Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
380.002-6 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Velký zkušební okruh VUZ - Datum: 9.11.2008 - Autor: Chary - Zobrazeno: 18375x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 9 - Rating od uživatelů: 8 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
23.11.2008 (16:04)
Pershing 163: Neber to tsk, to jsou prostě jen zkoušky, kolik lokomotiva utáhne.
23.11.2008 (11:36)
Josef Petrák: Jasně, chápu to, ale nevím, proč za ní zkoušejí tahat nákladní vlaky...
Hezký záběr a zdá se, že horizont ve středu je vysloveně autorův záměr - nebo se mýlím?
Tím blábolem jsem myslel Tvůj komentář, protože bez údaje o rychlosti byl zcela k ničemu. :-)
topič: áno, já to zapomněl uvést konkrétně, říkal při rychlosti 120 km/h kdyby narazil do plně naloženého náklaďáku s něčím těžším, při těchto parametrech by dle výpočtů mohlo dojít k deformaci celého stanoviště. A jestli je i toto blábol to nevím, říkám jen co sem slyšel ;)
Špáňa: Říkala mi dneska uklízečka v ČNB, že od příštího pondělí se akcie na Wall Streetu zmátoří a půjdou prudce nahoru. Tak prej máme nakupovat.
Co to je za blábol? Když se srazí v rychlosti 5km/hod. taky fíra zemře? Nebo ve dvacítce, šedesátce, stovce? Když bude náklaďák naloženej cihlama, polystyrénem nebo senem?
Co to je za blábol? Když se srazí v rychlosti 5km/hod. taky fíra zemře? Nebo ve dvacítce, šedesátce, stovce? Když bude náklaďák naloženej cihlama, polystyrénem nebo senem?
Co se týče mašin 163/2 tak se uvažuje jejich modernizace v rozsahu: dosazení střídavé části, zvýšení výkonu na 3800 kW, zvýšení Vmax na 160 km/h, UIC a ještě nějaké drobnosti. Ovšem vše záleží na ČD jak se k tomu postaví, škodovka je prý připravena.
Co se týče tý bezpečnosti 380, tak sem mluvil s jedním technikem ze Škody Transportation a říkal mi že pokud by se na přejezdu srazila s naloženym náklaďákem tak by dle simulací a výpočtů fíra nejspíš také nepřežil pokud by byl na stanovišti.
Co se týče tý bezpečnosti 380, tak sem mluvil s jedním technikem ze Škody Transportation a říkal mi že pokud by se na přejezdu srazila s naloženym náklaďákem tak by dle simulací a výpočtů fíra nejspíš také nepřežil pokud by byl na stanovišti.
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Logowanie
© 2001 - 2024 ŽelPage
- administratorzy - pytania i odpowiedzi
Info
informacni okenko