..: Photo Gallery - Photo details 362.124-0 :..
 

362.124-0


362.124-0Informace o fotografii:
 - Section: Čáslav - Horky u Čáslavi
 - Datum: 26.8.2017
 - By: Jiří Navrátil  Send mail
 - Comm.: V pozadí vykukuje zámek
Filipov
 - Zobrazeno: 5092x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 9
 - Rating od uživatelů:
 9

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2      Zpráv na stránku:   
Registered user (gp) 
Number of user's comments761 »fotek 0
17.10.2017 (21:48)  
A. N.: Jo, jakože by měl v Kolíně manželku a v HB milenku, nebo třeba auto. Když to stihneš každý den o deset minut dřív, tak můžeš ty přípoje namalovat taky o deset minut dřív (nebo taky zkrátit přestup).
17.10.2017 (19:24)  
jako že by personál ČD měl dva byty? jeden v Kolíně a další v HB? Ano, odjet dřív může, byť ujede přípojům...Pak je otázka, zdali by ten spoj měl smysl...
Registered user (gp) 
Number of user's comments761 »fotek 0
17.10.2017 (11:27)  
A.N.: A proč by personál z HB nemoh' jít dřív domů v Kolíně? Nástupní místo je dáno smlouvou mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem. Proč by nemohl z Kolína odjet o deset minut dřív? Jistěže mohl, pokud to zvládne o deset minut dřív každý den, nakreslí se mu to do grafikonu. Ten se totiž konstruuje podle toho, jaká vozidla jsou pro vlak určena.
16.10.2017 (9:11)  
(gp): já jsem už taky dozvěděl - ne od A.N. - že řidičáky na vlacích Kolín-Ústí západ jsou zbytečné. Prostě se s tím párkát za den objede, obraty nejsou ostré, tak co. Když už tedy ne ostré obraty, co třeba obsazení zhlaví dotyčných stanic, více práce posunovače a výpravčí? Když už fíra z - pro nás, neznalé modré magie - krutě tajuplného důvodu, má nástup do práce v depu, proč by si místo objíždění prostě nemohl chvíli odpočinout?
15.10.2017 (18:47)  
to je marný na druhou...
Personál z HB opravdu nemůže jít v Kolíně dřív domů, stejně tak nemůže odjet s vlakem o 10min dřív (ušetřeno za objíždění). Nástupní místo je jasně dáno a je to místnost v depu, žst, nikoliv peron...má to své opodstatnění, ale nemám čas házet hrách na zeď. (mínus 15 si dávám za neochotu diskutovat mimo realitu)
Registered user (gp) 
Number of user's comments761 »fotek 0
15.10.2017 (14:13)  
Stavíš vedle sebe správný čísla, ale úplně blbě. Neobjíždí se jednou během mnohatisícového proběhu, ale na každém vlaku, což je asi tak každých sto kilometrů (tady 74). Personál kterej neobjíždí může jít dřív domů a za to se mzda nebere. Drážní zákon ani zákoník práce nenamítají nic proti tomu, aby strojvedoucí začínal šichtu na peróně u schůdků do mašiny a taky jí tam končil.
15.10.2017 (5:58)  
klasik by pravil: je to marný, je to marný a pro změnu je to marný...ten personál mzdu dostane i když objíždí nebo ne, naopak náklady na syslovku jsou větší z důvodu použití 961, 362wtb a vozů s linkou...Při probězích HV, které jsou v řádech několika tisíc km nelze brát 2km za objíždění vůbec v úvahu...Zkus si k tomu něco nastudovat, vč toho kdo a co financuje a objednává. Jinak taková debata nemá za mák smyslu.
Registered user (gp) 
Number of user's comments761 »fotek 0
14.10.2017 (23:28)  
A. N.: Ostrej obrat a řidičák šetří peníze. Fíra musí dostat mzdu i za objíždění a civění ve stanici, ale cestující platí jen za to, když se veze. Při objíždění mašina najede o kilometr víc. V podstatě každá stá mašina (a každej stej fíra) stráví svou aktivní kariéru tím, že jezdí bez cestujících po nádraží sem a tam. Jenom proto, že není řidičák.
14.10.2017 (18:48)  
k tomu ovšem nemám co dodat, tedy kdyby byla 961, tak jezdí do HB o 1/2 vlaků víc? a kdo by s tím jezdil?
14.10.2017 (18:19)  
A.N.

Ostré obraty to nemá, protože to nemá řidičák...
  1 2      Zpráv na stránku:   

Comments are users' expressions.
ŽelPage has no liability for their contents.

- Registered Photograph or Member of ŽelPage, - Gallery or ŽelPage Administrator

Add comment
Comments are only allowed for registered users.
Before you insert your comment, you have to log on or register.
Sign in
 
 
  
 
   Register

© 2001 - 2024 ŽelPage - Webmaster - Frequently Asked Questions


Info
informacni okenko