Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
184.504-9 | |
Informace o fotografii: - Místo focení: Vlečka ČEZ, a.s.- elektrárna Prunéřov - Datum: 24.10.2015 - Autor: malard - Zobrazeno: 5857x - Detailní EXIF informace » - Rating od autorů: 10 - Rating od uživatelů: 7 | |
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit | |
Zajíždějí tyto stroje také do větších vzdáleností na tratě SŽDC nebo se pohybují pouze po té uhelné dráze?
Astartoth: Myslim, ze by to bylo technicky dost slozite. Predevsi tam, kde je stredni podvozek ma 380 velke trafo, ktere by ve variante BoBoBo muselo byt jeste vetsi, ale soucasne byste mel mnohem mene mista. Uchladit trafo 380 byl take jeden ze zasadnich problemu, se kterym se skodovka prala. Navic vykon 380 s moderni regulaci vykonu je pro naprostou vetsinu nakladnich vlaku zcela dostatecny a pokud vyjmecne ne, technicky mnohem snazsi je mit 2 x 380 na vyceclennem rizeni a pak lokomotivy zase jednodusse rozpojit.
Když si vzpomenu na krakena, měl bych skoro obavy, jak by to bylo s dotažeností a spolehlivostí. Řada nevyzkoušených novinek, chronické problémy s dodavateli čehokoliv, nedostatek financí na vývoj...
25.10.2015 (18:55)
Škoda, že těchhle mašin neexistuje víc. Myslím si, že v mnohém je to z hlediska své koncepce vynikající stroj. Samozřejmě, že by bylo lepší, kdyby to byl vícesystém...
Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.
- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP
Přidat komentář
Přihlášení
© 2001 - 2024 ŽelPage
- správci - otázky a odpovědi
Info
informacni okenko