

714.028-8 + 714.004-9


714.028-8 + 714.004-9Informace o fotografii:
 - Místo focení: Nedvědice
 - GPS: 49°27'14.676"N, 16°20'22.836"E  »  Mapy.cz Google mapy
 - Datum: 21.4.2018
 - Autor: Martin Grill  Poslat email autorovi
 - Pozn.: Motorová jednotka
LontoLachtan na Os 14916
 - Zobrazeno: 4800x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
25.04.2018 (14:47)  
pro JB - ... proudové omezení propojek, no, nevím.Každopádně hraje důležitou roli výkon napájecího zdroje ( jeho proudové omezení ) . Více než 3 bafíky jsme "na kabelu" nevozili, ale někdy (zřídka) byl problém s vybitými baterkami vozu, tak že pak souprava nebyla ok (světla, topení, ovl. dveří).Vůz musel na konec vlaku, kabel odpojen ( na dojetí "domů" ).
25.04.2018 (14:19)  
...jinak - moje drobná chyba ve vyjadřování - popisované dynamické namáhání (rázy ), samozřejmě k běžnému provoznímu namáhání patří a jsou jeho nedílnou součástí. ( Výrazně odlišné poměry jsou v tomto ohledu u souprav sestavených jen z vozidel s automatickými spřáhly ).
25.04.2018 (14:00)  
Maximální hmotnost jednotlivého vozidla ( nebo skupiny vozidel spojených bezprostředně za sebou - zařazené v soupravě ) se uvádí a omezuje za účelem vyloučení dynamických rázů, které vznikají během jízdy vlaku (rozjezdy, brzdění a další dynamické namáhání tahadlového a narážecího ústrojí, včetně namáhání rámů vozidel, která nemají průběžné táhlo a tažné ústrojí je montováno na čelník rámu, rám vozidla pak přenáší vzniklé síly ).Vysvětlení tzv. "po lopatě" : Mějme lano ,které má zaručenou pevnost v tahu 100 kg. Na jeho konec zavěsíme zátěž 100 kg a budeme ji plynule, bez rázů zvedat.Vše OK, lano zátěž unese. Pokud ale dojde k dostatečně rychlému/silnému škubnutí, lano se přetrhne.A o tom to je.
25.04.2018 (11:37)  
Ok, proč se potom ale ta maximální hmotnost uvádí?
24.04.2018 (23:41)  
pro Nickon - 23.04.2018 (17:36 , 21:29).Nelze to chápat tak,jak píšeš ( ... kolik může "tahat na háku" ). Omezení hmotnosti jednotlivých vozidel ( nebo skupin vozidel spojených bezprostředně za sebou )zařazených v soupravě vlaku se týká zamezení vzniku nebezpečných rázů při jízdě,brzdění , rozjezdech vlaku apod., ale nemá přímý vztah k provoznímu zatížení tahadlového a narážecího ústrojí.Jinak řečeno - úvaha o hmotnosti soupravy je bezpředmětná.Ano, v tomto případě jsi to špatně pochopil.
24.04.2018 (15:00)  
Keprt:
Desítky vlaků jsou něco jiného než stovky vlaků. Do takového rizika bych už jako hospodář možná i šel.
Jako šéf státního/veřejného podniku bych se pořád dost bál, těch žalob za nesmysly je na můj vkus příliš, ale to už je jiné vyprávění.
Antonyho "požadavek" mi hlavně smrdí příliš mnoha vejci v jednom košíku. Ale takováhle souprava na pravidelném vlaku je dost děsná, to má naprostou pravdu.
24.04.2018 (14:44)  
Lapil: takhle černě bych to neviděl. O výběrkách se mluví mnoho let, postupně se rozjíždějí a od ČD by bylo prozíravé, zakoupit "ze svého" (míněno bez specifických dotací typu ROP) - a tedy volných - řádově desítky soudobých motorových a elektrických jednotek a ukázat, že umí poskytovat soudobé služby a s tím pak jít do výběrek. Výběrka budou postupně, takže nehorozí, že by nové vlaky stály bez práce a někdo by pak byl popotahován za nehospodárnost (pokud ty vlaky nebudou předražené, nefunkční atd.).
24.04.2018 (14:10)  
Dlouhodobě rozumně hospodařit může jen hospodář, který má aspoň nějakou šanci dlouhodobě předvídat. Obávám se, že u ČD tahle podmínka splněna není. Netvrdím, že to nějak extra sleduju, ale každou chvíli slyším nějaké řeči o rušení tratí, jejich privatizaci, o privatizaci ČD, o výběrových řízeních co deset let...
Takže si nedovedu představit, jak šéfnádražák přijde do banky a bude si chtít půjčit několik desítek miliard s tím, že nakoupí pár set souprav, ale neví, jak moc a za kolik s nimi bude jezdit. Obávám se, že i kdyby toho bankéře uhranul, tak při prvním prohraném výběrku ho někdo zažaluje skrzevá nezodpovědné hospodaření a pozor - tentokrát bude mít pravdu.
A řekněme si otevřeně: to výběrko prohraje, protože s novými vlaky bude drahý.
24.04.2018 (9:50)  
Retro jizda nebo zase tahle hruza jela v beznem provozu?

By mne zajimalo kdy se dockame konce techto prisernych vagonu plus Regionov v Cesku. Bylo by na case to prodat nekam na Ukrajinu nebo do Severni koreje a koupit neco dustojneho, klimatizovaneho, ticheho..

Rozumny hospodar by vyhlasil vyberove rizeni a koupil najednou na vsechny neelektrifikovane trate stovky novych, tichych, klimtizovanych souprav. Tak aby byly vhodne na pomale lokalky napr. na Posazavsky pacifik, ale i na rychliky napr. na trate Praha - Tanvald - Harrachov, Praha - Pribram - Pisek - Ceske Budejovice. Cena by pak byla vyhodna jako u Railjetu. Pravidelne jezdim rychlikama z Liberce pres Ebersbach do drazdan a Desiro tam jezdi na rychlikove trati a super. Stejne tak je super na pomale trati z Rumburka pres Sebnitz do Decina. Proste idealni souprava na dlouhe cesty i couraky.

Zatim se CD ale predvadeji jako cerna dira a presny extremni opak rozumneho hospodare. Za Regionovy by meli odpovedne pozavirat na dozivoti.

To ze do ruznych kraju sly Stadlery, jinam Regiosharky taky nebylo moc moudre. Chtelo by to jeden vlak vsude kvuli servisu, moznych zmenam v krajich, flexibilite. Zdraveho rozumu se ale u CD nedozijeme..
24.04.2018 (10:15)  


Informace jsou v komentářích níže, tak nebuď líný a informuj se. Ad hospodaření ČD: Dokud se budou vozidla nakupovat jen z dotací, bude to vypadat přesně takhle, protože si každý krajský koordinátor navymýšlí takových kravin, že je pak dost těžké vůbec něco vybrat, natož pomýšlet na sjednocení řad.
registrovaný uživatel JB 
Počet komentářů uživatele596 »fotek 0
24.04.2018 (9:03)  
Řekl bych, když tak mě opravte, že druhý lachtan musí být nejen kvůli objíždění, ale také kvůli dovolenému proudovému zatížení kabelových propojek, smí se jimi nabíjet nejvýše tři přípojáky.
24.04.2018 (9:21)  


Je to dost možné, díky za doplnění :)
  1 2      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko