..: Fotogalerie - detaily fotografie 184.504-9 :..
 

184.504-9


184.504-9Informace o fotografii:
 - Místo focení: Vlečka ČEZ, a.s.- elektrárna Prunéřov
 - Datum: 24.10.2015
 - Autor: malard  Poslat email autorovi
 - Zobrazeno: 5857x
 - Detailní EXIF informace »
 - Rating od autorů:   
 10
 - Rating od uživatelů:
 7

   
 
Abyste mohli hodnotit, musíte se přihlásit
 

  1 2 3      Zpráv na stránku:   
26.10.2015 (11:49)  
Bazala, no rezervy tam nejsou, ale sada na opravu pneu tam je :)
26.10.2015 (11:38)  
A mě se tyto lokomotivy zamlouvaj, i když jsou jen čtyři a jejich provoz je vpodstatě vlečkový. Ukazuje to, co tu mohlo jezdit a je to ještě naše lokomotivní konstrukce. ( pomíjím asynchron ).
OT optus: a právě proto dnes v polovině aut rezervu nenajdeš....., že. -:)
26.10.2015 (11:20)  
Marek Štěpánek: Topný kabel to má pro vyhřívání uhláků, aby uhlí nebyla zima? Pokud si dobře vzpomínám, tak byly dvě varianty... 164 pro vozbu těžkých rychlíků (max. rychlost 155km/h) a 184 pro vozbu nákladních vlaků s max. rychlostí 120 km/h. Vytápěcí kabel mají všechny elektriky - viz. třeba šestikolo, které vozí osobku vyjímečně, nebo slovenské dvojičky... Nedat topný kabel na elektrickou mašinu je totéž, jako nedat do osobního auta rezervu... Někdy ji nepotřebuješ vůbec a někdy se Ti hodí... tak asi tak :D
26.10.2015 (10:27)  
Vícesystémová 93E byla kdysi plánovaná. Trafo mělo být rozděleno na dvě, aby nebyla moc narušená modularita strojovny - modul tvoří vždy jeden podvozek a nad ním se nacházející příslušná elektrická "bedna" s ventilátorem chlazení.

Švýcarská Re 6/6 neboli 620 má podle Wiki trafo rozděleno. Jenže tam se to vleze v pohodě, protože její TM jsou napájeny rovnou tím střídavým proudem a nejsou tam tedy potřeba veliké diodové bloky. Není nad jednoduchost jednosystému :-)
26.10.2015 (10:23)  
Astartoth: Italové samozřejmě taky, ale ty je mají na 3000 V, takže trafo neřeší.
26.10.2015 (10:17)  
Italove snad maji taky hodne tohoto usporadani. Holt by se trafo dalo vyse do uvolnene casti v protazene skrini, teziste by to snad tolik nenarusilo, kdyz by cely spodek byl tezsi.
Otazka, zdali by se musela znovu TSI certifikovat skrin, ac by kabiny zustaly stejne.
26.10.2015 (9:49)  
Asi nejhezčí šestikola vůbec.
Rabín: Před pár lety jezdili celkem běžně mezi Ledvicema a Prunéřovem, to je nyní doména zpolonizovaných 121. Dneska se podívaj spíš výjimečně z Března do Počerad, jinak hlavně na vlečce.
A jenom malá poznámka: Trať patří SD, nikoli ČEZu
26.10.2015 (14:55)  


To sice ano, ale i na stránkách SD-KD se dá vyčíst, že tato vlečka se jmenuje přesně tak, jak je napsáno. :)
26.10.2015 (9:43)  
Rabín: občas vozí tyhle soupravy Wap do Ostravy do dílen.

Švýcaři snad nějaké lokomotivy se stejně uspořádaným pojezdem také provozují. Otázka je, kde je pak těžiště...

Jj, Re 620. Pak jezdí dost BoBoBo lokomotiv v Rusku, ale ty jsou delší a vyšší, tak asi ten prostorový problém nemají tak výrazný.
26.10.2015 (9:39)  
Topný kabel to má pro vyhřívání uhláků, aby uhlí nebyla zima?
26.10.2015 (8:16)  
Ad JiP:
Predevsi tam, kde je stredni podvozek ma 380 velke trafo...
Také si myslím, že tohle je asi nejzásadnější problém, byť asi ne neřešitelný. Švýcaři snad nějaké lokomotivy se stejně uspořádaným pojezdem také provozují. Otázka je, kde je pak těžiště...

Navic vykon 380 s moderni regulaci vykonu je pro naprostou vetsinu nakladnich vlaku zcela dostatecny...
Jenže tady nejde ani tak o výkon (těch 6 MW asi opravdu stačí a stačilo by i pro 6n. verzi, a tudíž by stačilo i stejné trafo), ale jde především o tažnou sílu. Tahle koncepce Vám totiž umožňuje při součiniteli adheze 0,3 a při 20 t na nápravu (!) vyvíjet tažnou sílu 350 kN. A ta Vám při 6 MW vydrží až do rychlosti lehce nad 60 km/h...
  1 2 3      Zpráv na stránku:   

Komentáře vyjadřují názory čtenářů.
Redakce nenese žádnou zodpovědnost za jejich obsah.

- akreditovaný fotograf nebo člen ŽP, - správce galerie nebo admin ŽP

Přidat komentář
Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Před vložením komentáře je nutné se buď přihlásit, nebo zaregistrovat.
Přihlášení
 
 
  
 
   Zaregistrovat

© 2001 - 2024 ŽelPage - správci - otázky a odpovědi


Info
informacni okenko